|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. februára 2013
NÁRODNÉ DNI KARIÉRY ponúkajú študentom prácu už 18. rok
Pracovný veľtrh NÁRODNÉ DNI KARIÉRY prináša na jedno miesto študentov a zástupcov firemného sektora už po 18. krát. Poskytuje mladým ľuďom kompletný servis na ceste k vysnívanému zamestnaniu. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 27. februára (WBN/PR) - Pracovný veľtrh NÁRODNÉ DNI KARIÉRY prináša na jedno miesto študentov a zástupcov firemného sektora už po 18. krát. Poskytuje mladým ľuďom kompletný servis na ceste k vysnívanému zamestnaniu. Podujatie sa uskutoční
6.-7. marca vo výstavisku Incheba v Bratislave.
NÁRODNÉ DNI KARIÉRY sú najväčším pracovným veľtrhom zameraným na študentov a čerstvých absolventov a zároveň veľtrhom s najdlhšou tradíciou na Slovensku. V Bratislave sa organizuje už 18 rokov a tretí rok taktiež v Košiciach. Organizátorom je organizácia AIESEC a odborným garantom podujatia v Bratislave je personálna spoločnosť Synergie. Podujatie spája mladých so zástupcami firemného sektora a umožňuje im nielen nájsť si prácu v top spoločnostiach na Slovensku, ale prostredníctvom sprievodného programu bližšie spoznať firemné procesy, správne si nastaviť očakávania ohľadom zamestnania a inšpirovať sa osobnosťami slovenského podnikateľského prostredia. Keďže je veľtrh orientovaný na študentov, ponúka aj priestor na odpočinok v chill-out zóne a priestor na zábavu a odreagovanie vo fun zóne.
Pracovný veľtrh sa sústreďuje na 2 témy – hľadanie práce a sprievodný program.
Sprievodný program bude prebiehať v 6 konzultačných miestnostiach. V prvej pomôžu rozbehnúť samého seba a svoj biznis rečníci z Rozbehni sa, v druhej priblížia kariérny koučing a sebakoučing kouči zo SAKO, tretia miestnosť patrí Maxman Consultants a ich workshopu, ktorý sa venuje 3 krokom ku vysnívanej kariére. V miestnosti nazvanej Inšpiruj sa vystúpia skvelí rečníci Peter Sasin (NLP), Martin Mažár (Predajné techniky) a Gabriela Orlitová (Akadémia Orlita), konzultačnú miestnosť Kopec príležitostí zabezpečuje odborný garant podujatia Synergie a posledná miestnosť patrí marketingu a s názvom More možností je pod taktovkou Wiktor Leo Burnett a prebehne v nej aj vyhodnotenie súťaže o dennú stáž v J&T Banke na pozícii riaditeľa od J&T. Partnermi sprievodného programu sú aj Empire, Professional Coaching, RPL, Toastmasters, Develor, Power Training, Assessment systems, ICM, Zipcem, Facet 5 a Greenhill. Viac informácií o sprievodnom programe sa nachádza na webstránke podujatia www.ndk.sk.
Tohtoročná kampaň sa nesie v nazeraní na hľadanie práce ako na dobrodružstvo. Sloganmi kampane sú mottá „Prekonaj priepasť vražednej lenivosti“, „Neutop sa v mori neskúsených“ a „Nájdi kopec príležitostí“. Marketingová komunikácia prebieha prostredníctvom billboardov a citylightov v Bratislave a v Košiciach a taktiež priamo na najväčších slovenských univerzitách. Medializácia podujatia prebieha prostredníctvom mediálnych partnerstiev, do tohto dátumu boli uverejnené články prostredníctvom tlačovej agentúry SITA na portáli Webnoviny.sk, v mesačníku Zisk, v online spravodajstve Promosprávy, v študentskom časopise Student Life, podujatie sa prezentovalo v televízii MC2, reklamou na Radiopoint a v špeciálne j prílohe denníka SME zameranej na vzdelanie a kariéru.
Hlavným reklamným partnerom podujatia je Triad Advertising. Hlavnými mediálnymi partnermi podujatia sú Fun radio, SME a Trend. Podujatie mediálne podporili aj Kariéra.sk, PC Revue, Profit, Zisk, Student Life, tlačová agentúra SITA, reklamná agentúra Presentas, Mindshare, Rabaka, Big Media, Poradca podnikateľa, Promosprávy, Geoinformatika, Radiopoint a Nubium. Partnermi podujatia sú aj Anwell, Creative Pro, Incheba a Železnice SR. Podporovateľmi podujatia sú Avis, Martinus, Photomedia a Tuli.
Cena podujatia je 2 Eur. V cene je zabezpečený uvítací balíček, testovanie v IT a jazykových testoch, tlač životopisu priamo na podujatí a možnosť zúčastniť sa sprievodného programu.
Zúčastnené spoločnosti
Exkluzívne spoločnosti OVB a LIDL. Ďalší vystavovatelia KMPG, Personel Efekt, Slovak Telekom, Capco, Accenture, Volkswagen, Slovnaft, IBM, Ernst & Young, Emerson, Amazon, PWC, UPSVAR, DEKONA, Enel, Johnson Controls, SAIA, Kraft, Synergie, Manpower, ZSE, Heineken, PartnersGroup, T-Systems, J&T Banka, FirstData, Tesco, Matador, Deloitte, Dell, AT&T, Jaspis, Fellix Switzerland, TECHNOGYM, Adidas, Salve Group, PhillipMorris, Goethe Uni.
