Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

20. júna 2006

Najpočúvanejšie je Rádio Expres a najsledovanejšia Markíza



Najpočúvanejším rádiom na Slovensku je s 21-percentnou počúvanosťou Rádio Expres. Vyplýva to z prieskumu Median SK, Market & Media & Lifestyle - TGI, 1. vlna 2006, ktorý sa uskutočnil od 2. januára ...



Zdieľať

BRATISLAVA 20. júna (WEBNOVINY) - Najpočúvanejším rádiom na Slovensku je s 21-percentnou počúvanosťou Rádio Expres. Vyplýva to z prieskumu Median SK, Market & Media & Lifestyle - TGI, 1. vlna 2006, ktorý sa uskutočnil od 2. januára do 23. apríla. Na prieskume sa zúčastnilo 2 291 obyvateľov SR vo veku 14 až 79 rokov. Druhý najpočúvanejším je prvý okruh Slovenského rozhlasu (SRo) - Rádio Slovensko s 20 percentami a tretie je Fun rádio s počúvanosťou 9 percent. Na štvrtej priečke počúvanosti sa so 7 percentami umiestnil regionálny okruh SRo, Rádio Regina a piate najpočúvanejšie je Rádio Okey, s rovnakou počúvanosťou 7 percent. Z prieskumu tiež vyplýva, že 73 percent populácie včera počúvalo rádio.

Najvyšší podiel na trhu dosiahlo podľa 1. tohtoročnej vlny prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI s 26 percentami Rádio Expres. Rádio Slovensko má 22-percentný podiel na trhu a 11 percent Fun rádio. Na štvrtom mieste sa umiestnilo Rádio Regina s 8 percentami a na piatom Rádio Okey so 7-percentným podielom na trhu.

Všetky televízie podľa 1. tohtoročnej vlny MML - TGI sleduje 90 percent obyvateľov Slovenska, teda viac ako 3,9 milióna divákov. Najvyššie percento - 64 percent sledovanosti z televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza. Sledovanosť 35 percent zaznamenal prvý kanál STV - Jednotka a za ňou sa na treťom mieste umiestnila TV JOJ s 31 percentami. Nasleduje druhý kanál STV - Dvojka s 8 percentami a zhodne s 5 percentami Prima TV a spravodajská televízia TA3. RTL KLUB má podľa prieskumu 4-percentnú sledovanosť. Poslednú trojicu z desiatich najsledovanejších televízií uzatvárajú NOVA so 4 percentami, TV2 s 2 percentami a ČT 1 rovnako s 2-percentnou sledovanosťou.

Podľa prvej vlny tohtoročného prieskumu MML - TGI má najväčší, 45-percentný podiel na trhu TV Markíza. Jednotka dosiahla 19 percent a za ňou sa so 17-percentným podielom na trhu umiestnila TV JOJ. Nasleduje Dvojka so 4 percentami a slovenskú päticu uzatvára TA3 s 1 percentom. Podiel ostatných televízií predstavuje spolu 15 percent, z toho najvyššie hodnoty dosahuje päť staníc: RTL KLUB (3 %), Prima TV (2 %), NOVA (2 %), TV2 (2 %) a Magyar TV 1 (1 %).

Agentúru SITA o prieskume Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, 1. vlna 2006 informovala Linda Kleinertová z MEDIAN SK.

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Lego presunie tretinu domácej výroby do českého Kladna
<< predchádzajúci článok
Najčítanejší denník je naďalej Nový Čas, týždenník Plus 7 dní