|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. januára 2010
Najčítanejší je denník Nový čas potom Pravda a SME
O novinkách z predošlého dňa Slováci stále najradšej čítajú v Novom Čase (25 percent). Siaha po ňom viac ako milión čitateľov. S odstupom za ním v rebríčku ...
Zdieľať
Foto: SITA/Peter Hudec
BRATISLAVA 22. januára (WEBNOVINY) - O novinkách z predošlého dňa Slováci stále najradšej čítajú v Novom Čase (25 percent). Siaha po ňom viac ako milión čitateľov. S odstupom za ním v rebríčku čítanosti nasledujú denníky Pravda (8 percent) a SME (7 percent). Na štvrtom mieste je denník Plus jeden deň rovnako so siedmimi percentami a Šport s čítanosťou päť percent. Po štyri percentá čitateľov majú Korzár a Hospodárske noviny, po dve percentá Új Szó a Avízo. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, ktorý uskutočnila od 22. júna do 6. decembra minulého roka na vzorke 4 363 Slovákov vo veku 14 - 79 rokov. V treťom a štvrtom kvartáli minulého roka uviedlo 43 percent respondentov, že „čítal(a) posledné vydanie“ niektorého z monitorovaných denníkov a až 82 respondentov, že denník „čítal(a) posledných 14 dní“.
Podľa prieskumu 51 percent opýtaných uviedlo, že prelistovalo, alebo prečítalo posledné vydanie niektorého z monitorovaných týždenníkov. Rebríček vedie Plus 7 dní, ktorý číta 15 percent opýtaných. Druhé miesto patrí týždenníku Život s čítanosťou 12 percent, tretí je Nový Čas pre ženy s deviatimi percentami. Báječná žena sa umiestnila na štvrtom mieste (deväť percent), na piatom je časopis Markíza (osem percent), na šiestom Eurotelevízia so siedmimi percentami. Prehľad uzatvárajú Katolícke noviny so štyrmi percentami.
Dvojtýždenníky podľa prieskumu číta trinásť percent populácie vo veku 14 až 79 rokov. Najčítanejším titulom je TV max so štyrmi percentami. Dvojtýždenník Tele plus dosiahol rovnako štvorpercentnú čítanosť, za ním sa zaradil dvojtýždenník Stop (jedno percento). Rovnako jedno percento respondentov číta aj dvojtýždenníky TV Svet, Žena a život, Relax a Autoburza.
Celková čítanosť mesačníkov v treťom a štvrtom kvartáli minulého roka bola 53 percent. Rebríček otvára časopis Eva s desiatimi percentami. Nasledujú mesačníky Zdravie (tiež s desiatimi percentami) a EMMA (deväť percent). Mesačník Záhradkár dosiahol osempercentnú čítanosť. Prvú päticu uzatvára mesačník Auto motor a šport (šesť percent), na šiestom mieste sa umiestil časopis Pekné bývanie (päť percent) a na siedmom Auto Magazín (rovnako s piatimi percentami).
Agentúru SITA informovala Linda Kleinertová zo spoločnosti MEDIAN SK.
SITA
BRATISLAVA 22. januára (WEBNOVINY) - O novinkách z predošlého dňa Slováci stále najradšej čítajú v Novom Čase (25 percent). Siaha po ňom viac ako milión čitateľov. S odstupom za ním v rebríčku čítanosti nasledujú denníky Pravda (8 percent) a SME (7 percent). Na štvrtom mieste je denník Plus jeden deň rovnako so siedmimi percentami a Šport s čítanosťou päť percent. Po štyri percentá čitateľov majú Korzár a Hospodárske noviny, po dve percentá Új Szó a Avízo. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, ktorý uskutočnila od 22. júna do 6. decembra minulého roka na vzorke 4 363 Slovákov vo veku 14 - 79 rokov. V treťom a štvrtom kvartáli minulého roka uviedlo 43 percent respondentov, že „čítal(a) posledné vydanie“ niektorého z monitorovaných denníkov a až 82 respondentov, že denník „čítal(a) posledných 14 dní“.
Podľa prieskumu 51 percent opýtaných uviedlo, že prelistovalo, alebo prečítalo posledné vydanie niektorého z monitorovaných týždenníkov. Rebríček vedie Plus 7 dní, ktorý číta 15 percent opýtaných. Druhé miesto patrí týždenníku Život s čítanosťou 12 percent, tretí je Nový Čas pre ženy s deviatimi percentami. Báječná žena sa umiestnila na štvrtom mieste (deväť percent), na piatom je časopis Markíza (osem percent), na šiestom Eurotelevízia so siedmimi percentami. Prehľad uzatvárajú Katolícke noviny so štyrmi percentami.
Dvojtýždenníky podľa prieskumu číta trinásť percent populácie vo veku 14 až 79 rokov. Najčítanejším titulom je TV max so štyrmi percentami. Dvojtýždenník Tele plus dosiahol rovnako štvorpercentnú čítanosť, za ním sa zaradil dvojtýždenník Stop (jedno percento). Rovnako jedno percento respondentov číta aj dvojtýždenníky TV Svet, Žena a život, Relax a Autoburza.
Celková čítanosť mesačníkov v treťom a štvrtom kvartáli minulého roka bola 53 percent. Rebríček otvára časopis Eva s desiatimi percentami. Nasledujú mesačníky Zdravie (tiež s desiatimi percentami) a EMMA (deväť percent). Mesačník Záhradkár dosiahol osempercentnú čítanosť. Prvú päticu uzatvára mesačník Auto motor a šport (šesť percent), na šiestom mieste sa umiestil časopis Pekné bývanie (päť percent) a na siedmom Auto Magazín (rovnako s piatimi percentami).
Agentúru SITA informovala Linda Kleinertová zo spoločnosti MEDIAN SK.
SITA