![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
10. februára 2015
Najviac sa využívajú vernostné karty v potravinových reťazcoch
Na archívnej snímke zo 16. apríla 2014 je logo britskej maloobchodnej siete Tesco v Londýne.
Zdieľať

Dvaja z piatich ľudí by kartu, ktorú používajú, odporučili aj svojim známym. Tí, čo ju nepoužívajú, majú buď pasívny vzťah k vernostným programom, alebo im ju ešte nikto neponúkol. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK, ktorý sa realizoval metódou CAWI (online) na vzorke 700 respondentov v Českej a Slovenskej republike. „Z nášho prieskumu sme zistili, že deväť z desiatich Slovákov vlastní nejakú vernostnú kartu. V priemere ľudia vlastnia 5,9 kariet. Najčastejšie ide o vernostnú kartu potravinových reťazcov, ktoré vlastnia viac ako štyri pätiny zákazníkov,“ komentuje výsledky prieskumu Barbora Hrapková Šlosárová zo spoločnosti GfK.
Na druhom mieste sa umiestnili karty do predajní drogérie a kozmetiky, ktorú vlastnia dve pätiny opýtaných. Na treťom mieste v rámci vernostných kariet sú lekárne, ktorých karty vlastní jedna tretina opýtaných.
Jedna tretina používateľov oceňuje hlavne zľavy na produkty a služby. Na druhom mieste je zbieranie bodov za nákupy, čo uviedla pätina majiteľov kariet. Nasledujú napríklad kupóny alebo poukážky za nákup, ktoré sú výhodou pre jedného z desiatich opýtaných.
TASR informovala Katarína Lepiešová z GfK.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR