
BRATISLAVA 24. júna (WBN/PR) - Na deviatom ročníku degustačnej súťaže Slovenská pivná korunka získal Zlatý Bažant viacero prestížnych umiestnení, vrátane najcennejšej zlatej. V najpredávanejšej kategórii svetlých pív s obsahom extraktu v pôvodnej mladine do 10% sa umiestnil na 1. mieste, a tak ako najlepšia slovenská "desiatka" získal so Zlatým Bažantom 10% ocenenie Zlatá pivná korunka. V kategórii tmavých a polotmavých pív zabodoval Zlatý Bažant Tmavý a získal pre značku Striebornú pivnú korunku. Medzi nealkoholickými pivami dodávanými na slovenský trh obsadil Zlatý Bažant Nealko tretiu priečku, a v kategórii miešaných nealkoholických radlerov a ochutených nealkoholických pív sa na druhom mieste umiestnil Zlatý Bažant Radler Citrón-Baza-Mäta 0.0%. V rámci prehliadky rekordných 130-tich pív z 25 pivovarov na tohtoročnej súťaži Slovenská pivná korunka sa tak Zlatý Bažant stal jednoznačne najúspešnejšou slovenskou značkou piva.
Kvalitu piva Zlatý Bažant ocenilo v anonymnom hodnotení v tomto roku 28 odborníkov degustačnej komisie súťaže Slovenská pivná korunka. Počas dvoch dní degustovali spolu až 130 rôznych pív, a medzi pivami z veľkých a malých samostatných pivovarov hodnotili v štyroch súťažných a v dvoch nesúťažných kategóriách. Zlatý Bažant sa so štyrmi umiestneniami na najvyšších priečkach stal najúspešnejšou značkou piva deviateho ročníka Slovenskej pivnej korunky. V najpredávanejšej kategórii piva na Slovensku sa najlepšou desiatkou stal Zlatý Bažant 10 %, ktorý degustátorov aj konzumentov zaujme čistou, jemnou arómou po chmeli a slade a intenzívnejšou horkosťou. Popri dvanástke je pýchou majstrov pivovarníkov v Hurbanove, kde sa pivo Zlatý Bažant varí už od roku 1969.
"
Sme nesmierne hrdí na úspechy, ktoré Zlatý Bažant zožal na tohtoročnej súťaži Slovenská pivná korunka. Zlatý Bažant má za sebou bohatú históriu, množstvo inovácií a úspechov, medzi ktoré sa odteraz hrdo radí aj ocenenie ako najlepšej slovenskej "desiatky" spolu s ďalšími prestížnymi umiestneniami", hovorí David Zappe, marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko a dodáva: "
Zlatý Bažant bol prvým pivom v bývalom Československu baleným do plechoviek, priniesol na slovenský trh nealkoholické pivo, otvoril u nás kategóriu radlerov, a vo svojich inováciách pokračuje aj naďalej. Varíme ho u nás z tých najkvalitnejších surovín, zo sladu vyrobeného zo slovenského jačmeňa vo vlastnej sladovni, z kvalitnej vody čerpanej z artézskych studní z hĺbky viac ako 100 metrov, no predovšetkým s úctou a rešpektom k pivovarníckemu remeslu už takmer 45 rokov. Som rád, že tieto prednosti ocenili aj odborníci na súťaži Slovenská pivná korunka."
Nositeľ Zlatej pivnej korunky, Zlatý Bažant 10% svoj úspech oslávi počas leta aj so svojimi konzumentmi. Ako poďakovanie za ich priazeň si budú môcť dopriať najlepšiu slovenskú desiatku za rovnakú cenu vo väčšom objeme – počas hlavnej sezóny bude Zlatý Bažant 10% namiesto tradičného pollitra dostupný v plechovkách s obsahom 550ml.