|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. septembra 2009
Najhodnotnejšou značkou je stále Coca-Cola
Spoločnosť Coca-cola si už deviaty rok udržala prvenstvo v rebríčku 100 najhodnotnejších značiek na svete, ktorý zostavujú konzultačná spoločnosť Interbrand a ekonomický týždenník ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. septembra (WEBNOVINY) - Spoločnosť Coca-cola si už deviaty rok udržala prvenstvo v rebríčku 100 najhodnotnejších značiek na svete, ktorý zostavujú konzultačná spoločnosť Interbrand a ekonomický týždenník BusinessWeek. Ako však zostavovatelia rebríčka informovali, celková hodnota stovky najlepších značiek klesla, a to o 4,6 percenta.
Sedem značiek z prvej stovky vypadlo, napríklad banka Merrill Lynch a poisťovňa AIG, ktoré museli žiadať o pomoc americkú vládu, či banka ING, ktorá zaznamenala veľké straty z hypotekárnych úverov menej bonitným klientom. Celkový a zároveň pochopiteľný trend v tomto roku bol taký, že najhoršie sa darilo značkám veľkých bánk a automobiliek a naopak potravinárske spoločnosti profitovali z toho, že spotrebitelia sa začali viac stravovať doma.
Z európskych firiem sa najlepšie umiestnila fínska Nokia, ktorá je na piatom mieste. V prvej desiatke je ešte na ôsmom mieste japonská Toyota, a ostatné miesta spolu s Coca-Colou zabrali americké firmy, a to IBM, Microsoft, GE, McDonald´s, Google, Intel a Disney. Google je pritom firmou, ktorej značka posilnila najviac, a to o 25 percent.
SITA
Sedem značiek z prvej stovky vypadlo, napríklad banka Merrill Lynch a poisťovňa AIG, ktoré museli žiadať o pomoc americkú vládu, či banka ING, ktorá zaznamenala veľké straty z hypotekárnych úverov menej bonitným klientom. Celkový a zároveň pochopiteľný trend v tomto roku bol taký, že najhoršie sa darilo značkám veľkých bánk a automobiliek a naopak potravinárske spoločnosti profitovali z toho, že spotrebitelia sa začali viac stravovať doma.
Z európskych firiem sa najlepšie umiestnila fínska Nokia, ktorá je na piatom mieste. V prvej desiatke je ešte na ôsmom mieste japonská Toyota, a ostatné miesta spolu s Coca-Colou zabrali americké firmy, a to IBM, Microsoft, GE, McDonald´s, Google, Intel a Disney. Google je pritom firmou, ktorej značka posilnila najviac, a to o 25 percent.
SITA