![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
10. februára 2011
Najviac bannerovej reklamy zadali masmédiá
Na Slovensku bolo v poslednom kvartáli minulého roku na 184 internetových stránkach nasadených celkovo 62 tisíc reklamných bannerov, z toho 4 % tvorili prémiové bannery. Vyplýva to z ...
Zdieľať

Viac ako 30 % z celkového počtu nasadených bannerov zadalo 15 najväčších inzerentov. Na prvom mieste kraľovala spoločnosť Studio Moderna Bratislava s 3 753 bannermi nasledoval ju internetový portál hej.sk s 3 242 bannermi a na treťom mieste skončil Slovak Telekom s 1 719 bannermi "Do rebríčka pätnástich najviac komunikovaných značiek sa dostali všetci traja mobilní operátori, ale aj e-shopy a poskytovatelia poistných služieb," uvádza sa v prieskume TNS Slovakia. Lídrom bol internetový obchod hej.sk nasledovaný operátormi T-Com a T-Mobile a spoločnosť TPD Euronics. Do rebríčka najkomunikovanejších značiek štvrtého kvartálu minulého roka sa však prekvapivo nedostal žiaden zástupca automobilového či bankového segmentu a naopak stúpali značky z kozmetického segmentu.
Spomedzi internetových portálov, na ktorých bolo v sledovanom období nasadených najviac bannerov prvé tri priečky obsadili portáli topky.sk, cas.sk a pokec.azet.sk. Na prvý z nich smerovalo viac ako 6 tisíc bannerov, zvyšné dva mali 3,8 resp. 3,7 tisíc bannerov. Najviac médií zo svojho portfólia má v prvej pätnástke spoločnosť Ringier Axel Springer Slovakia.