Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

NAJVÄČŠIA ZARA A ĎALŠÍCH 25 NOVÝCH OTVORENÍ PRIBUDNE V AVIONE



Návštevníci Avionu si môžu od polovice augusta vybrať módne novinky úspešnej španielskej značky na ploche s rozlohou takmer 4 000 m2.



Zdieľať
Foto: Zara
Bratislava 19. augusta (OTS) - Návštevníci Avionu si môžu od polovice augusta vybrať módne novinky úspešnej španielskej značky na ploche s rozlohou takmer 4 000 m2.


Pôvodná predajňa značky ZARA, ktorá je súčasťou španielskej módnej skupiny Inditex, bola v Avione otvorená v októbri 2008. Záujem zákazníkov o túto svetovú značku je taký veľký, že sa spoločnosť Inditex rozhodla expandovať. Nová predajňa ZARA sa presunula do nových priestorov, kde bude až na dvoch podlažiach ponúkať svojim zákazníkom najnovšie trendy v oblasti dámskej, pánskej a detskej módy.

Otvorenie úplne novej predajne ZARA je súčasť veľkého projektu modernizácie centra, ktorý Avion spustilo pred dvomi rokmi. Po otvorení hypermarketu Kaufland koncom roka 2017 sa Avion pustil do výstavby jedinečnej modernej gastro pasáže s celkovou rozlohou 8 000 m2. Tá privítala prvých návštevníkov v decembri minulého roka. Dnes ponúka unikátnu domácu, zahraničnú či street-foodovú kuchyňu v zaujímavom dizajnovom prostredí z dielne architekta Pavla Suchánka. Súčasťou projektu je aj detský svet BUPPI a množstvo relaxačných zón na príjemné oddychovanie, stretávanie sa a trávenie voľného času. Sezónne je zákazníkom k dispozícii aj vonkajšia terasa na 1. poschodí, kde si môžu posedieť pri šálke dobrej kávy či čaju alebo zacvičiť.

Masívnou modernizáciou, ktorá sa skončí koncom tohto leta, prejde viac ako tretina zo 150 predajní. Približne 50 predajní s celkovou plochou takmer 20-tisíc m2 zmení dizajn interiéru, umiestnenie v rámci centra (relokáciu) alebo rozšíri predajnú plochu.

„Modernizáciou chceme vyjsť v ústrety aktuálnym spotrebiteľským trendom. Zákazníci sú náročnejší a vyžadujú pri nakupovaní nielen príjemnú atmosféru, ľahkú dostupnosť, ale aj moderný interiér, kde sa stretávajú a cítia sa príjemne. V dnešnej silnej konkurencii nákupných možností a online nakupovania sú inovácie a počúvanie potrieb návštevníkov pre nákupné centrá, ktoré chcú uspieť, veľmi dôležité,“ hovorí Katarína Michaliaková, marketingová manažérka nákupného centra AVION v Bratislave, ktoré vlastní a spravuje developer INGKA Centres Slovensko.

V týchto chvíľach finišuje niekoľko nájomníkov nákupného centra s rekonštrukciou svojich priestorov. Prichádzajú však aj nové – dlho očakávané značky. Celkovo v Avione do konca roka pribudne 25 nových predajní.

„Po dokončení tejto rozsiahlej modernizácie Avion posilní svoju pozíciu najväčšieho nákupného centra na Slovensku s množstvom trendových nákupných možností pre všetky vekové kategórie,“ dodáva Katarína Michaliaková.

Modernizácia sa netýka len interiéru nákupného centra. K existujúcim 3 600 parkovacím miestam pribudli novovybudované parkovacie miesta pre zákazníkov vonkajších obchodov Prespánok, Dr.Vet a Super ZOO.

Najväčšie investície v Avione od roku 2012:

• 2012 – rozšírenie Avionu (o 4 600 m2) a IKEA (o 15-tisíc m2)
• 2013 – modernizácia centra vo výške 530-tisíc eur: vynovenie foodcourtu, ihrísk, garáží a zavedenie svetelného parkovacieho systému
• 2015 – modernizácia interiéru vo výške 5 miliónov eur – nové podlahy, stropy s LED svietidlami, vyššie výklady
• 2017 – otvorenie hypermarketu Kaufland
• 2018 – otvorenie novej Gastro pasáže
• 2019 – modernizácia predajní, príchod nových značiek
• 2020 – nový park pri Avione

Nové otvorenia v Avione od januára do augusta 2019:

MÓDA, OBUV A DOPLNKY
CCC – Prémiový koncept na 1 000 m2, ktorý robí z nákupu topánok skutočný zážitok.
CALZEDONIA – Talianska móda s najlepším pančuchovým a plavkovým tovarom pre ženy, mužov a deti.
ALDO – Kanadská značka obuvi a doplnkov.
HEAVY TOOLS – Maďarský koncept, športové kúsky, ale aj trendy módne doplnky.
LARA BAGS – Široký výber kabeliek a kufrov.
GUESS – Jedna z najznámejších fashion spoločností na svete.
LINDEX – Inšpiratívna a dostupná dámska móda, oblečenie pre deti, bielizeň a kozmetika.
MOHITO – Medzinárodná značka módy a doplnkov.
SIZEER – Streetwear a sneakers móda.
FUSAKLE – Slovenská značka ponožiek a doplnkového tovaru.
ZARA – Španielska trendová módna značka.

SLUŽBY A DOMÁCNOSŤ
TESCOMA – Sortiment a doplnky pre domácnosť.
SUPER ZOO a veterinárna klinika Dr.Vet – Kompletná starostlivosť o domácich miláčikov. Do týchto prevádzok sa zákazníci dostanú pohodlne z vonkajšej strany nákupného centra oproti McDonald’s a zaparkovať môžu pohodlne na novovybudovanom parkovisku
ZSE centrum – Prevádzka rozšírila naše portfólio služieb v oblasti elektriny a plynu.
RHAPIS – Kvetinárstvo a doplnky.
BIOPARK – Zdravé potraviny, prírodná kozmetiku, ekologické čistiace prostriedky, výživové doplnky a potraviny pre rôzne diéty.

ŠPERKY
TOUS – Španielska rodinná šperkárska firma.
HALADA – Jeden z najuznávanejších predajcov diamantových a perlových šperkov.
KLENOTY AURUM – Najširšia ponuka značkových briliantových šperkov Love Diamonds, zlatých a strieborných šperkov Dilema, šperkov a hodiniek svetoznámych módnych značiek.

KRÁSA
DOUGLAS – Veľký výber kozmetických prípravkov, exkluzívna atmosféra, excelentný servis a kompletné poradenstvo.

GASTRO a KAVIARNE
LOKŠÁREŇ – Čerstvé lokše na slaný aj sladký spôsob.
CAFEPOINT – Najväčší výber exkluzívnych a exotických odrodových káv, kvalitné kávovary, vynikajúce čokolády, baristické doplnky.
SMOOTHIE 2.0 – Veľký výber smoothie s tými najkvalitnejšími surovinami.

ZÁBAVA
BRLOH – Široká ponuka hier a herného príslušenstva PlayStation 4, Xbox One alebo Nintendo.
BUPPI – Detský svet.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Merkelová priletela do Šopronu pripomenúť si pád železnej opony
<< predchádzajúci článok
OĽaNO: Železnice sú v takom stave, že môže dôjsť ku ich kolapsu