|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. januára 2012
Najobjektívnejšie televízne spravodajstvo má TV Markíza
Najobjektívnejšie televízne spravodajstvo má podľa divákov TV Markíza. Vyplýva to z prieskumu verejnej mienky MML Omnibus, ktorý urobila spoločnosť MEDIAN SK od 12. septembra do 4. decembra minulého ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. januára (WEBNOVINY) - Najobjektívnejšie televízne spravodajstvo má podľa divákov TV Markíza. Vyplýva to z prieskumu verejnej mienky MML Omnibus, ktorý urobila spoločnosť MEDIAN SK od 12. septembra do 4. decembra minulého roka.
Vzorka 1 951 respondentov vo veku 14 až 79 rokov odpovedala na otázku: "Ktorá televízia má podľa Vás najobjektívnejšie spravodajstvo?"
Prvenstvo má TV Markíza s 30,7 percentami. Ďalších 18,8 percenta opýtaných uviedlo TV JOJ, 14,3 percenta sa prikláňa k spravodajskej TA3.
Verejnoprávna STV sa umiestnila na štvrtom mieste, uviedlo ju 12,3 percenta respondentov. Inú televíziu označilo za najobjektívnejšiu 5,2 percenta respondentov. Respondenti mohli určiť len jednu televíziu, pričom 18,7 percenta opýtaných sa k otázke nevedelo vyjadriť. Spoločnosť MEDIAN SK uskutočnila terénny zber dát náhodným kvótnym výberom formou osobných pohovorov anketára s respondentom. Odpovede opýtaného zaznamenával do dotazníka.
Vzorka 1 951 respondentov vo veku 14 až 79 rokov odpovedala na otázku: "Ktorá televízia má podľa Vás najobjektívnejšie spravodajstvo?"
Prvenstvo má TV Markíza s 30,7 percentami. Ďalších 18,8 percenta opýtaných uviedlo TV JOJ, 14,3 percenta sa prikláňa k spravodajskej TA3.
Verejnoprávna STV sa umiestnila na štvrtom mieste, uviedlo ju 12,3 percenta respondentov. Inú televíziu označilo za najobjektívnejšiu 5,2 percenta respondentov. Respondenti mohli určiť len jednu televíziu, pričom 18,7 percenta opýtaných sa k otázke nevedelo vyjadriť. Spoločnosť MEDIAN SK uskutočnila terénny zber dát náhodným kvótnym výberom formou osobných pohovorov anketára s respondentom. Odpovede opýtaného zaznamenával do dotazníka.