|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Najdôveryhodnejším predajcom potravín za rok 2018 sa stal Kaufland
Tento rok tak spoločnosť Kaufland získala po prvýkrát ocenenie Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Predajca potravín, kde porazila predchádzajúceho pravidelného víťaza a zároveň už ...
Zdieľať
Foto: Kaufland
Bratislava 30. novembra (OTS) - Tento rok tak spoločnosť Kaufland získala po prvýkrát ocenenie Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Predajca potravín, kde porazila predchádzajúceho pravidelného víťaza a zároveň už po tretí raz obhájila víťazstvo v kategórii Najdôveryhodnejšia privátna značka – so svojou privátnou značkou K-Classic. Dôveryhodné Značky je jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, v ktoré majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru.Spoločnosť Kaufland získala svoje premiérové víťazstvo v kategórii Predajca potravín, o ktorom v ankete rozhodli tisícky Slovákov. „Získanie tohto víťazstva pre nás veľa znamená. Je to ocenenie práce všetkých kolegov a potvrdenie toho, že naša snaha o ponuku najkvalitnejšieho a najčerstvejšieho tovaru za výhodné ceny je zákazníkmi pozitívne vnímaná,“ dodáva Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.
Pojem privátna značka bol na Slovensku pred príchodom zahraničných obchodných reťazcov neznámy. V súčasnosti sa však tešia čoraz väčšej popularite medzi zákazníkmi, a to najmä vďaka veľmi priaznivej cene. „V Kauflande robíme všetko preto, aby sme našim zákazníkom ponúkali čo najkvalitnejšie produkty za najlepšie ceny. Preto nás nesmierne teší, že práve naša vlajková značka K-Classic sa teší úspechu medzi zákazníkmi, ktorí oceňujú jej kvalitu a hlavne jej dôverujú,“ hovorí Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland o opakovanom víťazstve v kategórii Najdôveryhodnejšia privátna značka.
Do rozsiahlej ankety, ktorú uskutočnila nezávislá agentúra Nielsen na prelome mesiacov september a október 2018, sa zapojilo 2 000 respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 47 kategóriách stovky značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe ich predajov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR