|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. januára 2009
Najpočúvanejšie Rádio Expres, najsledovanejšia Markíza
Najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou na Slovensku je Rádio Expres a najsledovanejšou televíziou Televízia Markíza. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, ktorý uskutočnila ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. januára (WEBNOVINY) - Najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou na Slovensku je Rádio Expres a najsledovanejšou televíziou Televízia Markíza. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International od 23. júna do 7. decembra 2008 na vzorke 4 260 respondentov, občanov SR vo veku 14 až 79 rokov. O prieskume informovala Linda Kleinertová zo spoločnosti Median SK.
Ako vyplýva z prieskumu, počúvanosť rádií na Slovensku je 70 % a prvenstvo v počúvanosti patrí s 22 % Rádiu Expres. Druhý je so 17-percentnou počúvanosťou prvý okruh verejnoprávneho Slovenského rozhlasu (SRo) - Rádio Slovensko a na tretej priečke s 13 % Fun Rádio. S 8 % je v počúvanosti štvrté rádio Jemné melódie a piate je Rádio Regina Slovenského rozhlasu so 7 %. Šieste miesto patrí Rádiu Okey rovnako so 7 % a siedme je so 4 % Rádio Viva.
Najväčší podiel na trhu (share) - 26 % má Rádio Expres, Rádio Slovensko má 18 % a so 16 % podielom sa na treťom mieste umiestnilo Fun rádio. Nasledujú Jemné melódie s 8 % a Rádio Regina rovnako s 8% podielu na trhu. Šieste miesto obsadilo Rádio Okey so 7% a siedme Rádio Viva s 5%.
Televíziu v druhom polroku 2008 podľa prieskumu sledovali skoro štyri milióny divákov - 87 % populácie. Najvyššie percento sledovanosti dosiahla Televízia Markíza - 62 %. Sledovanosť 32 % zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 26 %. Nasleduje TA3, Dvojka a NOVA so 4 % a Prima TV s 3 % sledovanosti. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú RTL KLUB (2%), ČT1 (2%) a Magyar TV 1 (1%). Najväčší podiel na trhu (share) - 52 % má zo slovenských televízií TV Markíza. TV JOJ dosiahla 19 % a za ňou sa s 15 % podielom na trhu umiestnila Jednotka. Nasleduje Dvojka a TA3, obe s 1 %. Podiel ostatných televízií predstavuje celkom 11 %, z toho najvyššie hodnoty dosahuje NOVA (2%), Prima TV (2%), RTL KLUB (1%), Magyar TV1 (1%) a TV2 (1%).
Najčítanejší stále Nový Čas
Najčítanejším denníkom na Slovensku je stále Nový Čas s 26-percentnou čítanosťou, čo predstavuje viac ako 1,1 milióna čitateľov. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International od 23. júna do 7. decembra 2008 na vzorke 4 260 respondentov, občanov SR vo veku 14 až 79 rokov. O prieskume agentúru SITA informovala Linda Kleinertová z Median SK. Druhú priečku obsadil s 9 % denník Plus jeden deň, tretí je denník Sme s 8 % a za ním denník Pravda tiež s 8-percentnou čítanosťou. Nasledujú Šport a Korzár s čítanosťou 4 % a Hospodárske noviny s 3 %. Celoštátne denníky, ich posledné vydanie, čítalo podľa prieskumu celkovo 45 percent populácie. Z odpovedí respondentov tiež vyplýva, že celoštátny denník čítalo za posledných 14 dní aspoň raz 82 % populácie.
Medzi týždenníkmi je najčítanejší Plus 7 dní s 15 % a druhý je Život s čítanosťou 13 % a prvú trojicu uzatvára Nový Čas pre ženy s 10 %. Časopis Markíza sa umiestnil na štvrtom mieste rovnako s 10 %. Na piatom je Báječná žena s 8 % a na šiestom Eurotelevízia so 6 %. Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny so 4 %. Týždenníky si prelistuje alebo číta 54 percent populácie. Celková čítanosť týždenníkov všeobecne klesla o jedno percento oproti 2. a 3. štvrťroku 2008.
Dvojtýždenníky číta 16 % populácie vo veku 14 až 79 rokov, čo je o jedno percento viac ako v 2. a 3. štvrťroku 2008. Najväčšiu - 4 % čítanosť má TV Max, za ním sú s 3 % Tele plus a Teleprogram. Jednopercentnú čítanosť dosiahli dvojtýždenníky Relax, Žena a život, Autoburza a TV Svet.
Mesačníky číta 52 % populácie, čo je tiež o jedno percento viac ako v 2. a 3. štvrťroku 2008. Najvyššiu, 10-percentnú čítanosť majú časopisy Eva a Zdravie, za nimi je tiež s 10 % Emma. Osem percent získal Záhradkár. Prvú päticu uzatvára mesačník Rebecca so 6 %. Na šiestom mieste sa umiestnil časopis Pekné bývanie s 5 % a na siedmom Maxikrížovky so 4 %.
