|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. februára 2011
Najmenší Hyundai omladol
Foto: HyundaiV prípade i10-tky ide o klasický ľahký facelift. Mierne pozmenená bola predná časť. Upravený tvar majú predné svetlá, no zmeny môžete pozorovať aj na zadnom nárazníku. Drobné zmeny nájdete aj v interiéri. Pribudol ...
Zdieľať
Foto: HyundaiV prípade i10-tky ide o klasický ľahký facelift. Mierne pozmenená bola predná časť. Upravený tvar majú predné svetlá, no zmeny môžete pozorovať aj na zadnom nárazníku. Drobné zmeny nájdete aj v interiéri. Pribudol ukazovateľ ideálneho momentu preradenia s ohľadom na ekonomiku prevádzky. Nové sú sedadlá a pribudli aj nejaké tie chrómové dekorácie. Cestujúci na zadných sedadlách sa môžu tešiť z držiakov na poháre.
S faceliftom prichádza aj nový trojvalcový motor z rodiny Kappa, ktorý má objem jeden liter (51 kW) a nahrádza doterajší základný štvorvalec Epsilon s objemom 1,1 litra. Ani silnejší motor v ponuke modelu i10 - jednotka s objemom 1,25 litra - nezostal bez povšimnutia. Dostal o 13 % viac výkonu a o 8,7 % nižšiu spotrebu.
Novinkou je tiež verzia i10 Blue, ktorá je akousi ekologickou alternatívou. Vychádza z modelu s novým základným trojvalcom no jeho spotreba ešte klesla vďaka systému ISG (Idle Stop & Go), pneumatikám s nízkym valivým odporom a inteligentnému manažmentu alternátora. Jeho emisie sú na úrovni iba 99 g CO2 na km.
Na ďalšie detaily o špecifikácii pre slovenský trh si budeme musieť ešte počkať.
S faceliftom prichádza aj nový trojvalcový motor z rodiny Kappa, ktorý má objem jeden liter (51 kW) a nahrádza doterajší základný štvorvalec Epsilon s objemom 1,1 litra. Ani silnejší motor v ponuke modelu i10 - jednotka s objemom 1,25 litra - nezostal bez povšimnutia. Dostal o 13 % viac výkonu a o 8,7 % nižšiu spotrebu.
Novinkou je tiež verzia i10 Blue, ktorá je akousi ekologickou alternatívou. Vychádza z modelu s novým základným trojvalcom no jeho spotreba ešte klesla vďaka systému ISG (Idle Stop & Go), pneumatikám s nízkym valivým odporom a inteligentnému manažmentu alternátora. Jeho emisie sú na úrovni iba 99 g CO2 na km.
Na ďalšie detaily o špecifikácii pre slovenský trh si budeme musieť ešte počkať.