|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. júla 2011
Najvyššia ligová súťaž na Slovensku zostáva Corgoň liga
Najvyššia slovenská futbalová súťaž bude naďalej niesť názov Corgoň liga. Tento fakt vyplýva zo zmluvy o spolupráci a partnerstve, ktorú vo štvrtok popoludní v bratislavskom hoteli ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. júla (WEBNOVINY) - Najvyššia slovenská futbalová súťaž bude naďalej niesť názov Corgoň liga.
Tento fakt vyplýva zo zmluvy o spolupráci a partnerstve, ktorú vo štvrtok popoludní v bratislavskom hoteli Sheraton podpísali zástupcovia Únie ligových klubov (ÚLK) a medzinárodnej marketingovej agentúry UFA Sports Slovakia so staronovým hlavným partnerom elitnej ligovej súťaže v SR - spoločnosťou Heineken Slovensko a značkou Corgoň.
Prezident ÚLK Dušan Tittel pri podpise nové kontraktu uviedol, že spojenie týchto partnerov s Úniou ligových klubov a UFA Sports Slovakia je plynulým pokračovaním doterajšieho partnerstva a čerstvo podpísaná zmluva má platnosť dva roky. Jej súčasťou je titulárne partnerstvo, čo v praxi znamená používanie značky Corgoň ako súčasť oficiálneho názvu
"Sme radi, že náš dlhoročný partner, ktorý je so slovenským klubovým, reprezentačným či pohárovým futbalom spojený už od roku 1993, bude aj naďalej pôsobiť v rámci najvyššej futbalovej súťaže," povedal Dušan Tittel na margo pokračovania doterajšej spolupráce.
"Na jednej strane takáto spolupráca vytvára podmienky pre udržanie súčasných verných priaznivcov futbalu, na druhej strane môže tiež pomôcť pre najpopulárnejší kolektívny šport získať nových fanúšikov, ktorých môžu osloviť niektoré nové projekty. Tie chceme do slovenského futbalu priviesť. Vieme, že aj oni majú k nášmu športu pozitívny vzťah, ale slovenské súťaže ich doteraz z rôznych dôvodov nelákali," pokračoval prezident ÚLK, riadiaceho orgánu dvoch najvyšších futbalových súťaží na Slovensku - Corgoň ligy a II. ligy.
Generálna riaditeľka spoločnosti Heineken Slovensko Door Plantengová prezradila, že používanie názvu Corgoň liga (najvyššia slovenská súťaž sa tak volá od roku 2000, pozn), je pre túto spoločnosť nie iba veľkým záväzkom voči ľuďom, ktorí v slovenskom futbale pôsobia.
Práve tento moment doterajšej plodnej spolupráce vyzdvihol počas slávnostného aktu podpisu novej zmluvy aj výkonný riaditeľ UFA Sports Slovensko Arndt Jaworski. "Náš partner už v minulosti neraz ukázal, že mu záleží nie iba na najvyššej súťaži, ale aj na slovenskom futbale vo všeobecnosti. Nezaujíma sa iba o dianie na klubovej úrovni, ale aj o reprezentáciu Slovenska na medzinárodnej scéne. Naším spoločným cieľom v ďalšom období bude, aby sme správnym spôsobom a príťažlivou formou dokázali zatraktívniť Corgoň ligu tak, aby sa zvýšila sledovanosť majstrovských zápasov. Spoločnými silami chceme prispieť k nárastu popularity a obľúbenosti futbalu nie iba priamo na štadiónoch, ale aj v televízii," zdôraznil Arndt
Tento fakt vyplýva zo zmluvy o spolupráci a partnerstve, ktorú vo štvrtok popoludní v bratislavskom hoteli Sheraton podpísali zástupcovia Únie ligových klubov (ÚLK) a medzinárodnej marketingovej agentúry UFA Sports Slovakia so staronovým hlavným partnerom elitnej ligovej súťaže v SR - spoločnosťou Heineken Slovensko a značkou Corgoň.
Prezident ÚLK Dušan Tittel pri podpise nové kontraktu uviedol, že spojenie týchto partnerov s Úniou ligových klubov a UFA Sports Slovakia je plynulým pokračovaním doterajšieho partnerstva a čerstvo podpísaná zmluva má platnosť dva roky. Jej súčasťou je titulárne partnerstvo, čo v praxi znamená používanie značky Corgoň ako súčasť oficiálneho názvu
"Sme radi, že náš dlhoročný partner, ktorý je so slovenským klubovým, reprezentačným či pohárovým futbalom spojený už od roku 1993, bude aj naďalej pôsobiť v rámci najvyššej futbalovej súťaže," povedal Dušan Tittel na margo pokračovania doterajšej spolupráce.
"Na jednej strane takáto spolupráca vytvára podmienky pre udržanie súčasných verných priaznivcov futbalu, na druhej strane môže tiež pomôcť pre najpopulárnejší kolektívny šport získať nových fanúšikov, ktorých môžu osloviť niektoré nové projekty. Tie chceme do slovenského futbalu priviesť. Vieme, že aj oni majú k nášmu športu pozitívny vzťah, ale slovenské súťaže ich doteraz z rôznych dôvodov nelákali," pokračoval prezident ÚLK, riadiaceho orgánu dvoch najvyšších futbalových súťaží na Slovensku - Corgoň ligy a II. ligy.
Generálna riaditeľka spoločnosti Heineken Slovensko Door Plantengová prezradila, že používanie názvu Corgoň liga (najvyššia slovenská súťaž sa tak volá od roku 2000, pozn), je pre túto spoločnosť nie iba veľkým záväzkom voči ľuďom, ktorí v slovenskom futbale pôsobia.
Práve tento moment doterajšej plodnej spolupráce vyzdvihol počas slávnostného aktu podpisu novej zmluvy aj výkonný riaditeľ UFA Sports Slovensko Arndt Jaworski. "Náš partner už v minulosti neraz ukázal, že mu záleží nie iba na najvyššej súťaži, ale aj na slovenskom futbale vo všeobecnosti. Nezaujíma sa iba o dianie na klubovej úrovni, ale aj o reprezentáciu Slovenska na medzinárodnej scéne. Naším spoločným cieľom v ďalšom období bude, aby sme správnym spôsobom a príťažlivou formou dokázali zatraktívniť Corgoň ligu tak, aby sa zvýšila sledovanosť majstrovských zápasov. Spoločnými silami chceme prispieť k nárastu popularity a obľúbenosti futbalu nie iba priamo na štadiónoch, ale aj v televízii," zdôraznil Arndt