Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

21. septembra 2009

Najhodnotnejšou značkou je stále Coca-Cola



Spoločnosť Coca-cola si už deviaty rok udržala prvenstvo v rebríčku 100 najhodnotnejších značiek na svete, ktorý zostavujú konzultačná spoločnosť Interbrand a ekonomický týždenník ...



Zdieľať
BRATISLAVA 21. septembra (WEBNOVINY) - Spoločnosť Coca-cola si už deviaty rok udržala prvenstvo v rebríčku 100 najhodnotnejších značiek na svete, ktorý zostavujú konzultačná spoločnosť Interbrand a ekonomický týždenník BusinessWeek. Ako však zostavovatelia rebríčka informovali, celková hodnota stovky najlepších značiek klesla, a to o 4,6 percenta.


Sedem značiek z prvej stovky vypadlo, napríklad banka Merrill Lynch a poisťovňa AIG, ktoré museli žiadať o pomoc americkú vládu, či banka ING, ktorá zaznamenala veľké straty z hypotekárnych úverov menej bonitným klientom. Celkový a zároveň pochopiteľný trend v tomto roku bol taký, že najhoršie sa darilo značkám veľkých bánk a automobiliek a naopak potravinárske spoločnosti profitovali z toho, že spotrebitelia sa začali viac stravovať doma.

Z európskych firiem sa najlepšie umiestnila fínska Nokia, ktorá je na piatom mieste. V prvej desiatke je ešte na ôsmom mieste japonská Toyota, a ostatné miesta spolu s Coca-Colou zabrali americké firmy, a to IBM, Microsoft, GE, McDonald´s, Google, Intel a Disney. Google je pritom firmou, ktorej značka posilnila najviac, a to o 25 percent.

SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
EÚ dôverujeme, chýba nám angažovanosť
<< predchádzajúci článok
Na Moyzesovej ulici vyrastie nový univerzitný areál