|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. júna 2016
Nakupovanie je obľúbenou aktivitou pre vyše tretinu Slovákov
Takmer polovica Slovákov (48 percent) navštívi raz do týždňa nákupné centrum, čo je v porovnaní s rokom 2013 nárast o deväť ...
Zdieľať
Zhruba polovica ľudí navštívi raz do týždňa nákupné centrum.BRATISLAVA 12. júna (WebNoviny.sk) - Takmer polovica Slovákov (48 percent) navštívi raz do týždňa nákupné centrum, čo je v porovnaní s rokom 2013 nárast o deväť percent. Vyplýva to z prieskumu Lifestyle 2015, na ktorom sa zúčastnilo 4533 respondentov vo veku od 15 do 65 rokov. Z odpovedí taktiež vyplýva, že nákupné centrum už v minulosti navštívilo 93 percent Slovákov.
Nakupovanie považuje za obľúbenú voľnočasovú aktivitu 39 percent obyvateľov Slovenska, najmä ženy a mladí do 30 rokov. Rovnaký počet ľudí chodí do nákupných centier bez zámeru a nakupuje spontánne.
Zvýšená návštevnosť centier čoraz častejšie nesúvisí iba so samotným nákupom. Ľudia chodia do nákupných stredísk do reštaurácií a kaviarní, využívajú atrakcie pre deti či kino. Dôležitým faktorom je aj vybavenosť centra potrebnými službami, akými sú banky, pošta, lekáreň alebo čistiareň. Slováci tiež oceňujú príjemné prostredie, klimatizované priestory a neobmedzený prístup na internet.
Zhruba polovica respondentov (49 percent) si myslí, že zľavy v nákupných centrách v skutočnosti nie sú cenovo výhodné. Napriek tomu až 41 percent ľudí nakupuje zľavnený tovar, aj keď ho momentálne nepotrebujú. Viac ako polovica (66 percent) opýtaných cenové akcie vopred nevyhľadáva, no v obchode uvažujú o kúpe takéhoto tovaru. Štvrtina ľudí (26 percent) sa domnieva, že tovar, ktorý je v akcii, je menej kvalitný.
Informácie agentúre SITA poskytla PR manažérka TNS Slovakia Vladimíra Bunčáková.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Nakupovanie považuje za obľúbenú voľnočasovú aktivitu 39 percent obyvateľov Slovenska, najmä ženy a mladí do 30 rokov. Rovnaký počet ľudí chodí do nákupných centier bez zámeru a nakupuje spontánne.
Zvýšená návštevnosť centier čoraz častejšie nesúvisí iba so samotným nákupom. Ľudia chodia do nákupných stredísk do reštaurácií a kaviarní, využívajú atrakcie pre deti či kino. Dôležitým faktorom je aj vybavenosť centra potrebnými službami, akými sú banky, pošta, lekáreň alebo čistiareň. Slováci tiež oceňujú príjemné prostredie, klimatizované priestory a neobmedzený prístup na internet.
Zhruba polovica respondentov (49 percent) si myslí, že zľavy v nákupných centrách v skutočnosti nie sú cenovo výhodné. Napriek tomu až 41 percent ľudí nakupuje zľavnený tovar, aj keď ho momentálne nepotrebujú. Viac ako polovica (66 percent) opýtaných cenové akcie vopred nevyhľadáva, no v obchode uvažujú o kúpe takéhoto tovaru. Štvrtina ľudí (26 percent) sa domnieva, že tovar, ktorý je v akcii, je menej kvalitný.
Informácie agentúre SITA poskytla PR manažérka TNS Slovakia Vladimíra Bunčáková.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.