|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. mája 2011
Najhodnotnejšou značkou na svete je Apple
Americká technologická spoločnosť Apple Inc predbehla internetovú firmu Google a podľa štúdie firmy Millward Brown sa stala najhodnotnejšou značkou na svete. Podnik Google bol na prvej ...
Zdieľať
Foto: Digitaltrends.comLONDÝN 9. mája (WEBNOVINY) - Americká technologická spoločnosť Apple Inc predbehla internetovú firmu Google a podľa štúdie firmy Millward Brown sa stala najhodnotnejšou značkou na svete. Podnik Google bol na prvej priečke štyri roky. Štúdia firmy Millward Brown tvrdí, že hodnota značky výrobcu iPhonov a iPadov je 153 mld. USD, čo je takmer polovica jej trhovej kapitalizácie. Portfólio výrobkov, ktoré spotrebitelia vyhľadávajú, pomohlo firme Apple vlani obsadiť miesto najcennejšej technologickej spoločnosti na svete a pripraviť o prvenstvo v tomto segmente firmu Microsoft.
V prvej desiatke najhodnotnejších podnikových značiek sa podľa najnovšej štúdie firmy Millward Brown umiestnilo šesť technologických a telekomunikačných firiem. Na druhom mieste je Google, na treťom IBM, na piatom Microsoft, na siedmom AT&T a na deviatom China Mobile. Reťazec rýchleho občerstvenia McDonald's poskočil zo šiesteho na štvrté miesto, Coca-Cola klesla o jednu priečku na šiestu pozíciu, značka Marlboro klesla o priečku na ôsme miesto a prvú desiatku uzatvoril podnik General Electric.
Medzi sto najhodnotnejších značiek sa dostal Facebook, a to hneď na 35 miesto. Čínsky internetový vyhľadávač Baidu poskočil na 29. zo 46. miesta. Toyota si udržala postavenie najhodnotnejšej značky medzi výrobcami áut. Celková hodnota stovky najcennejších značiek vzrástla o 17 % na 2,4 bil. USD, keďže globálna ekonomika začala rásť.
V prvej desiatke najhodnotnejších podnikových značiek sa podľa najnovšej štúdie firmy Millward Brown umiestnilo šesť technologických a telekomunikačných firiem. Na druhom mieste je Google, na treťom IBM, na piatom Microsoft, na siedmom AT&T a na deviatom China Mobile. Reťazec rýchleho občerstvenia McDonald's poskočil zo šiesteho na štvrté miesto, Coca-Cola klesla o jednu priečku na šiestu pozíciu, značka Marlboro klesla o priečku na ôsme miesto a prvú desiatku uzatvoril podnik General Electric.
Medzi sto najhodnotnejších značiek sa dostal Facebook, a to hneď na 35 miesto. Čínsky internetový vyhľadávač Baidu poskočil na 29. zo 46. miesta. Toyota si udržala postavenie najhodnotnejšej značky medzi výrobcami áut. Celková hodnota stovky najcennejších značiek vzrástla o 17 % na 2,4 bil. USD, keďže globálna ekonomika začala rásť.