|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Najdôveryhodnejší na Slovensku! Päťnásobný úspech pre Tesco
Zákazníci na Slovensku dôverujú Tescu a s rastúcou obľubou navštevujú jeho 154 prevádzok rozličných formátov naprieč krajinou. Rovnako tak využívajú populárnu službu
Zdieľať
3.12.2021 (Webnoviny.sk) - Zákazníci na Slovensku dôverujú Tescu a s rastúcou obľubou navštevujú jeho 154 prevádzok rozličných formátov naprieč krajinou. Rovnako tak využívajú populárnu službu Online nákupy na nákup potravín i iných výrobkov a mnohí nakupujúci preferujú produkty vlastnej značky Tesco. Potvrdzujú to najnovšie výsledky šiesteho ročníka marketingového programu Dôveryhodné značky, v rámci ktorého Tesco na Slovensku zaznamenalo výrazný úspech, a to hneď päťnásobne. Program oceňuje značky, v ktoré majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru.
Dôveryhodné značky predstavujú jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a na základe výsledkov reprezentatívneho prieskumu vyhodnocuje značky s najväčšou dôverou zo strany slovenských spotrebiteľov. V tohtoročnom ročníku sa päťnásobným víťazom Dôveryhodných značiek stal reťazec Tesco.
"Náš príbeh na Slovensku píšeme už 25 rokov. Som nesmierne hrdý, žena záver roka prichádza fantastická správa – päťnásobný úspech pre Tesco, ktorý potvrdzuje, že sme naďalej skvelým miestom na nákupy pre zákazníkov a za každých okolností im prinášame niečo navyše. Veľmi sa tešíme z toho, aký skvelý výsledok sme dosiahli v programe Dôveryhodné značky 2021. Tesco a jeho pridružené značky sa stali víťazmi v piatich kategóriách a navyše sme sa stali prvou značkou, ktorá v histórii tohto programu dosiahla prvenstvo hneď v toľkých kategóriách. Navyše, podarilo sa nám to v súčasnom neľahkom období, a preto mi nedá nezopakovať jedno obrovské ďakujem adresované všetkým kolegom a kolegyniam Tesca za ich obetavú prácu. Rovnako patrí vďaka našim zákazníkom, vážime si ich dôveru a ocenenie vnímame ako veľký záväzok," uviedol Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.
Aj do budúceho obdobia si Tesco na Slovensku stanovilo ambiciózne ciele: "Darí sa nám organicky rásť, otvorili sme nové obchody, neustále zlepšujeme ponuku pre zákazníkov vrátane našich obľúbených vlastných značiek a rozširujeme taktiež online nákupy – ich dostupnosť, komfort či rýchlosť donášky. Kontinuálne prinášame nakupujúcim niečo navyše, napríklad vďaka značke odevov F&F, na ktorú sme hrdí aj vďaka tomu, že sa stáva čoraz viac udržateľnou. Rovnako je to aj pri všetkých ostatných aktivitách Tesca na Slovensku, pri ktorých myslíme na potreby planéty a ochranu jej obmedzených zdrojov. Už dnes môžeme všetkých ubezpečiť, že hmatateľný príspevok pre komunity a neustály dôraz na pozitívnu zmenu pre celú spoločnosť – vrátane trvalej udržateľnosti – zostávajú kľúčovými piliermi nášho podnikania aj do ďalších rokov," zdôraznil Martin Kuruc z Tesca.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Najdôveryhodnejší na Slovensku! Päťnásobný úspech pre Tesco © SITA Všetky práva vyhradené.
Dôveryhodné značky predstavujú jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a na základe výsledkov reprezentatívneho prieskumu vyhodnocuje značky s najväčšou dôverou zo strany slovenských spotrebiteľov. V tohtoročnom ročníku sa päťnásobným víťazom Dôveryhodných značiek stal reťazec Tesco.
"Náš príbeh na Slovensku píšeme už 25 rokov. Som nesmierne hrdý, žena záver roka prichádza fantastická správa – päťnásobný úspech pre Tesco, ktorý potvrdzuje, že sme naďalej skvelým miestom na nákupy pre zákazníkov a za každých okolností im prinášame niečo navyše. Veľmi sa tešíme z toho, aký skvelý výsledok sme dosiahli v programe Dôveryhodné značky 2021. Tesco a jeho pridružené značky sa stali víťazmi v piatich kategóriách a navyše sme sa stali prvou značkou, ktorá v histórii tohto programu dosiahla prvenstvo hneď v toľkých kategóriách. Navyše, podarilo sa nám to v súčasnom neľahkom období, a preto mi nedá nezopakovať jedno obrovské ďakujem adresované všetkým kolegom a kolegyniam Tesca za ich obetavú prácu. Rovnako patrí vďaka našim zákazníkom, vážime si ich dôveru a ocenenie vnímame ako veľký záväzok," uviedol Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.
Tesco na Slovensku vyhralo v nasledujúcich kategóriách programu Dôveryhodné značky:
- E-shopy s potravinami (Tesco Online nákupy dostupné pre 2,8 milióna obyvateľov Slovenska)
- Predajcovia potravín (reťazec prevádzkuje 154 obchodov rozličných formátov, 3 distribučné centrá či 18 čerpacích staníc)
- Privátne značky (zahŕňajú potraviny za najdostupnejšiu cenu na trhu, ako aj obľúbené výrobky prémiovej kvality Finest);
- Výhru získala aj značka odevov F&F od Tesca, a to v kategórii: predajcovia odevov
- Úspech reťazca uzatvára ocenenie pre Tesco Finančné služby, ktoré podávajú zákazníkom pomocnú ruku v rozličných životných situáciách
Aj do budúceho obdobia si Tesco na Slovensku stanovilo ambiciózne ciele: "Darí sa nám organicky rásť, otvorili sme nové obchody, neustále zlepšujeme ponuku pre zákazníkov vrátane našich obľúbených vlastných značiek a rozširujeme taktiež online nákupy – ich dostupnosť, komfort či rýchlosť donášky. Kontinuálne prinášame nakupujúcim niečo navyše, napríklad vďaka značke odevov F&F, na ktorú sme hrdí aj vďaka tomu, že sa stáva čoraz viac udržateľnou. Rovnako je to aj pri všetkých ostatných aktivitách Tesca na Slovensku, pri ktorých myslíme na potreby planéty a ochranu jej obmedzených zdrojov. Už dnes môžeme všetkých ubezpečiť, že hmatateľný príspevok pre komunity a neustály dôraz na pozitívnu zmenu pre celú spoločnosť – vrátane trvalej udržateľnosti – zostávajú kľúčovými piliermi nášho podnikania aj do ďalších rokov," zdôraznil Martin Kuruc z Tesca.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Najdôveryhodnejší na Slovensku! Päťnásobný úspech pre Tesco © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Spoločná výzva bývalých prezidentov je k ničomu, ľudia nepovažujú politikov za autority
Spoločná výzva bývalých prezidentov je k ničomu, ľudia nepovažujú politikov za autority
<< predchádzajúci článok
Donášková služba Wolt pôsobí už aj v Poprade, k prvým objednávkam ponúka štedré zľavy
Donášková služba Wolt pôsobí už aj v Poprade, k prvým objednávkam ponúka štedré zľavy