|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Najpredávanejšie v segmente stredne veľkých prémiových SUV je Volvo
Predaj osobných vozidiel značky VOLVO dosiahol v roku 2015 celkovo 546 kusov, čo predstavuje oproti roku 2014 nárast o viac ako 60 %. Ďalším významným úspechom je, že v segmente ...
Zdieľať
VOLVO XC60 Foto: VOLVO
Bratislava 3. februára (OTS) - Predaj osobných vozidiel značky VOLVO dosiahol v roku 2015 celkovo 546 kusov, čo predstavuje oproti roku 2014 nárast o viac ako 60 %. Ďalším významným úspechom je, že v segmente stredne veľkých prémiových SUV vozidiel sa v roku 2015 stalo najpredávanejším modelom v SR VOLVO XC60 (s celkovým počtom 232 predaných kusov).VOLVO XC60 Foto: VOLVO
„Rok 2015 bol pre značku VOLVO naozaj úspešným rokom. Nás, ako importéra osobných vozidiel VOLVO teší, že na Slovensku sme nielen kopírovali úspechy značky VOLVO vo svete, ale spoločne s našou dealerskou sieťou sme dosiahli naozaj vynikajúce predajné výsledky. Značnou mierou k tomu prispelo uvedenie novej XC90, ktorá ukazuje budúce smerovanie značky VOLVO. Rovnako tak vďačíme za dosiahnuté výsledky aj nášmu dlhodobo najúspešnejšiemu modelu XC60, ale aj V40, ktorá sa stala pre mnohých nových klientov vstupom do prémiového segmentu,“ povedal Peter Linczényi, Brand Director značky VOLVO na Slovensku. „Verím, že aj v budúcom roku naši klienti a priaznivci ocenia švédsky prístup vytvárať vozidlá zamerané na človeka – vozidlá, ktoré sa starajú a ochraňujú ľudí vo vnútri, ale aj okolo neho maximálnym dôrazom na bezpečnosť a inovatívne technológie." Marketingové a komunikačné služby zabezpečuje pre značku VOLVO reklamná agentúra Roko, a.s. Ako sa vyjadril Peter Kuba, majiteľ agentúry, „VOLVO vždy malo a bude mať svojich klientov po celom svete. Minuloročný výsledok je len odrazom správnej obchodnej stratégie klienta a nášho dôsledného cielenia komunikačných aktivít na správne cieľové skupiny.“Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR