|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. augusta 2013
Najviac ľudí dokážu prilákať Nový Čas, Expres a TV Markíza
Najčítanejším celoštátnym denníkom je Nový Čas, v prvom a druhom štvrťroku ho čítalo 18 percent respondentov národného prieskumu spoločnosti MEDIAN SK. Výsledky prieskumu poskytla ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. augusta (WEBNOVINY) - Najčítanejším celoštátnym denníkom je Nový Čas, v prvom a druhom štvrťroku ho čítalo 18 percent respondentov národného prieskumu spoločnosti MEDIAN SK.
Výsledky prieskumu poskytla agentúre SITA Linda Kleinertová zo spoločnosti. Prieskum sa konal od 7. januára do 23. júna, vzorku tvorilo 4 076 respondentov vo veku 14 až 79 rokov.
Druhé najčítanejšie v poradí sú denníky Sme, Plus jeden deň a Pravda, ktoré dosiahli rovnakú sedempercentnú úroveň.
Hospodárske noviny a Šport majú podľa prieskumu štvorpercentnú čítanosť, Korzár skončil s tromi percentami. Nasleduje Új Szó a Avízo. Posledné vydanie novín čítalo 34 percent opýtaných, uvádza prieskum. Celoštátne denníky za posledných 14 dní čítalo 71 percent respondentov.
Týždenníky číta 44 percent z opýtaných. V porovnaní s vlaňajším posledným štvrťrokom a prvým štvrťrokom 2013 stúpla celková čítanosť týždenníkov o jedno percento. Týždenník Plus 7 dní dosiahol jedenásťpercentnú čítanosť, druhú pozíciu obsadil Život s deviatimi percentami. Báječnú ženu číta osem percent respondentov a Nový čas pre ženy o percento menej.
Celková čítanosť mesačníkov za prvý polrok je na úrovni 50 percent. Poradie mesačníkov, ktoré sa na Slovensku predávajú, otvára časopis Zdravie s deviatimi percentami. Ďalšiu priečku obsadil Záhradkár s ôsmimi percentami, nasledujú ženské magazíny Eva a EMMA, obe so siedmimi percentami. Mesačník Nový čas Krížovky dosiahol štyri percentá.
Rádiá počúva 70 percent z respondentov. Poradie otvára Rádio Expres s 20 percentami, nasleduje Rádio Slovensko so 16 percentami a Fun rádio s 13 percentami. S ôsmimi percentami sa na štvrtom mieste umiestnili Jemné melódie.
Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 90 percent. Televíziu v prvom a druhom štvrťroku sledovali viac ako štyri milióny divákov, uvádza MEDIAN SK. Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza s 57 percentami. Sledovanosť na úrovni 41 percent opýtaných zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 18 percentami. Nasleduje TV Doma s deviatimi percentami, TA3 so siedmimi percentami, ČT 1 so štyrmi percentami a NOVA s tromi percentami. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú TV Dajto, RTL Klub, TV2 a Dvojka s trojpercentnou sledovanosťou.
Výsledky prieskumu poskytla agentúre SITA Linda Kleinertová zo spoločnosti. Prieskum sa konal od 7. januára do 23. júna, vzorku tvorilo 4 076 respondentov vo veku 14 až 79 rokov.
Druhé najčítanejšie v poradí sú denníky Sme, Plus jeden deň a Pravda, ktoré dosiahli rovnakú sedempercentnú úroveň.
Hospodárske noviny a Šport majú podľa prieskumu štvorpercentnú čítanosť, Korzár skončil s tromi percentami. Nasleduje Új Szó a Avízo. Posledné vydanie novín čítalo 34 percent opýtaných, uvádza prieskum. Celoštátne denníky za posledných 14 dní čítalo 71 percent respondentov.
Týždenníky číta 44 percent z opýtaných. V porovnaní s vlaňajším posledným štvrťrokom a prvým štvrťrokom 2013 stúpla celková čítanosť týždenníkov o jedno percento. Týždenník Plus 7 dní dosiahol jedenásťpercentnú čítanosť, druhú pozíciu obsadil Život s deviatimi percentami. Báječnú ženu číta osem percent respondentov a Nový čas pre ženy o percento menej.
Celková čítanosť mesačníkov za prvý polrok je na úrovni 50 percent. Poradie mesačníkov, ktoré sa na Slovensku predávajú, otvára časopis Zdravie s deviatimi percentami. Ďalšiu priečku obsadil Záhradkár s ôsmimi percentami, nasledujú ženské magazíny Eva a EMMA, obe so siedmimi percentami. Mesačník Nový čas Krížovky dosiahol štyri percentá.
Rádiá počúva 70 percent z respondentov. Poradie otvára Rádio Expres s 20 percentami, nasleduje Rádio Slovensko so 16 percentami a Fun rádio s 13 percentami. S ôsmimi percentami sa na štvrtom mieste umiestnili Jemné melódie.
Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 90 percent. Televíziu v prvom a druhom štvrťroku sledovali viac ako štyri milióny divákov, uvádza MEDIAN SK. Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza s 57 percentami. Sledovanosť na úrovni 41 percent opýtaných zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 18 percentami. Nasleduje TV Doma s deviatimi percentami, TA3 so siedmimi percentami, ČT 1 so štyrmi percentami a NOVA s tromi percentami. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú TV Dajto, RTL Klub, TV2 a Dvojka s trojpercentnou sledovanosťou.