Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Najlepšie komunikujúcou spoločnosťou na Slovensku je stále Lidl



Najlepšie komunikujúcou spoločnosťou na Slovensku je stále Lidl



Zdieľať
Najlepšie komunikujúcou spoločnosťou na Slovensku je stále Lidl Foto: Lidl
Bratislava 27. novembra (OTS) - Ocenení je veľa, no najlepší môže byť iba jeden a v oblasti komunikácie to je na Slovensku dlhodobo Lidl. V novembri sa uskutočnilo vyhlásenie piateho ročníka ankety Hermes Komunikátor roka, jediného ocenenia zameriavajúceho sa na komunikáciu inštitúcii so zákazníkmi. Rovnako ako v predošlých štyroch ročníkoch zvíťazil Lidl vo svojej kategórií podľa dlhodobého prieskumu verejnej mienky, na základe hlasovania verejnosti medzi obchodnými reťazcami a odniesol si tiež absolútnu cenu verejnosti. Diskont vyhral aj Cenu agentúry 2018 v kategórii Najefektívnejšie využitie nových médií. Celkovo získal Lidl už dvadsať ocenení Hermes.


V Lidli veríme, že cestou k úspechu je vysoká kvalita a neustále zlepšovanie sa, a to vo všetkých ohľadoch, vrátane komunikácie. Vážime si dôveru zákazníkov, ktorú nám opäť vyjadrili v prieskume a tiež v hlasovaní. Ocenenia Hermes vnímame ako záväzok aj naďalej komunikovať so zákazníkmi otvorene a reagovať na ich podnety. Aby mala komunikácia zmysel, musí byť obojstranná, uveriteľná a úprimná,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.

Súťaž Hermes Komunikátor roka prebieha v troch etapách. Prvou je reprezentatívny kvantitatívny prieskum realizovaný prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK. Z dopytovania, ktoré prebiehalo počas prvých deviatich mesiacov roka 2018 na vzorke minimálne 9000 respondentov, vzišlo trojčlenné poradie v jednotlivých kategóriách. Medzi obchodnými reťazcami opäť vyhral Lidl, na pomyselnej striebornej pozícii sa umiestnila Coop Jednota Slovensko, tretí bol Kaufland.

Druhou časťou projektu bolo hlasovanie verejnosti na základe skúseností s konkrétnou inštitúciou v oblasti komunikácie. Verejnosť odovzdala v internetovej ankete počas štyroch týždňov celkovo 43 613 hlasov. Lidl po piatykrát získal Cenu verejnosti v kategórií obchodné reťazce a tiež Absolútnu cenu verejnosti.

Odborná porota oceňovala prihlásené projekty v oblasti komunikácie. Lidl uspel s konceptom komunikácie módnej kolekcie Esmara by Heidi Klum v online prostredí.

O projekte Hermes Komunikátor roka
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Odbornými garantmi projektu sú Prof. PhDr. Pavel Horňák, PhD., vedúci Katedry marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, Ing. Jindřich Bardon, analytik výskumu sr., Slovenský rozhlas RTVS a Mgr. Josef Fišer, obchodný a marketingový riaditeľ, MEDIAN SK, s.r.o. Projekt organizuje agentúra 2lovebrands. Viac info na www.cenyhermes.sk.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Muž, ktorí útočil na futbalistov Borussie, dostal 14 rokov
<< predchádzajúci článok
KAŽIMÍR MÁ ZÁUJEM O POST GUVERNÉRA NBS