![]() |
15. decembra 2020
Na Slovensku sa v kategórii nehudobných videí na prvom mieste umiestnila reklama spoločnosti Dedoles s tancujúcimi škrečkami, ktorá sa blíži k 5 miliónom videní.
Na druhom mieste skončila reportáž televízie Joj z Michaloviec, v ktorej mladík po autonehode tvrdil, že v aute viezol svojho psa na snowboarde, ten mu prepol pesničku, čo vraj spôsobilo jeho nepozornosť za volantom. Do top 10 sa dostali aj youtuberi Zrebny & Frlajs, Expl0ited, Moma či Nasklee.
Najpopulárnejším hudobným videom 2020 sa na Slovensku stala pesnička Toto leto od speváčky Simy a Kaliho, ktorá sa blíži k 8 miliónom prehratí.
Rebríčky najpopulárnejších videí sú zostavené podľa počtu videní a ďalších faktorov. „Vzhľadom na rôznorodosť videí, ktoré používatelia na YouTube sledujú, je nehudobný rebríček obmedzený na jedno video od konkrétneho tvorcu či tvorivých zoskupení,“ informovala spoločnosť Google.
YouTube tento rok zrušil zverejnenie tradičného YouTube Rewind videa, ktoré rekapituluje najpopulárnejší obsah na platforme. Dôvodom je pandémia. Podľa spoločnosti je tento rok iný a nepríde jej správne tváriť sa, že to tak nie je.
Tento rok preto neboli zverejnené ani globálne rebríčky videí. K dispozícii zatiaľ nie sú ani rebríčky českých videí.
Spoločnosť Google minulý týždeň zverejnila aj najpopulárnejšie vyhľadávané frázy. Slováci častejšie vyhľadávali informačný systém pre školy EduPage, frázu koronavírus Slovensko či portál na domácu výučbu Bezkriedy.
Najpopulárnejšie videá minulého roka: Oktagon, nahrávka Kočnera s Trnkom či Karel Gott.
©2005-2025 Denník 24hodin | Webdesign by WEBkomplex.sk |