|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Najlepšie so zákazníkom komunikuje LIDL
Verejnosť aj odborná porota hodnotili najlepšie komunikujúce inštitúcie so zákazníkom v Slovenskej republike. Ocenenia Hermes komunikátor roka 2014 si dnes prevzali víťazi v piatich ...
Zdieľať
Foto: madeinmedia.sk
Bratislava 12. septembra (OTS) - Verejnosť aj odborná porota hodnotili najlepšie komunikujúce inštitúcie so zákazníkom v Slovenskej republike. Ocenenia Hermes komunikátor roka 2014 si dnes prevzali víťazi v piatich kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Privátne bankovníctvo. Súčasťou slávnostného odovzdávania cien, bol aj krst knihy s názvom „Kreativita v reklamě“, profesora Pavla Horňáka, vedúceho Katedry marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave, ktorý patrí k odborným garantom projektu. Krstnými rodičmi boli herečka Zuzana Krónerová a jej manžel šéfredaktor časopisu Marketing & Media Milan Hladký.
LIDL obhájil vlaňajšie prvenstvo. Stal sa víťazom hlasovania verejnosti v kategórii Obchodné reťazce, ako aj absolútnym víťazom hlasovania verejnosti za všetky hodnotené kategórie spolu. V tomto ročníku LIDL zároveň vo svojej kategórii posunula na prvé miesto aj odborná porota.
Verejnosť hlasovala počas augusta cez internet na www.cenyhermes.sk. Vyberala podľa vlastných skúseností s jednotlivými inštitúciami: „Každý z nás je v kontakte s bankou, telekomunikačným operátorom, chodí nakupovať do obchodných reťazcov a preto vieme z vlastných skúseností posúdiť úroveň komunikácie so zákazníkom. Táto anketa je z tohto pohľadu mimoriadne zaujímavá,“ uviedla Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, ktorá organizuje tento projekt.
Výsledky rozhodovania verejnosti:
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória BANKOVNÍCTVO:
ČSOB, a.s.
CENA VEREJNOSTI - Kategória POISŤOVNÍCTVO:
Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
CENA VEREJNOSTI - Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
O2 Slovakia, s.r.o.
CENA VEREJNOSTI - Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI - Kategória PRIVÁTNE BANKOVNÍCTVO:
-J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Nezávisle od hlasovania bežných ľudí, rozhodovala aj odborná porota. Desať členov poroty z oblasti: reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy, hodnotilo nominované inštitúcie v piatich kategóriách. V každej z nich udelili 1., 2. a 3. miesto.
Výsledky rozhodovania odbornej poroty:
Kategória BANKOVNÍCTVO:
Vúb, a.s. (1. miesto)
Slovenská sporiteľňa, a.s. (2. miesto)
Tatra banka, a.s. (3. miesto)
Kategória POISŤOVNÍCTVO:
Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s. (1. miesto)
Axa pojišťovna a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu (2. miesto)
Generali Poisťovňa, a.s. (3. miesto)
Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
O2 Slovakia, s.r.o. (1. miesto)
Orange, a.s. (2. miesto)
Slovak Telekom, a.s. (3. miesto)
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
Lidl Slovenská republika, v.o.s. (1. miesto)
Billa s.r.o. (2. miesto)
Coop Jednota Slovensko, spotrebné družstvo (3. miesto)
Kategória PRIVÁTNE BANKOVNÍCTVO:
J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky (1. miesto)
Slovenská sporiteľňa, a.s. (2. miesto)
ČSOB, a.s. (3. miesto)
Organizátor má právo, (a nemusí) vybrať a oceniť jednu spomedzi všetkých inštitúcií uverejnených na web stránke www.cenyhermes.sk, a to v každej kategórii za inovatívny prístup v oblasti komunikácie.
CENA ZA INOVATÍVNU KOMUNIKÁCIU - Kategória BANKOVNÍCTVO:
Tatra banka, a.s.
CENA ZA INOVATÍVNU KOMUNIKÁCIU - Kategória POISŤOVNÍCTVO:
Metlife Amslico poisťovňa, a.s.
ROZHODOVANIE ODBORNEJ POROTY
Prvá fáza
Prieskumná spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o. uskutočnila kvantitatívny prieskum všetkých inštitúcií so sídlom v Slovenskej republike, ktoré možno na základe predmetu podnikania zaradiť do hodnotených kategórií. Výsledkom kvantitatívneho prieskumu je maximálne päť nominovaných inštitúcií v každej hodnotenej kategórii. Výnimkou je kategória Privátne bankovníctvo, v ktorej bolo osem nominácií.
Druhá fáza
Katedra marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave uskutočnila v nominovaných inštitúciách kvalitatívny prieskum formou mystery callingu po odbornom zaškolení a pod profesionálnym dohľadom výskumnej agentúry AKO, s.r.o.
Tretia fáza
Odborná porota rozhodne o víťazoch v jednotlivých hodnotených kategóriách. Pri hodnotení nominovaných inštitúcií je povinná prihliadať na výsledky kvalitatívneho prieskumu Katedry marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave. Zároveň zohľadňuje výsledky nominovaných inštitúcií v oblastiach: PR, reklama, direct marketing, osobný predaj, podpora predaja, sponzoringový program, firemná filantropia, korporátna identita a inovatívny prístup v komunikácii počas obdobia od októbra 2013 do augusta 2014. Na tento účel môže každá z nominovaných spoločností poskytnúť porote prehľad aktivít, ktoré v uvedených oblastiach realizovala v hodnotenom období.
ROZHODOVANIE VEREJNOSTI
Verejnosť hodnotila nominované inštitúcie na základe vlastných skúseností s príslušnou inštitúciou v oblasti komunikácie a vzťahov s verejnosťou prostredníctvom hlasovania v mesiaci august 2014 na www.cenyhermes.sk
O PROJEKTE
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2014 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom.
Odborným garantom projektu je Katedra marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, predseda SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr SR), agentúra AKO, s.r.o. a spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o..
Projekt organizuje agentúra Made in Media, s.r.o. v spolupráci s prieskumnými agentúrami MEDIAN SK, s.r.o. a AKO, s.r.o.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR