|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 18.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Sláva, Slávka
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. apríla 2012
Najlepší servisný technik je opäť zo Slovenska
Slovensko už po druhýkrát obhájilo prvenstvo v súťaži ŠKODA Service Challenge. Servisný technik Peter Dobranský z Auto Gabriel Košice a servisný poradca Andrei Cristian Lascar sú tohtoročnými ...
Zdieľať
BRATISLAVA 20. apríla (WBN/PR) - Slovensko už po druhýkrát obhájilo prvenstvo v súťaži ŠKODA Service Challenge. Servisný technik Peter Dobranský z Auto Gabriel Košice a servisný poradca Andrei Cristian Lascar sú tohtoročnými víťazmi druhého ročníka súťaže. Zástupcovia zo Slovenska a Rumunska sa vo finále v Bratislave presadili v konkurencii silných tímov z celkovo 35 krajín. Víťaza v bratislavskej „Expo aréne“ ocenil vedúci servisných služieb ŠKODA Roman Havlásek. Slovensko tiež reprezentoval servisný poradca Imrich Szanizsló zo spoločnosti EUROMOTOR v Banskej Bystrici, ktorý skončil na piatom mieste. Celkovo sa tak Slovensko stalo najúspešnejšou krajinou v medzinárodnej súťaži.
„Teší ma, že Slovensko opäť obstálo v silnej konkurencii 35 finálových krajín a obhájilo minuloročné prvenstvo v kategórii servisný technik. Naši šikovní servisní technici a poradcovia tým opäť potvrdili kvalitu a vysokú profesionalitu servisnej siete ŠKODA na Slovensku,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.
„Dokonalý servis hrá pri predaji áut stále dôležitejšiu úlohu, aby bolo možné splniť zvýšené požiadavky zákazníkov,“ povedal vedúci servisných služieb ŠKODA Roman Havlásek. „Zamestnanci našich partnerských prevádzok v oblasti popredajných služieb po celom svete značnou mierou prispievajú k úspechu značky ŠKODA. Každý z nich je dôležitým vyslancom značky a jej produktov. Popri blahoželaní obom víťazom preto patrí všetkým kolegom z oblasti popredajných služieb veľké poďakovanie za ich veľké nasadenie v každodennom styku so zákazníkmi. Bez nich by úspešný rastový kurz značky ŠKODA nebol možný,“ vyhlásil ďalej Roman Havlásek.
Súťaž ŠKODA Service Challenge sa konala po druhýkrát. V rámci súťaže sa servisní technici a servisní poradcovia značky ŠKODA z celého sveta hodnotia v praktických a teoretických testoch. V tohtoročnom dvojdňovom finále v Bratislave nastúpilo 35 tímov z Európy, Ázie, Afriky a Južnej Ameriky, ktoré sa najprv museli kvalifikovať v národných vyraďovacích kolách. Vo svete oficiálne pod značkou ŠKODA operuje približne 4 800 servisných dielní, v ktorých pracuje približne 15 000 produktívnych pracovníkov, t.j. mechanikov, klampiarov a lakovníkov.
ŠKODA Service Challenge je vedomostná súťaž z odboru služieb zákazníkom a servisu. Účastníci z celého sveta riešili teoretické a praktické úlohy zo svojich pracovných a profesijných oblastí. Medzi mnohými súťažnými úlohami, ktoré potvrdzujú vysokú odbornú spôsobilosť poradcov a technikov, bolo odhalenie nastraženej poruchy, ako aj zabezpečenie tej najlepšej starostlivosti o zákaznícke vozidlo v procese príjmu do opravy.
„Teší ma, že Slovensko opäť obstálo v silnej konkurencii 35 finálových krajín a obhájilo minuloročné prvenstvo v kategórii servisný technik. Naši šikovní servisní technici a poradcovia tým opäť potvrdili kvalitu a vysokú profesionalitu servisnej siete ŠKODA na Slovensku,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.
„Dokonalý servis hrá pri predaji áut stále dôležitejšiu úlohu, aby bolo možné splniť zvýšené požiadavky zákazníkov,“ povedal vedúci servisných služieb ŠKODA Roman Havlásek. „Zamestnanci našich partnerských prevádzok v oblasti popredajných služieb po celom svete značnou mierou prispievajú k úspechu značky ŠKODA. Každý z nich je dôležitým vyslancom značky a jej produktov. Popri blahoželaní obom víťazom preto patrí všetkým kolegom z oblasti popredajných služieb veľké poďakovanie za ich veľké nasadenie v každodennom styku so zákazníkmi. Bez nich by úspešný rastový kurz značky ŠKODA nebol možný,“ vyhlásil ďalej Roman Havlásek.
Súťaž ŠKODA Service Challenge sa konala po druhýkrát. V rámci súťaže sa servisní technici a servisní poradcovia značky ŠKODA z celého sveta hodnotia v praktických a teoretických testoch. V tohtoročnom dvojdňovom finále v Bratislave nastúpilo 35 tímov z Európy, Ázie, Afriky a Južnej Ameriky, ktoré sa najprv museli kvalifikovať v národných vyraďovacích kolách. Vo svete oficiálne pod značkou ŠKODA operuje približne 4 800 servisných dielní, v ktorých pracuje približne 15 000 produktívnych pracovníkov, t.j. mechanikov, klampiarov a lakovníkov.
ŠKODA Service Challenge je vedomostná súťaž z odboru služieb zákazníkom a servisu. Účastníci z celého sveta riešili teoretické a praktické úlohy zo svojich pracovných a profesijných oblastí. Medzi mnohými súťažnými úlohami, ktoré potvrdzujú vysokú odbornú spôsobilosť poradcov a technikov, bolo odhalenie nastraženej poruchy, ako aj zabezpečenie tej najlepšej starostlivosti o zákaznícke vozidlo v procese príjmu do opravy.