|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. novembra 2011
Národná cena SR za kvalitu 2011 pre SPP - distribúcia
Spoločnosť SPP - distribúcia, a.s., získala prestížne ocenenie v súťaži Národná cena SR za kvalitu 2011, ktorej vyhlasovateľom a organizátorom je Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo ...
Zdieľať
BRATISLAVA 9. novembra (WBN/PR) - Spoločnosť SPP - distribúcia, a.s., získala prestížne ocenenie v súťaži Národná cena SR za kvalitu 2011, ktorej vyhlasovateľom a organizátorom je Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo SR ako koordinátor štátnej politiky kvality na Slovensku. Ocenenie v kategórii A - veľké organizácie, ktoré sa zaoberajú výrobou a poskytovaním služieb, prináleží spoločnosti SPP - distribúcia, a.s., najmä vďaka trvalej snahe o zlepšovanie a zvyšovanie výkonnosti prostredníctvom vybraných modelov kvality.
„Ponuku zapojiť sa do súťaže sme dostali v minulosti už viackrát. Až tento rok sme však vyhodnotili, že naša spoločnosť je dostatočne zrelá na to, aby mohla byť z pohľadu manažérstva kvality posudzovaná voči konkurencii ako úspešná. Teší nás, že výsledky súťaže potvrdili, že spoločnosť SPP - distribúcia venuje oblasti kvality a systému riadenia vysokú pozornosť“, skonštatoval v rámci poďakovania generálny riaditeľ spoločnosti SPP – distribúcia, a.s., Ing. Bohumil Kratochvíl na slávnostnom vyhlásení výsledkov a udeľovaní cien.
Národná cena SR za kvalitu je považovaná za najprestížnejšie ocenenie kvality pre organizácie a najvyšší možný stupeň národného uznania, ktorý je možné dosiahnuť a odlíšiť sa tak od svojich konkurentov v oblasti manažérstva kvality. Súťaž odlišuje manažérstvo v danom odvetví s nespochybniteľnými dôkazmi dosiahnutých úspechov v pretváraní stratégie do reality a trvalého zlepšovania ich organizačnej výkonnosti. Ak organizácia predstavuje svojím celkovým pôsobením a inšpiratívnym správaním sa voči zainteresovaným stranám zjavný príklad pre iných, táto neobyčajná výnimočnosť v danej špecifickej oblasti alebo predmete podnikania je odmenená udelením ocenenia v príslušnej kategórii. SPP – distribúcia, a.s., je oceneným finalistom v kategórii A2 (organizácie poskytujúce služby nad 51 zamestnancov).
„Zapojenie sa do súťaže pomohlo našej organizácii zhodnotiť modely systémov riadenia kvality, ktoré používame. Súťaž nám umožnila porovnať prístup našej spoločnosti s ostatnými spoločnosťami a využiť nadobudnuté poznatky na ďalšie zlepšovanie a rozvoj. Očakávali sme najmä nezávislý externý pohľad na našu spoločnosť. Veľmi si ceníme spätnú väzbu, ktorú sme získali pri posúdení na mieste. Vo viacerých oblastiach je zdrojom inšpirácie, ako neustále zvyšovať úroveň riadenia kvality v našej spoločnosti,“ dodal Bohumil Kratochvíl.
Slávnostné udeľovanie cien – načasované v rámci Európskeho týždňa kvality – sa uskutočnilo v Historickej budove Národnej rady SR za účasti najvyšších predstaviteľov štátu, členov vlády, ministrov a predsedov ústredných orgánov štátnej správy, predsedov a podpredsedov Národnej rady Slovenskej republiky, ako aj veľvyslancov, rektorov slovenských univerzít a vysokých škôl a ďalších predstaviteľov podnikateľskej verejnosti a verejnej správy. Záštitu nad vyhlásením víťazov a ocenených v jednotlivých kategóriách prevzal prezident Slovenskej republiky, Ivan Gašparovič.
O súťaži Národná cena SR za kvalitu 2011
Súťaž je organizovaná pravidelne od roku 2000 a jej jednotlivé fázy trvajú spolu dvanásť mesiacov. Vyhlasovaná je každoročne v novembri počas Európskeho týždňa kvality v Slovenskej republike a končí slávnostným vyhlásením výsledkov v novembri nasledujúceho roku.
Súťaž je založená na dôslednom a objektívnom overovaní efektívnosti a kvality všetkých činností organizácie. Prostredníctvom samohodnotenia posudzuje, ako výsledky organizácie (spokojnosť zákazníkov, zamestnancov, prínosy pre spoločnosť a kľúčové výsledky výkonnosti) zodpovedajú predpokladom, vytvoreným vrcholovým manažmentom organizácie prostredníctvom stratégie a plánovania, manažérstvom ľudských zdrojov, partnerstiev, finančných prostriedkov, systémov manažérstva a procesov. Správna implementácia týchto prvkov manažérstva vedú organizácie k vynikajúcim finančným i nefinančným výsledkom.
Súťaž je každoročne vyhlasovaná koordinátorom štátnej politiky kvality v Slovenskej republike, Úradom pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo SR.
Kategórie súťaže
Súťaž je určená pre akúkoľvek organizáciu zaoberajúcu sa výrobou alebo poskytovaním služieb a pre organizáciu verejnej správy, ktorá je registrovaná v Slovenskej republike podľa príslušných platných právnych predpisov. V rovnakom roku sa súťaže nemôže zúčastniť súčasne organizácia a jej organizačná časť.
