|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Najlepšie komunikuje so zákazníkmi VÚB banka
Víťazom súťaže HERMES Komunikátor roka 2014 za najlepšiu komunikáciu so zákazníkom v kategórii Bankovníctvo sa stala VÚB banka. Zmyslom projektu HERMES Komunikátor roka je motivovať ...
Zdieľať
BRATISLAVA 16. septembra (WBN/PR) - Víťazom súťaže HERMES Komunikátor roka 2014 za najlepšiu komunikáciu so zákazníkom v kategórii Bankovníctvo sa stala VÚB banka.
Zmyslom projektu HERMES Komunikátor roka je motivovať inštitúcie na Slovensku k skvalitňovaniu komunikácie s verejnosťou, štátnymi autoritami, obchodnými partnermi, vlastnými zamestnancami a najmä klientmi ako aj ďalšími pre inštitúciu zaujímavými cieľovými skupinami. Chce upozorniť odbornú verejnosť na dôležitosť komunikácie voči klientom a podporiť rozvoj komunikačnej a právnej gramotnosti laickej verejnosti.
V kategórii Bankovníctvo vyhodnotila odborná porota ako najlepšiu komunikujúcu inštitúciu VÚB banku. "Vážime si každé ocenenie, ktoré dostaneme, no ocenenie komunikácie so zákazníkmi má pre nás osobitný význam. Potvrdzuje, že investície do zamestnancov, naša dlhodobá snaha o korektný prístup ku klientom a neustále zjednodušovanie "papierovania" prinášajú svoje ovocie," povedala Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky.
Do súťaže boli nominované inštitúcie v piatich kategóriách – Bankovníctvo, Privátne bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie a Obchodné reťazce. Komunikáciu hodnotila desaťčlenná porota pozostávajúca z odborníkov na reklamu, nákup médií, PR, digitálny marketing, výskum, či akademické prostredie. Nezávisle od odborníkov sa mohla do hlasovania o najlepšie komunikujúcu inštitúciu zapojiť aj verejnosť.
Odborníci hodnotili komunikáciu inštitúcií v troch fázach. V prvej uskutočnila spoločnosť MEDIAN SK kvantitatívny prieskum všetkých inštitúcií so sídlom na Slovensku podľa predmetu podnikania v rámci hodnotených kategórií. Do každej kategórie vybrala maximálne päť inštitúcií s výnimkou kategórie Privátne bankovníctvo, v ktorej bolo osem nominácií. Druhá fáza prieskumu sa realizovala formou mystery callingu na základe spolupráce medzi Katedrou marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave a výskumnou agentúrou AKO. Výsledky predošlých dvoch fáz sa stali podkladom pre porotu, ktorá okrem prieskumu zohľadňovala výsledky nominovaných inštitúcií aj v oblastiach PR, reklama, direct marketing, osobný predaj, podpora predaja, sponzoringový program, firemná filantropia, korporátna identita a inovatívny prístup v komunikácii počas obdobia od októbra 2013 do augusta 2014.
Zmyslom projektu HERMES Komunikátor roka je motivovať inštitúcie na Slovensku k skvalitňovaniu komunikácie s verejnosťou, štátnymi autoritami, obchodnými partnermi, vlastnými zamestnancami a najmä klientmi ako aj ďalšími pre inštitúciu zaujímavými cieľovými skupinami. Chce upozorniť odbornú verejnosť na dôležitosť komunikácie voči klientom a podporiť rozvoj komunikačnej a právnej gramotnosti laickej verejnosti.
V kategórii Bankovníctvo vyhodnotila odborná porota ako najlepšiu komunikujúcu inštitúciu VÚB banku. "Vážime si každé ocenenie, ktoré dostaneme, no ocenenie komunikácie so zákazníkmi má pre nás osobitný význam. Potvrdzuje, že investície do zamestnancov, naša dlhodobá snaha o korektný prístup ku klientom a neustále zjednodušovanie "papierovania" prinášajú svoje ovocie," povedala Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky.
Do súťaže boli nominované inštitúcie v piatich kategóriách – Bankovníctvo, Privátne bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie a Obchodné reťazce. Komunikáciu hodnotila desaťčlenná porota pozostávajúca z odborníkov na reklamu, nákup médií, PR, digitálny marketing, výskum, či akademické prostredie. Nezávisle od odborníkov sa mohla do hlasovania o najlepšie komunikujúcu inštitúciu zapojiť aj verejnosť.
Odborníci hodnotili komunikáciu inštitúcií v troch fázach. V prvej uskutočnila spoločnosť MEDIAN SK kvantitatívny prieskum všetkých inštitúcií so sídlom na Slovensku podľa predmetu podnikania v rámci hodnotených kategórií. Do každej kategórie vybrala maximálne päť inštitúcií s výnimkou kategórie Privátne bankovníctvo, v ktorej bolo osem nominácií. Druhá fáza prieskumu sa realizovala formou mystery callingu na základe spolupráce medzi Katedrou marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave a výskumnou agentúrou AKO. Výsledky predošlých dvoch fáz sa stali podkladom pre porotu, ktorá okrem prieskumu zohľadňovala výsledky nominovaných inštitúcií aj v oblastiach PR, reklama, direct marketing, osobný predaj, podpora predaja, sponzoringový program, firemná filantropia, korporátna identita a inovatívny prístup v komunikácii počas obdobia od októbra 2013 do augusta 2014.