TERMÍN KONANIA: 6.-7.3. 2012, 9:00 – 18:00 (resp. 17:00 dňa 7.3.)
Viac informácii o podujatí na www.ndk.sk a na Facebook fan page NDK - Národné Dni Kariéry. Tu sa nachádza aj registrácia na sprievodný program.
NÁRODNÉ DNI KARIÉRY sú najväčším pracovným veľtrhom zameraným na študentov a čerstvých absolventov a zároveň veľtrhom s najdlhšou tradíciou na Slovensku. V Bratislave sa organizuje už 18 rokov a tretí rok taktiež v Košiciach. Organizátorom je organizácia AIESEC a odborným garantom podujatia v Bratislave je personálna spoločnosť Synergie. Podujatie spája mladých so zástupcami firemného sektora a umožňuje im nielen nájsť si prácu v top spoločnostiach na Slovensku, ale prostredníctvom sprievodného programu bližšie spoznať firemné procesy, správne si nastaviť očakávania ohľadom zamestnania a inšpirovať sa osobnosťami slovenského podnikateľského prostredia. Keďže je veľtrh orientovaný na študentov, ponúka aj priestor na odpočinok v chill-out zóne a priestor na zábavu a odreagovanie vo fun zóne.
Pracovný veľtrh sa sústreďuje na 2 témy – hľadanie práce a sprievodný program.
Sprievodný program bude prebiehať v 6 konzultačných miestnostiach. V prvej pomôžu rozbehnúť samého seba a svoj biznis rečníci z Rozbehni sa, v druhej priblížia kariérny koučing a sebakoučing kouči zo SAKO, tretia miestnosť patrí Maxman Consultants a ich workshopu, ktorý sa venuje 3 krokom ku vysnívanej kariére. V miestnosti nazvanej Inšpiruj sa vystúpia skvelí rečníci Peter Sasin (NLP), Martin Mažár (Predajné techniky) a Gabriela Orlitová (Akadémia Orlita), konzultačnú miestnosť Kopec príležitostí zabezpečuje odborný garant podujatia Synergie a posledná miestnosť patrí marketingu a s názvom More možností je pod taktovkou Wiktor Leo Burnett a prebehne v nej aj vyhodnotenie súťaže o dennú stáž v J&T Banke na pozícii riaditeľa od J&T. Partnermi sprievodného programu sú aj Empire, Professional Coaching, RPL, Toastmasters, Develor, Power Training, Assessment systems, ICM, Zipcem, Facet 5 a Greenhill. Viac informácií o sprievodnom programe sa nachádza na webstránke podujatia www.ndk.sk.
Tohtoročná kampaň sa nesie v nazeraní na hľadanie práce ako na dobrodružstvo. Sloganmi kampane sú mottá „Prekonaj priepasť vražednej lenivosti“, „Neutop sa v mori neskúsených“ a „Nájdi kopec príležitostí“. Marketingová komunikácia prebieha prostredníctvom billboardov a citylightov v Bratislave a v Košiciach a taktiež priamo na najväčších slovenských univerzitách. Medializácia podujatia prebieha prostredníctvom mediálnych partnerstiev, do tohto dátumu boli uverejnené články prostredníctvom tlačovej agentúry SITA na portáli Webnoviny.sk, v mesačníku Zisk, v online spravodajstve Promosprávy, v študentskom časopise Student Life, podujatie sa prezentovalo v televízii MC2, reklamou na Radiopoint a v špeciálne j prílohe denníka SME zameranej na vzdelanie a kariéru.
Hlavným reklamným partnerom podujatia je Triad Advertising. Hlavnými mediálnymi partnermi podujatia sú Fun radio, SME a Trend. Podujatie mediálne podporili aj Kariéra.sk, PC Revue, Profit, Zisk, Student Life, tlačová agentúra SITA, reklamná agentúra Presentas, Mindshare, Rabaka, Big Media, Poradca podnikateľa, Promosprávy, Geoinformatika, Radiopoint a Nubium. Partnermi podujatia sú aj Anwell, Creative Pro, Incheba a Železnice SR. Podporovateľmi podujatia sú Avis, Martinus, Photomedia a Tuli.
Cena podujatia je 2 Eur. V cene je zabezpečený uvítací balíček, testovanie v IT a jazykových testoch, tlač životopisu priamo na podujatí a možnosť zúčastniť sa sprievodného programu.
Zúčastnené spoločnosti
Exkluzívne spoločnosti OVB a LIDL. Ďalší vystavovatelia KMPG, Personel Efekt, Slovak Telekom, Capco, Accenture, Volkswagen, Slovnaft, IBM, Ernst & Young, Emerson, Amazon, PWC, UPSVAR, DEKONA, Enel, Johnson Controls, SAIA, Kraft, Synergie, Manpower, ZSE, Heineken, PartnersGroup, T-Systems, J&T Banka, FirstData, Tesco, Matador, Deloitte, Dell, AT&T, Jaspis, Fellix Switzerland, TECHNOGYM, Adidas, Salve Group, PhillipMorris, Goethe Uni.
TERMÍN KONANIA: 6.-7.3. 2012, 9:00 – 18:00 (resp. 17:00 dňa 7.3.)
Viac informácii o podujatí na www.ndk.sk a na Facebook fan page NDK - Národné Dni Kariéry. Tu sa nachádza aj registrácia na sprievodný program.