|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Najlepšie so zákazníkom na Slovensku komunikuje stále Lidl
Najlepšie komunikujúcou inštitúciou na Slovensku je aj naďalej spoločnosť Lidl, vyplýva to z výsledkov projektu Hermes Komunikátor roka 2016. Obchodný reťazec už po druhýkrát obhájil všetky ...
Zdieľať
Foto: Lidl
Bratislava 31. októbra (OTS) - Najlepšie komunikujúcou inštitúciou na Slovensku je aj naďalej spoločnosť Lidl, vyplýva to z výsledkov projektu Hermes Komunikátor roka 2016. Obchodný reťazec už po druhýkrát obhájil všetky tri prvenstvá z predošlých ročníkov, keď uspel v hlasovaní odbornej poroty i verejnosti (kategória obchodné reťazce a absolútny víťaz). „Tešíme sa každému získanému oceneniu. Obzvlášť cenné sú však tie, ktoré sme získali na základe hlasov našich zákazníkov. Práve oni nám totiž každý deň udeľujú vysvedčenie a rozhodujú o našom úspechu. Otvorená, dôveryhodná a obojstranná komunikácia so zákazníkmi je pre nás kľúčová, snažíme sa čo najrýchlejšie reagovať na ich podnety. Sme radi, že sa nám podarilo vybudovať skutočne úprimný vzťah s našimi zákazníkmi. Toto ocenenie patrí rovnako im ako nám,” povedal Tomáš Bezák, vedúci oddelenia komunikácie Lidl Slovenská republika, v.o.s. „Zásluhu na zisku ocenení majú všetci naši zamestnanci, ktorý je momentálne viac ako 3800. Touto cestou sa im chceme poďakovať za ich každodenné nasadenie a ústretovú komunikáciu so zákazníkmi,“ dodal Bezák.
V súťaži Hermes Komunikátor roka získal Lidl aj dve Ocenenia agentúry 2016 – s projektom výstavby detských ihrísk Žihadielok uspel v kategórií Inovatívny marketingový prístup a so svojou fanpage na Facebooku triumfoval v kategórií Starostlivosť o klienta. Facebookový profil LidlSlovensko má viac ako 386 000 fanúšikov a viac ako 96%-nú mieru odpovedí na položené otázky s priemernou reakčnou dobou približne 200 minút.
Výsledky hlasovania verejnosti:
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
Lidl Slovenská republika, v.o.s.
ABSOLÚTNA CENY VEREJNOSTI
Lidl Slovenská republika, v.o.s.
Výsledky hlasovania odbornej poroty:
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
1. Lidl Slovenská republika, v.o.s.
2. Kaufland Slovenská republika, v.o.s.
3. COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo
Výsledky ocenenia Cena agentúry 2016:
Kategória Inovatívny marketingový prístup
Lidl Slovenská republika, v.o.s.
Kategória Starostlivosť o klienta
Lidl Slovenská republika, v.o.s.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR