|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 8.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Bohumír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. septembra 2010
Najlepší čašníci sa budú učiť správne čapovať
Tagy: Najčašník 2010
Najväčšia gastro súťaž na Slovensku - súťaž Najčašník 2010, ktorú organizuje portál obedovat.sk, pozná svojich výhercov. V každom z ôsmich krajov Slovenska odmení generálny partner súťaže ...
Zdieľať
BRATISLAVA 28. septembra (WBN/PR) - Najväčšia gastro súťaž na Slovensku - súťaž Najčašník 2010, ktorú organizuje portál obedovat.sk, pozná svojich výhercov. V každom z ôsmich krajov Slovenska odmení generálny partner súťaže spoločnosť Heineken Slovensko päť najlepších čašníkov vecnými cenami a pivom zo svojho produktového portfólia. Osobitnou odmenou pre všetkých štyridsiatich umiestnených je poukážka na absolvovanie špeciálneho školiaceho programu Umenie čapovať, ktorý spoločnosť Heineken Slovensko štartuje začiatkom budúceho roku.
Do druhého ročníka súťaže Najčašník sa od polovice júna do polovice septembra zapojilo až 3250 čašníkov z 1734 reštaurácií na celom Slovensku. Tí dostali "palec hore" od svojich priaznivcov na Facebooku až 50 370 - krát. Oproti prvému ročníku to znamená nárast počtu zapojených čašníkov aj reštaurácií približne o polovicu. "Sme veľmi radi, že sme ako generálny partner súťaže Najčašník mohli prispieť k pozitívnemu tlaku na motiváciu obsluhy v gastronomických zariadeniach. Na spokojnosť milovníkov piva totiž významne vplýva okrem ovládania umenia správneho čapovania aj kvalita samotnej obsluhy," hovorí Hana Šimková, manažér pre korporátne vzťahy spoločnosti Heineken Slovensko.
Tí najlepší čašníci z celého Slovenska budú mať zároveň možnosť zlepšiť svoje vedomosti pive a zručnosti v čapovaní piva prostredníctvom školiaceho programu Umenie čapovať, ktorý štartuje spoločnosť Heineken Slovensko od začiatku budúceho roku, "Hlavnou myšlienkou nášho programu Umenie čapovať je fakt, že dôvodom na objednanie druhého piva je kvalita toho prvého. Ak sa k tomu pridá kvalitná obsluha v podaní tých najlepších čašníkov z celého Slovenska, úspech musí byť zaručený," dodáva H. Šimková.
Vecné ceny, zlatistý mok ako aj poukážky na absolvovanie školiaceho programu odovzdala spoločnosť Heineken Slovensko najlepším čašníkom na spoločnej tlačovej konferencii v utorok 28. septembra 2010 za účasti organizátorov, partnerov a zástupcov mesta Bratislava.
Spoločnosť Heineken Slovensko sa ako líder na slovenskom pivnom trhu dlhodobo snaží o zlepšovanie kvality podávania piva v gastronomických zariadeniach. Pravidelne zabezpečuje tréningy personálu ohľadne skladovania, manipulácie či správneho čapovania a podávania piva v prevádzkach a zároveň prináša také inovácie v Horeca segmente, akými je napríklad Zlatý Bažant Extra Cold alebo v tomto roku nový systém tankového piva. Do projektu Najčašník 2010 sa Heineken Slovensko zapojil so svojimi šiestimi najvýznamnejšími značkami - Heineken, Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice a Starobrno.
Do druhého ročníka súťaže Najčašník sa od polovice júna do polovice septembra zapojilo až 3250 čašníkov z 1734 reštaurácií na celom Slovensku. Tí dostali "palec hore" od svojich priaznivcov na Facebooku až 50 370 - krát. Oproti prvému ročníku to znamená nárast počtu zapojených čašníkov aj reštaurácií približne o polovicu. "Sme veľmi radi, že sme ako generálny partner súťaže Najčašník mohli prispieť k pozitívnemu tlaku na motiváciu obsluhy v gastronomických zariadeniach. Na spokojnosť milovníkov piva totiž významne vplýva okrem ovládania umenia správneho čapovania aj kvalita samotnej obsluhy," hovorí Hana Šimková, manažér pre korporátne vzťahy spoločnosti Heineken Slovensko.
Tí najlepší čašníci z celého Slovenska budú mať zároveň možnosť zlepšiť svoje vedomosti pive a zručnosti v čapovaní piva prostredníctvom školiaceho programu Umenie čapovať, ktorý štartuje spoločnosť Heineken Slovensko od začiatku budúceho roku, "Hlavnou myšlienkou nášho programu Umenie čapovať je fakt, že dôvodom na objednanie druhého piva je kvalita toho prvého. Ak sa k tomu pridá kvalitná obsluha v podaní tých najlepších čašníkov z celého Slovenska, úspech musí byť zaručený," dodáva H. Šimková.
Vecné ceny, zlatistý mok ako aj poukážky na absolvovanie školiaceho programu odovzdala spoločnosť Heineken Slovensko najlepším čašníkom na spoločnej tlačovej konferencii v utorok 28. septembra 2010 za účasti organizátorov, partnerov a zástupcov mesta Bratislava.
Spoločnosť Heineken Slovensko sa ako líder na slovenskom pivnom trhu dlhodobo snaží o zlepšovanie kvality podávania piva v gastronomických zariadeniach. Pravidelne zabezpečuje tréningy personálu ohľadne skladovania, manipulácie či správneho čapovania a podávania piva v prevádzkach a zároveň prináša také inovácie v Horeca segmente, akými je napríklad Zlatý Bažant Extra Cold alebo v tomto roku nový systém tankového piva. Do projektu Najčašník 2010 sa Heineken Slovensko zapojil so svojimi šiestimi najvýznamnejšími značkami - Heineken, Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice a Starobrno.
Tagy: Najčašník 2010