|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. februára 2011
Najviac bannerovej reklamy zadali masmédiá
Na Slovensku bolo v poslednom kvartáli minulého roku na 184 internetových stránkach nasadených celkovo 62 tisíc reklamných bannerov, z toho 4 % tvorili prémiové bannery. Vyplýva to z ...
Zdieľať
Foto:SITA BRATISLAVA 10. februára (WEBNOVINY) - Na Slovensku bolo v poslednom kvartáli minulého roku na 184 internetových stránkach nasadených celkovo 62 tisíc reklamných bannerov, z toho 4 % tvorili prémiové bannery. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti TNS Slovakia zverejnenom vo štvrtok, podľa ktorého internetové prostredie kopírovalo v minulom roku správanie ostatného trhu. "Zadávatelia presúvajú svoju pozornosť a rozpočty do internetu a spoliehajú sa na jeho silu," píše sa v prieskume. Až 22 % všetkých bannerov smerovalo zo sektoru masmédií, nasledoval segment hračiek, športu a voľného času, ktorý mal 14-percentný podiel na bannerovej reklame a na treťom mieste skončili banky a poisťovne spolu so službami, ktoré dosiahli zhodne 8-percentný podiel.
Viac ako 30 % z celkového počtu nasadených bannerov zadalo 15 najväčších inzerentov. Na prvom mieste kraľovala spoločnosť Studio Moderna Bratislava s 3 753 bannermi nasledoval ju internetový portál hej.sk s 3 242 bannermi a na treťom mieste skončil Slovak Telekom s 1 719 bannermi "Do rebríčka pätnástich najviac komunikovaných značiek sa dostali všetci traja mobilní operátori, ale aj e-shopy a poskytovatelia poistných služieb," uvádza sa v prieskume TNS Slovakia. Lídrom bol internetový obchod hej.sk nasledovaný operátormi T-Com a T-Mobile a spoločnosť TPD Euronics. Do rebríčka najkomunikovanejších značiek štvrtého kvartálu minulého roka sa však prekvapivo nedostal žiaden zástupca automobilového či bankového segmentu a naopak stúpali značky z kozmetického segmentu.
Spomedzi internetových portálov, na ktorých bolo v sledovanom období nasadených najviac bannerov prvé tri priečky obsadili portáli topky.sk, cas.sk a pokec.azet.sk. Na prvý z nich smerovalo viac ako 6 tisíc bannerov, zvyšné dva mali 3,8 resp. 3,7 tisíc bannerov. Najviac médií zo svojho portfólia má v prvej pätnástke spoločnosť Ringier Axel Springer Slovakia.
Viac ako 30 % z celkového počtu nasadených bannerov zadalo 15 najväčších inzerentov. Na prvom mieste kraľovala spoločnosť Studio Moderna Bratislava s 3 753 bannermi nasledoval ju internetový portál hej.sk s 3 242 bannermi a na treťom mieste skončil Slovak Telekom s 1 719 bannermi "Do rebríčka pätnástich najviac komunikovaných značiek sa dostali všetci traja mobilní operátori, ale aj e-shopy a poskytovatelia poistných služieb," uvádza sa v prieskume TNS Slovakia. Lídrom bol internetový obchod hej.sk nasledovaný operátormi T-Com a T-Mobile a spoločnosť TPD Euronics. Do rebríčka najkomunikovanejších značiek štvrtého kvartálu minulého roka sa však prekvapivo nedostal žiaden zástupca automobilového či bankového segmentu a naopak stúpali značky z kozmetického segmentu.
Spomedzi internetových portálov, na ktorých bolo v sledovanom období nasadených najviac bannerov prvé tri priečky obsadili portáli topky.sk, cas.sk a pokec.azet.sk. Na prvý z nich smerovalo viac ako 6 tisíc bannerov, zvyšné dva mali 3,8 resp. 3,7 tisíc bannerov. Najviac médií zo svojho portfólia má v prvej pätnástke spoločnosť Ringier Axel Springer Slovakia.