![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 25.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Frederik, Frederika
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Masívne zapojenie občanov Slovenska do tejto akcie predčilo očakávania aj samotných organizátorov. Až dva milióny občanov zaregistrovalo kampaň Pýtajme si slovenské. Z tohto počtu sa do kampane zapojilo, aktívne kupovalo a objednávalo slovenské produkty a výrobky 1 260 000 spotrebiteľov. Zaujímavým faktom je aj to, že 315 000 ľudí bolo oslovených ku kúpe domáceho priamo obchodníkmi a zamestnancami reštauračných zariadení. Zároveň 72% z respondentov, ktorí o kampani nevedeli, deklarovalo, že by sa do nej zapojili, ak by o nej vedeli.
Tieto pozitívne výsledky záujmu slovenského obyvateľstva podieľať sa takouto formou na zlepšovaní ekonomiky Slovenska, sú veľkým povzbudením pre pokračovanie a rozvíjanie myšlienky a hlavných cieľov Národného dňa podpory ekonomiky Slovenska – Pýtajme si slovenské.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR