![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 24.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Matej
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
08. marca 2010
Najštýlovejší mobil 2009: Apple iPhone 3GS
Viac než osemtisíc účastníkov tretieho ročníka ankety Mobil roka rozhodlo o najlepších mobilných telefónoch za rok 2009. Z 30 nominovaných zariadení, ktoré vybrali ...
Zdieľať

Víťazom kategórie Štýlový Mobil roka 2009 sa stal Apple iPhone 3GS, ktorý získal 46,60 % hlasov. Ako druhý v poradí skončil HTC Hero s 21,75-percentami hlasov. V kategórii Pracovný Mobil roka 2009 sa najlepšie umiestnil HTC Touch Pro2 s 31,86 % hlasov, pričom ako druhý v poradí skončil mobilný telefón značky Nokia E72, za ktorý zahlasovalo 29,77 % respondentov. V rámci kategórie High-end Mobil roka 2009 skočil ako víťaz HTC HD2 s podporou 34,79 % respondentov, nasledovaný Nokiou N97, ktorú podporilo 27,39 % účastníkov ankety.
Ako najlepší Hudobný Mobil roka 2009 bol na základe hlasovania zvolený telefón značky Nokia 5800 XpressMusic, za ktorý hlasovalo 45,16 % účastníkov. Nasledoval Sony Ericsson W995 s podporou 28,46 % respondentov. V poslednej kategórii Ľudový Mobil roka 2009 sa najlepšie umiestnil mobilný telefón značky Nokia 6303 classic, ktorý podporilo 34,08 % respondentov. Ako druhý v poradí skončil Samsung Star s podporou 19,04 % účastníkov.
Komisia zložená zo zástupcov internetových denníkov Fony.sk, MobilMania.sk a tlačených magazínov BCMOBIL & TECHBOX a PC Revue nominovala po odbornej diskusii do piatich kategórií po šesť telefónov, ktoré sa v roku 2009 dostali na slovenský trh. Celkovo bolo pritom vlani na slovenský trh oficiálne uvedených 110 modelov mobilných telefónov.
Účastníci ankety Mobil roka 2009 rozhodli o víťazoch v jednotlivých kategóriách vo verejnom hlasovaní, ktoré trvalo od 1. do 28. februára 2010. Celkovo sa do ankety prostredníctvom internetového alebo SMS hlasovania zapojilo 8 595 čitateľov štyroch odborných médií. V medziročnom porovnaní to predstavuje 9,67-percentý medziročný nárast počtu účastníkov. Každý z účastník sa pritom ankety mohol zúčastniť len raz, a to SMS správou alebo hlasovaním v internetovom formulári. Hlasovať bolo možné za všetky alebo len vybrané kategórie.
SITA