![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 24.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Matej
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
16. septembra 2010
Najhodnotnejšou značkou je stále Coca-Cola
Spoločnosť Coca-cola si už jedenásty rok udržala prvenstvo v rebríčku 100 najhodnotnejších značiek na svete, ktorý zostavuje konzultačná spoločnosť Interbrand. Hodnota značky o 2 ...
Zdieľať

Najväčší prírastok hodnoty, a to o 37 %, dosiahla firma Apple, ktorá sa prebojovala z vlaňajšieho 20. na tohtoročné 17. miesto. Nasledovali spoločnosť Google s prírastkom o 36 % a posunom zo 7. na 4. miesto a Blackberry s prírastkom o 32 % a posunom zo 63. na 54. miesto. Zo stovky najhodnotnejších značiek vypadla napríklad ropná spoločnosť BP, a to v dôsledku environmentálnej katastrofy v Mexickom zálive. Lídrom v ropnom odvetví sa tak stala firma Shell, ktorá sa umiestnila na 81. mieste. Japonská značka Toyota síce stratila 16 % svojej hodnoty v dôsledku masového sťahovania vozidiel pre technické poruchy, ale jej dlhodobá dobrá povesť pokiaľ ide o zodpovednosť, efektívnosť a inovácie jej pomohla prekonať krízu lepšie, ako sa očakávalo. Posunula sa síce z 8. na 11. miesto, ale naďalej zostala najhodnotnejšou automobilovou značkou.
SITA