![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
12. júna 2017
NASES: O štátne e-schránky sa zaujíma štyrikrát viac ľudí ako vlani
Ilustračná snímka
Zdieľať

"Kontaktné centrum poskytuje telefonický a online servis k práci s e-schránkami a portálom slovensko.sk," opísala Maková. Práve pre zvýšený záujem ľudí o poradenstvo k e-schránkam agentúra pristúpila podľa jej slov k predĺženiu času pre verejnosť. Cez pracovné dni sa ľudia operátorom dovolajú do 18.00 h a v stredu až do 21.00 h.
"Chceli sme vyjsť v ústrety aj viac zaneprázdneným občanom, ktorým je pohodlnejšie vybaviť si podobné záležitosti vo večerných hodinách," vysvetlil generálny riaditeľ NASES Norbert Molnár.
Pracovníci kontaktného centra pritom väčšinou riešia požiadavky spojené s prácou v elektronickej schránke, alebo pomáhajú ľuďom s inštaláciou programov potrebných na vstup do schránky či elektronické podpisovanie. Operátori zároveň radia aj s orientáciou na portáli slovensko.sk.
"Okrem klasických požiadaviek sa však často objavujú aj sťažnosti, ktoré sú nad rámec kompetencií NASES," dodala Maková. Ľudia žiadajú podľa jej slov napríklad právne poradenstvo v susedských sporoch či rady pri majetkovom vysporiadaní, snažia sa riešiť reklamácie kúpeného tovaru alebo podvody pri internetovom predaji.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR