|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. októbra 2024
Nákupné centrum Nivy navštívilo počas troch rokov od jeho otvorenia päťdesiat miliónov ľudí
Tagy: Nákupné centrum Nivy
Nákupné centrum Nivy v Bratislave navštívilo tri roky od jeho otvorenia už 50 miliónov ľudí. Podľa prieskumu takmer pätina obyvateľov Bratislavského kraja navštívi Nivy aspoň raz za ...
Zdieľať
27.10.2024 (SITA.sk) - Nákupné centrum Nivy v Bratislave navštívilo tri roky od jeho otvorenia už 50 miliónov ľudí. Podľa prieskumu takmer pätina obyvateľov Bratislavského kraja navštívi Nivy aspoň raz za týždeň.
Prieskum spoločnosti Market Vision Slovakia zo začiatku októbra ukázal, že len 4,4 percent obyvateľov kraja nenavštevuje žiadne nákupné centrum. Napriek tomu v návštevách obchodných centier neprevláda spontánnosť.
„Až 7 z 10 návštev je plánovaných vopred. Vo všeobecnosti návštevníci v nákupných centrách vyhľadávajú najmä oblečenie a obuv, na druhej priečke sú návštevy gastra a reštaurácií," uvádza spoločnosť.
Na základe prieskumu 26 percent obyvateľov Bratislavského kraja uviedlo zelenú strechu centra ako jeden z dôvodov svojej poslednej návštevy.
„Až 19 percent opýtaných Nivy centrum navštívi aspoň raz do týždňa, denne ho navštívi už viac než 60-tisíc ľudí," dodáva spoločnosť.
Obyvatelia kraja hodnotia pozitívne aj prepojenie autobusovej stanice a nákupného centra (61 percent), alebo k nemu nemajú výraznejší postoj (32 percent).
Napriek tomu bolo cestovanie autobusom jedným z dôvodov poslednej návštevy Nív len pre 24 percent opýtaných. Autobusová stanica tak podľa prieskumu nepatrí k hlavným dôvodom prečo sem ľudia chodia.
Zdroj: SITA.sk - Nákupné centrum Nivy navštívilo počas troch rokov od jeho otvorenia päťdesiat miliónov ľudí © SITA Všetky práva vyhradené.
Prieskum spoločnosti Market Vision Slovakia zo začiatku októbra ukázal, že len 4,4 percent obyvateľov kraja nenavštevuje žiadne nákupné centrum. Napriek tomu v návštevách obchodných centier neprevláda spontánnosť.
Desiatky tisíc návštev denne
„Až 7 z 10 návštev je plánovaných vopred. Vo všeobecnosti návštevníci v nákupných centrách vyhľadávajú najmä oblečenie a obuv, na druhej priečke sú návštevy gastra a reštaurácií," uvádza spoločnosť.
Na základe prieskumu 26 percent obyvateľov Bratislavského kraja uviedlo zelenú strechu centra ako jeden z dôvodov svojej poslednej návštevy.
„Až 19 percent opýtaných Nivy centrum navštívi aspoň raz do týždňa, denne ho navštívi už viac než 60-tisíc ľudí," dodáva spoločnosť.
Prepojenie s autobusovou stanicou
Obyvatelia kraja hodnotia pozitívne aj prepojenie autobusovej stanice a nákupného centra (61 percent), alebo k nemu nemajú výraznejší postoj (32 percent).
Napriek tomu bolo cestovanie autobusom jedným z dôvodov poslednej návštevy Nív len pre 24 percent opýtaných. Autobusová stanica tak podľa prieskumu nepatrí k hlavným dôvodom prečo sem ľudia chodia.
Zdroj: SITA.sk - Nákupné centrum Nivy navštívilo počas troch rokov od jeho otvorenia päťdesiat miliónov ľudí © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: Nákupné centrum Nivy
nasledujúci článok >>
Slováci každým rokom čoraz viac cestujú, záujem o exotické dovolenky neustále rastie
Slováci každým rokom čoraz viac cestujú, záujem o exotické dovolenky neustále rastie
<< predchádzajúci článok
Washington Post v amerických prezidentských voľbách nepodporuje nikoho z kandidátov
Washington Post v amerických prezidentských voľbách nepodporuje nikoho z kandidátov