|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Najlepšie so zákazníkom komunikuje Lidl
Najlepšie komunikujúcou inštitúciou so zákazníkom na Slovensku je aj naďalej spoločnosť Lidl. Vyplýva to z výsledkov projektu Hermes Komunikátor roka 2014. Obchodný reťazec obhájil maximálny ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. septembra (WBN/PR) - Najlepšie komunikujúcou inštitúciou so zákazníkom na Slovensku je aj naďalej spoločnosť Lidl. Vyplýva to z výsledkov projektu Hermes Komunikátor roka 2014. Obchodný reťazec obhájil maximálny možný počet troch prvenstiev z minulého roka, keď uspel v hlasovaní odbornej poroty i verejnosti. Okrem dvoch víťazstiev v kategórii obchodné reťazce získal Lidl aj najviac hlasov verejnosti vo všetkých hodnotených kategóriách spolu.
"V Lidli veríme, že cestou k úspechu je vysoká kvalita a neustále zlepšovanie sa, a to vo všetkých ohľadoch, vrátane komunikácie. Pre našich zákazníkov pravidelne pripravujeme rôzne akcie, spomeňme CSR projekty Voda pre stromy a Ekohra, kulinársky súboj Paulus vs. Ihnačák či tematické brožúry. Všetky tieto projekty majú vysokú pridanú hodnotu, čo naši zákazníci vnímajú a oceňujú," povedal hovorca reťazca Tomáš Bezák a dodal: "Zásluhu na zisku týchto ocenení majú všetci zamestnanci spoločnosti Lidl Slovenská republika, ktorých je momentálne viac ako 3600. Touto cestou sa im chceme poďakovať za ich každodenné úsilie."
Verejnosť hlasovala počas augusta cez internet na www.cenyhermes.sk. Vyberala podľa vlastných skúseností s jednotlivými inštitúciami: "Každý z nás je v kontakte s bankou, telekomunikačným operátorom, chodí nakupovať do obchodných reťazcov a preto vieme z vlastných skúseností posúdiť úroveň komunikácie so zákazníkom. Táto anketa je z tohto pohľadu mimoriadne zaujímavá," uviedla Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, ktorá organizuje tento projekt.
Nezávisle od hlasovania bežných ľudí, rozhodovala aj odborná porota. Nominované inštitúcie hodnotilo desať členov poroty z oblasti: reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy. "V týchto dňoch Lidl oslavuje desať rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Ak sa pozrieme späť, môžeme uplynulú dekádu jednoznačne označiť za úspešný príbeh. Jeho základom je úsilie o najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu, ako aj snaha prichádzať so zaujímavými inováciami. Táto pozitívna väzba je pre nás veľkým zadosťučinením, no zároveň aj záväzkom do budúcnosti," uzavrel Bezák.
Výsledky rozhodovania verejnosti:
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI - Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
Výsledky rozhodovania odbornej poroty:
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s. (1. miesto)
-Billa s.r.o. (2. miesto)
-Coop Jednota Slovensko, spotrebné družstvo (3. miesto)
O PROJEKTE
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2014 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Odborným garantom projektu je Katedra marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, predseda SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr SR), agentúra AKO, s.r.o. a spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o.. Projekt organizuje agentúra Made in Media, s.r.o. v spolupráci s prieskumnými agentúrami MEDIAN SK, s.r.o. a AKO, s.r.o.
"V Lidli veríme, že cestou k úspechu je vysoká kvalita a neustále zlepšovanie sa, a to vo všetkých ohľadoch, vrátane komunikácie. Pre našich zákazníkov pravidelne pripravujeme rôzne akcie, spomeňme CSR projekty Voda pre stromy a Ekohra, kulinársky súboj Paulus vs. Ihnačák či tematické brožúry. Všetky tieto projekty majú vysokú pridanú hodnotu, čo naši zákazníci vnímajú a oceňujú," povedal hovorca reťazca Tomáš Bezák a dodal: "Zásluhu na zisku týchto ocenení majú všetci zamestnanci spoločnosti Lidl Slovenská republika, ktorých je momentálne viac ako 3600. Touto cestou sa im chceme poďakovať za ich každodenné úsilie."
Verejnosť hlasovala počas augusta cez internet na www.cenyhermes.sk. Vyberala podľa vlastných skúseností s jednotlivými inštitúciami: "Každý z nás je v kontakte s bankou, telekomunikačným operátorom, chodí nakupovať do obchodných reťazcov a preto vieme z vlastných skúseností posúdiť úroveň komunikácie so zákazníkom. Táto anketa je z tohto pohľadu mimoriadne zaujímavá," uviedla Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, ktorá organizuje tento projekt.
Nezávisle od hlasovania bežných ľudí, rozhodovala aj odborná porota. Nominované inštitúcie hodnotilo desať členov poroty z oblasti: reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy. "V týchto dňoch Lidl oslavuje desať rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Ak sa pozrieme späť, môžeme uplynulú dekádu jednoznačne označiť za úspešný príbeh. Jeho základom je úsilie o najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu, ako aj snaha prichádzať so zaujímavými inováciami. Táto pozitívna väzba je pre nás veľkým zadosťučinením, no zároveň aj záväzkom do budúcnosti," uzavrel Bezák.
Výsledky rozhodovania verejnosti:
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI - Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
Výsledky rozhodovania odbornej poroty:
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s. (1. miesto)
-Billa s.r.o. (2. miesto)
-Coop Jednota Slovensko, spotrebné družstvo (3. miesto)
O PROJEKTE
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2014 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Odborným garantom projektu je Katedra marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, predseda SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr SR), agentúra AKO, s.r.o. a spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o.. Projekt organizuje agentúra Made in Media, s.r.o. v spolupráci s prieskumnými agentúrami MEDIAN SK, s.r.o. a AKO, s.r.o.