|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Najdôveryhodnejší na Slovensku. F&F a Tesco Online nákupy opätovne uspeli medzi zákazníkmi
Zákazníci na Slovensku dôverujú Tescu a radi nakupujú v jeho prevádzkach. Rovnako tak využívajú obľúbenú službu
Zdieľať
1.12.2023 (SITA.sk) - Zákazníci na Slovensku dôverujú Tescu a radi nakupujú v jeho prevádzkach. Rovnako tak využívajú obľúbenú službu Tesco Online nákupy. Potvrdzujú to výsledky 8. ročníka marketingového programu Dôveryhodné značky, v ktorom spotrebitelia hodnotili najsilnejšie značky. Najväčšiu dôveru Tesco získalo v kategóriách e-shopy s potravinami a predajcovia odevov so značkou F&F.
Marketingový program Dôveryhodné značky v spolupráci s agentúrou NIQ už tradične zisťoval, ku ktorým značkám majú slovenskí spotrebitelia najlepší vzťah a ktoré sú v ich očiach považované za tie najdôveryhodnejšie. Víťazné značky vyplynuli z rozsiahleho prieskumu na vzorke 2 000 slovenských spotrebiteľov.
"Veľmi si vážime dôveru, ktorú každý deň do našich výrobkov a služieb vkladajú naši zákazníci. Sme veľmi radi, že naše Tesco Online nákupy sú u zákazníkov jednotkou pri nákupe potravín cez internet a čoraz viac tejto službe dôverujú. Je to pre nás potvrdením našej každodennej snahy prinášať zákazníkom vždy niečo navyše. Teší nás, že módna značka F&F si na Slovensku našla svojich verných fanúšikov, čo potvrdzuje víťazstvo v kategórii predajcovia odevov už štvrtýkrát," hovorí Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.
Tesco na Slovensku vyhralo v nasledujúcich kategóriách programu Dôveryhodné značky:
Rast obľúbenosti Tesco Online nákupov ide ruka v ruke s nárastom dostupnosti tejto služby, ktorú aktuálne môže využívať viac ako 3,4 milióna zákazníkov naprieč celým Slovenskom. Prostredníctvom tejto služby si kupujúci vyberajú z tisícov kvalitných produktov za rovnaké ceny ako v kamenných obchodoch Tesco aj s výraznými zľavami s vernostným programom Clubcard. Členovia Tesco Online Clubu navyše môžu využívať doručenie nákupu bez poplatkov a množstvo ďalších výhod.
Značka F&F, ktorá vyhrala v kategórii predajcovia odevov už štvrtýkrát, ponúka slovenským zákazníkom najnovšie módne trendy mužskej, dámskej i detskej módy už viac ako 15 rokov. Patrí medzi obľúbené módne značky a Slováci ju radi vyhľadávajú najmä pre pestrú paletu výrobkov za dostupné ceny. V roku 2021 značka F&F predstavila novú kolekciu Made Mindfully vyrobenú zodpovedným spôsobom s ohľadom na ochranu životného prostredia a vzácnych zdrojov našej planéty. Symbol Made Mindfully označuje, že spôsob výroby, pestovania alebo produkcie materiálov, ktoré F&F používa vo svojich výrobkoch, má pozitívnejší vplyv na životné prostredie v porovnaní s bežnou produkciou oblečenia.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Najdôveryhodnejší na Slovensku. F&F a Tesco Online nákupy opätovne uspeli medzi zákazníkmi © SITA Všetky práva vyhradené.
Marketingový program Dôveryhodné značky v spolupráci s agentúrou NIQ už tradične zisťoval, ku ktorým značkám majú slovenskí spotrebitelia najlepší vzťah a ktoré sú v ich očiach považované za tie najdôveryhodnejšie. Víťazné značky vyplynuli z rozsiahleho prieskumu na vzorke 2 000 slovenských spotrebiteľov.
"Veľmi si vážime dôveru, ktorú každý deň do našich výrobkov a služieb vkladajú naši zákazníci. Sme veľmi radi, že naše Tesco Online nákupy sú u zákazníkov jednotkou pri nákupe potravín cez internet a čoraz viac tejto službe dôverujú. Je to pre nás potvrdením našej každodennej snahy prinášať zákazníkom vždy niečo navyše. Teší nás, že módna značka F&F si na Slovensku našla svojich verných fanúšikov, čo potvrdzuje víťazstvo v kategórii predajcovia odevov už štvrtýkrát," hovorí Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.
Tesco na Slovensku vyhralo v nasledujúcich kategóriách programu Dôveryhodné značky:
- e-shopy s potravinami so službou Tesco Online nákupy,
- výhru v kategórii predajcovia odevov získala značka F&F od Tesca.
Rast obľúbenosti Tesco Online nákupov ide ruka v ruke s nárastom dostupnosti tejto služby, ktorú aktuálne môže využívať viac ako 3,4 milióna zákazníkov naprieč celým Slovenskom. Prostredníctvom tejto služby si kupujúci vyberajú z tisícov kvalitných produktov za rovnaké ceny ako v kamenných obchodoch Tesco aj s výraznými zľavami s vernostným programom Clubcard. Členovia Tesco Online Clubu navyše môžu využívať doručenie nákupu bez poplatkov a množstvo ďalších výhod.
Značka F&F, ktorá vyhrala v kategórii predajcovia odevov už štvrtýkrát, ponúka slovenským zákazníkom najnovšie módne trendy mužskej, dámskej i detskej módy už viac ako 15 rokov. Patrí medzi obľúbené módne značky a Slováci ju radi vyhľadávajú najmä pre pestrú paletu výrobkov za dostupné ceny. V roku 2021 značka F&F predstavila novú kolekciu Made Mindfully vyrobenú zodpovedným spôsobom s ohľadom na ochranu životného prostredia a vzácnych zdrojov našej planéty. Symbol Made Mindfully označuje, že spôsob výroby, pestovania alebo produkcie materiálov, ktoré F&F používa vo svojich výrobkoch, má pozitívnejší vplyv na životné prostredie v porovnaní s bežnou produkciou oblečenia.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Najdôveryhodnejší na Slovensku. F&F a Tesco Online nákupy opätovne uspeli medzi zákazníkmi © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Podvodníkom ide karta, 62-ročnú ženu z Prešova pripravil „riaditeľ banky“ o osemtisíc eur
Podvodníkom ide karta, 62-ročnú ženu z Prešova pripravil „riaditeľ banky“ o osemtisíc eur