Uchádzači sú rozdelení do nasledovných kategórií podľa počtu zamestnancov a zamerania svojej činnosti:
A) veľké organizácie vyrábajúce výrobky a poskytujúce služby
A1) organizácie vyrábajúce výrobky nad 251 zamestnancov
A2) organizácie poskytujúce služby nad 51 zamestnancov
B) malé a stredné organizácie vyrábajúce výrobky a poskytujúce služby
B1) organizácie vyrábajúce výrobky do 250 zamestnancov
B2) organizácie poskytujúce služby do 50 zamestnancov
C) organizácie verejného sektora (bez rozdielu veľkosti)
C1) organizácie štátnej správy
C2) organizácie samosprávy
C3) iné organizácie verejného sektora
„Ponuku zapojiť sa do súťaže sme dostali v minulosti už viackrát. Až tento rok sme však vyhodnotili, že naša spoločnosť je dostatočne zrelá na to, aby mohla byť z pohľadu manažérstva kvality posudzovaná voči konkurencii ako úspešná. Teší nás, že výsledky súťaže potvrdili, že spoločnosť SPP - distribúcia venuje oblasti kvality a systému riadenia vysokú pozornosť“, skonštatoval v rámci poďakovania generálny riaditeľ spoločnosti SPP – distribúcia, a.s., Ing. Bohumil Kratochvíl na slávnostnom vyhlásení výsledkov a udeľovaní cien.
Národná cena SR za kvalitu je považovaná za najprestížnejšie ocenenie kvality pre organizácie a najvyšší možný stupeň národného uznania, ktorý je možné dosiahnuť a odlíšiť sa tak od svojich konkurentov v oblasti manažérstva kvality. Súťaž odlišuje manažérstvo v danom odvetví s nespochybniteľnými dôkazmi dosiahnutých úspechov v pretváraní stratégie do reality a trvalého zlepšovania ich organizačnej výkonnosti. Ak organizácia predstavuje svojím celkovým pôsobením a inšpiratívnym správaním sa voči zainteresovaným stranám zjavný príklad pre iných, táto neobyčajná výnimočnosť v danej špecifickej oblasti alebo predmete podnikania je odmenená udelením ocenenia v príslušnej kategórii. SPP – distribúcia, a.s., je oceneným finalistom v kategórii A2 (organizácie poskytujúce služby nad 51 zamestnancov).
„Zapojenie sa do súťaže pomohlo našej organizácii zhodnotiť modely systémov riadenia kvality, ktoré používame. Súťaž nám umožnila porovnať prístup našej spoločnosti s ostatnými spoločnosťami a využiť nadobudnuté poznatky na ďalšie zlepšovanie a rozvoj. Očakávali sme najmä nezávislý externý pohľad na našu spoločnosť. Veľmi si ceníme spätnú väzbu, ktorú sme získali pri posúdení na mieste. Vo viacerých oblastiach je zdrojom inšpirácie, ako neustále zvyšovať úroveň riadenia kvality v našej spoločnosti,“ dodal Bohumil Kratochvíl.
Slávnostné udeľovanie cien – načasované v rámci Európskeho týždňa kvality – sa uskutočnilo v Historickej budove Národnej rady SR za účasti najvyšších predstaviteľov štátu, členov vlády, ministrov a predsedov ústredných orgánov štátnej správy, predsedov a podpredsedov Národnej rady Slovenskej republiky, ako aj veľvyslancov, rektorov slovenských univerzít a vysokých škôl a ďalších predstaviteľov podnikateľskej verejnosti a verejnej správy. Záštitu nad vyhlásením víťazov a ocenených v jednotlivých kategóriách prevzal prezident Slovenskej republiky, Ivan Gašparovič.
O súťaži Národná cena SR za kvalitu 2011
Súťaž je organizovaná pravidelne od roku 2000 a jej jednotlivé fázy trvajú spolu dvanásť mesiacov. Vyhlasovaná je každoročne v novembri počas Európskeho týždňa kvality v Slovenskej republike a končí slávnostným vyhlásením výsledkov v novembri nasledujúceho roku.
Súťaž je založená na dôslednom a objektívnom overovaní efektívnosti a kvality všetkých činností organizácie. Prostredníctvom samohodnotenia posudzuje, ako výsledky organizácie (spokojnosť zákazníkov, zamestnancov, prínosy pre spoločnosť a kľúčové výsledky výkonnosti) zodpovedajú predpokladom, vytvoreným vrcholovým manažmentom organizácie prostredníctvom stratégie a plánovania, manažérstvom ľudských zdrojov, partnerstiev, finančných prostriedkov, systémov manažérstva a procesov. Správna implementácia týchto prvkov manažérstva vedú organizácie k vynikajúcim finančným i nefinančným výsledkom.
Súťaž je každoročne vyhlasovaná koordinátorom štátnej politiky kvality v Slovenskej republike, Úradom pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo SR.
Kategórie súťaže
Súťaž je určená pre akúkoľvek organizáciu zaoberajúcu sa výrobou alebo poskytovaním služieb a pre organizáciu verejnej správy, ktorá je registrovaná v Slovenskej republike podľa príslušných platných právnych predpisov. V rovnakom roku sa súťaže nemôže zúčastniť súčasne organizácia a jej organizačná časť.
Uchádzači sú rozdelení do nasledovných kategórií podľa počtu zamestnancov a zamerania svojej činnosti:
A) veľké organizácie vyrábajúce výrobky a poskytujúce služby
A1) organizácie vyrábajúce výrobky nad 251 zamestnancov
A2) organizácie poskytujúce služby nad 51 zamestnancov
B) malé a stredné organizácie vyrábajúce výrobky a poskytujúce služby
B1) organizácie vyrábajúce výrobky do 250 zamestnancov
B2) organizácie poskytujúce služby do 50 zamestnancov
C) organizácie verejného sektora (bez rozdielu veľkosti)
C1) organizácie štátnej správy
C2) organizácie samosprávy
C3) iné organizácie verejného sektora