|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Najlepšie komunikujúcou spoločnosťou na Slovensku je stále Lidl
Najlepšie komunikujúcou spoločnosťou na Slovensku je stále Lidl
Zdieľať
Najlepšie komunikujúcou spoločnosťou na Slovensku je stále Lidl Foto: Lidl
Bratislava 27. novembra (OTS) - Ocenení je veľa, no najlepší môže byť iba jeden a v oblasti komunikácie to je na Slovensku dlhodobo Lidl. V novembri sa uskutočnilo vyhlásenie piateho ročníka ankety Hermes Komunikátor roka, jediného ocenenia zameriavajúceho sa na komunikáciu inštitúcii so zákazníkmi. Rovnako ako v predošlých štyroch ročníkoch zvíťazil Lidl vo svojej kategórií podľa dlhodobého prieskumu verejnej mienky, na základe hlasovania verejnosti medzi obchodnými reťazcami a odniesol si tiež absolútnu cenu verejnosti. Diskont vyhral aj Cenu agentúry 2018 v kategórii Najefektívnejšie využitie nových médií. Celkovo získal Lidl už dvadsať ocenení Hermes.„V Lidli veríme, že cestou k úspechu je vysoká kvalita a neustále zlepšovanie sa, a to vo všetkých ohľadoch, vrátane komunikácie. Vážime si dôveru zákazníkov, ktorú nám opäť vyjadrili v prieskume a tiež v hlasovaní. Ocenenia Hermes vnímame ako záväzok aj naďalej komunikovať so zákazníkmi otvorene a reagovať na ich podnety. Aby mala komunikácia zmysel, musí byť obojstranná, uveriteľná a úprimná,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.
Súťaž Hermes Komunikátor roka prebieha v troch etapách. Prvou je reprezentatívny kvantitatívny prieskum realizovaný prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK. Z dopytovania, ktoré prebiehalo počas prvých deviatich mesiacov roka 2018 na vzorke minimálne 9000 respondentov, vzišlo trojčlenné poradie v jednotlivých kategóriách. Medzi obchodnými reťazcami opäť vyhral Lidl, na pomyselnej striebornej pozícii sa umiestnila Coop Jednota Slovensko, tretí bol Kaufland.
Druhou časťou projektu bolo hlasovanie verejnosti na základe skúseností s konkrétnou inštitúciou v oblasti komunikácie. Verejnosť odovzdala v internetovej ankete počas štyroch týždňov celkovo 43 613 hlasov. Lidl po piatykrát získal Cenu verejnosti v kategórií obchodné reťazce a tiež Absolútnu cenu verejnosti.
Odborná porota oceňovala prihlásené projekty v oblasti komunikácie. Lidl uspel s konceptom komunikácie módnej kolekcie Esmara by Heidi Klum v online prostredí.
O projekte Hermes Komunikátor roka
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Odbornými garantmi projektu sú Prof. PhDr. Pavel Horňák, PhD., vedúci Katedry marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, Ing. Jindřich Bardon, analytik výskumu sr., Slovenský rozhlas RTVS a Mgr. Josef Fišer, obchodný a marketingový riaditeľ, MEDIAN SK, s.r.o. Projekt organizuje agentúra 2lovebrands. Viac info na www.cenyhermes.sk.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR