|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. júna 2006
Najúspešnejší markizácky týždeň za posledný rok
Uplynulý 22. týždeň bol pre Markízu najúspešnejším týždňom za posledných 12 mesiacov. Priemerný týždenný celodenný podiel bol 34,6% (STV1 18,2%, TV JOJ 17,8%), priemerný týždenný podiel v prime ...
Zdieľať
BRATISLAVA 5. júna (WN/PS) - Uplynulý 22. týždeň bol pre Markízu najúspešnejším týždňom za posledných 12 mesiacov. Priemerný týždenný celodenný podiel bol 34,6% (STV1 18,2%, TV JOJ 17,8%), priemerný týždenný podiel v prime time 35,6% (STV1 20,4%, TV Joj 19,2%). Veľmi silné boli pre Markízu pracovné dni, keď ich priemerný podiel bol celkovo 36,8%. V pondelok, utorok a stredu neklesol off time Markízy pod 37%.
Ku skvelému výsledku týždňa prispel celý rad formátov, ktoré v jeho priebehu Markíza odvysielala, ako napríklad kvíz Milionár (podiel 35,4%), Zámena manželiek (podiel 38%), Dereš (podiel 35,6%).
Už šiesty týždeň je najsledovanejším formátom slovenského trhu Nevesta pre milionára, ktorá v piatok 2. júna dosiahla sledovanosť 22,8% a podiel 51,6%, čo je druhá najvyššia sledovanosť od začiatku vysielania tejto relácie. Nevestu pre milionára si v piatok pozrelo 1 041 000 televíznych divákov. Rovnako nedeľná repríza relácie o 16.00 mala vynikajúcu sledovanosť 9,4% a podiel 36,3% a znamenala 2. najlepší výsledok v tomto programovom okne od začiatku jeho vysielania.
Z pôvodnej tvorby sú rekordérmi v off time už dlhodobo relácie Na streche a zoznamka Srdcové záležitosti. Tento víkend dosiahli obe relácie podiel vysoko nad 40%. Na streche utvorilo v sobotu 3. júna o 18.15 hod. svoj rekord v tomto roku so sledovanosťou 11,2% a podielom 47,5%. Sledovanosť Srdcových záležitostí sa v nedeľu o 18.20 hod. vyšplhala na 13,3% a dosiahla podiel 41,8%.
TV Markíza v tomto týždni odštartovala novú hudobno-lifestylovú reláciu Music One, ktorej generálnym partnerom je Orange Slovensko, a.s. V priamej konkurencii s reláciou XXL na STV1 zvíťazila Markíza podielom 20,4% (STV1: podiel 18,2%).
V priebehu 22. týždňa dosiahol magazín Reflex priemernú sledovanosť 12,3% a podiel 33,6%, čo je rovnaká sledovanosť ako v prvom týždni jeho vysielania, ktorý bol doteraz najsledovanejším. Televízne noviny Markízy zaznamenali celkovú priemernú týždennú sledovanosť 24,2% a podiel 70,8% a sú už desiaty rok najsledovanejšou reláciou slovenského trhu.
Ivana Semjanová
Vedúca PR TV Markíza
FOTO:SITA