Prieskum v tlači monitoroval spolu 276 titulov, podľa jednotlivých periodicít.
SITA
Ako vyplýva z prieskumu, počúvanosť rádií na Slovensku je 70 % a prvenstvo v počúvanosti patrí s 22 % Rádiu Expres. Druhý je so 17-percentnou počúvanosťou prvý okruh verejnoprávneho Slovenského rozhlasu (SRo) - Rádio Slovensko a na tretej priečke s 13 % Fun Rádio. S 8 % je v počúvanosti štvrté rádio Jemné melódie a piate je Rádio Regina Slovenského rozhlasu so 7 %. Šieste miesto patrí Rádiu Okey rovnako so 7 % a siedme je so 4 % Rádio Viva.
Najväčší podiel na trhu (share) - 26 % má Rádio Expres, Rádio Slovensko má 18 % a so 16 % podielom sa na treťom mieste umiestnilo Fun rádio. Nasledujú Jemné melódie s 8 % a Rádio Regina rovnako s 8% podielu na trhu. Šieste miesto obsadilo Rádio Okey so 7% a siedme Rádio Viva s 5%.
Televíziu v druhom polroku 2008 podľa prieskumu sledovali skoro štyri milióny divákov - 87 % populácie. Najvyššie percento sledovanosti dosiahla Televízia Markíza - 62 %. Sledovanosť 32 % zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 26 %. Nasleduje TA3, Dvojka a NOVA so 4 % a Prima TV s 3 % sledovanosti. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú RTL KLUB (2%), ČT1 (2%) a Magyar TV 1 (1%). Najväčší podiel na trhu (share) - 52 % má zo slovenských televízií TV Markíza. TV JOJ dosiahla 19 % a za ňou sa s 15 % podielom na trhu umiestnila Jednotka. Nasleduje Dvojka a TA3, obe s 1 %. Podiel ostatných televízií predstavuje celkom 11 %, z toho najvyššie hodnoty dosahuje NOVA (2%), Prima TV (2%), RTL KLUB (1%), Magyar TV1 (1%) a TV2 (1%).
Najčítanejší stále Nový Čas
Najčítanejším denníkom na Slovensku je stále Nový Čas s 26-percentnou čítanosťou, čo predstavuje viac ako 1,1 milióna čitateľov. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International od 23. júna do 7. decembra 2008 na vzorke 4 260 respondentov, občanov SR vo veku 14 až 79 rokov. O prieskume agentúru SITA informovala Linda Kleinertová z Median SK. Druhú priečku obsadil s 9 % denník Plus jeden deň, tretí je denník Sme s 8 % a za ním denník Pravda tiež s 8-percentnou čítanosťou. Nasledujú Šport a Korzár s čítanosťou 4 % a Hospodárske noviny s 3 %. Celoštátne denníky, ich posledné vydanie, čítalo podľa prieskumu celkovo 45 percent populácie. Z odpovedí respondentov tiež vyplýva, že celoštátny denník čítalo za posledných 14 dní aspoň raz 82 % populácie.
Medzi týždenníkmi je najčítanejší Plus 7 dní s 15 % a druhý je Život s čítanosťou 13 % a prvú trojicu uzatvára Nový Čas pre ženy s 10 %. Časopis Markíza sa umiestnil na štvrtom mieste rovnako s 10 %. Na piatom je Báječná žena s 8 % a na šiestom Eurotelevízia so 6 %. Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny so 4 %. Týždenníky si prelistuje alebo číta 54 percent populácie. Celková čítanosť týždenníkov všeobecne klesla o jedno percento oproti 2. a 3. štvrťroku 2008.
Dvojtýždenníky číta 16 % populácie vo veku 14 až 79 rokov, čo je o jedno percento viac ako v 2. a 3. štvrťroku 2008. Najväčšiu - 4 % čítanosť má TV Max, za ním sú s 3 % Tele plus a Teleprogram. Jednopercentnú čítanosť dosiahli dvojtýždenníky Relax, Žena a život, Autoburza a TV Svet.
Mesačníky číta 52 % populácie, čo je tiež o jedno percento viac ako v 2. a 3. štvrťroku 2008. Najvyššiu, 10-percentnú čítanosť majú časopisy Eva a Zdravie, za nimi je tiež s 10 % Emma. Osem percent získal Záhradkár. Prvú päticu uzatvára mesačník Rebecca so 6 %. Na šiestom mieste sa umiestnil časopis Pekné bývanie s 5 % a na siedmom Maxikrížovky so 4 %.
Prieskum v tlači monitoroval spolu 276 titulov, podľa jednotlivých periodicít.
SITA
Najpočúvanejšie Rádio Expres, najsledovanejšia Markíza - diskusné fórum čitateľov