|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 20.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Dagmara
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. januára 2011
Nadácia City TV pripravuje festival Zlatý žobrák
Nadácia City TV rozbieha prípravu 17. ročníka medzinárodného festivalu lokálnych televízií Zlatý žobrák, ktorý sa uskutoční 8. až 11. júna v Košiciach. Vyzýva lokálne televízie ...
Zdieľať
Foto: SITA/APKOŠICE 23. januára (WEBNOVINY) – Nadácia City TV rozbieha prípravu 17. ročníka medzinárodného festivalu lokálnych televízií Zlatý žobrák, ktorý sa uskutoční 8. až 11. júna v Košiciach. Vyzýva lokálne televízie a produkcie na prihlasovanie programov do súťažnej časti, ktorá má tri hlavné kategórie – Lokálne televízie, Produkčná spoločnosť a Mladý tvorca. Uzávierka prihlášok je 18. apríla 2011.
„Očakávame programy, ktoré budú odrazom života a osudov ľudí, čo žijú okolo vás. Budeme radi, ak nám pošlete také programy, ktoré odhaľujú vážne problémy súčasnej spoločnosti, ako sú korupcia, vydieranie, minoritné a cezhraničné problémy, osudy detí a žien, programy, ktoré sa zaoberajú následkami globálneho otepľovania či súčasnej finančnej krízy,“ uviedla organizátorka festivalu Eva Děkanovská. Doložila, že tohto roku budú programy rozdelené na spravodajstvo a publicistiku, dokument, animované programy, krátky hraný film do 30 minút.
Prihlásené programy by nemali byť dlhšie ako 30 minút a nemali by byť vyrobené pred 30. júnom 2009. Podrobné informácie o súťaži, podmienkach a formulár prihlášky nájdu záujemcovia na oficiálnej stránke festivalu www.festival.sk. Vyplnenú prihlášku možno poslať e-mailom na adresu festival@festival.sk, faxom na +421 55 79 79 112, alebo poštou na adresu: Nadácia City TV, Hutnícka 1, 040 01 Košice, Slovensko.
Všetky programy bude posudzovať výberová porota, ktorú vymenujú organizátori. O programoch zaradených do finálovej prehliadky budú organizátori informovať na oficiálnej stránke festivalu www.festival.sk najneskôr desať dní pred začiatkom festivalu.
Víťazi vo všetkých kategóriách budú vyhlásení na záverečnom ceremoniáli 11. júna. Medzinárodná porota, zložená zo siedmich členov, rozhodne o víťazovi v každej sekcii. Zlatého Žobráka súťažnej sekcie môže získať program z ktorejkoľvek kategórie, ktorý obsahuje silnú novinársku výpoveď, je originálny a odráža pochopenie potrieb lokálneho diváka.
„Očakávame programy, ktoré budú odrazom života a osudov ľudí, čo žijú okolo vás. Budeme radi, ak nám pošlete také programy, ktoré odhaľujú vážne problémy súčasnej spoločnosti, ako sú korupcia, vydieranie, minoritné a cezhraničné problémy, osudy detí a žien, programy, ktoré sa zaoberajú následkami globálneho otepľovania či súčasnej finančnej krízy,“ uviedla organizátorka festivalu Eva Děkanovská. Doložila, že tohto roku budú programy rozdelené na spravodajstvo a publicistiku, dokument, animované programy, krátky hraný film do 30 minút.
Prihlásené programy by nemali byť dlhšie ako 30 minút a nemali by byť vyrobené pred 30. júnom 2009. Podrobné informácie o súťaži, podmienkach a formulár prihlášky nájdu záujemcovia na oficiálnej stránke festivalu www.festival.sk. Vyplnenú prihlášku možno poslať e-mailom na adresu festival@festival.sk, faxom na +421 55 79 79 112, alebo poštou na adresu: Nadácia City TV, Hutnícka 1, 040 01 Košice, Slovensko.
Všetky programy bude posudzovať výberová porota, ktorú vymenujú organizátori. O programoch zaradených do finálovej prehliadky budú organizátori informovať na oficiálnej stránke festivalu www.festival.sk najneskôr desať dní pred začiatkom festivalu.
Víťazi vo všetkých kategóriách budú vyhlásení na záverečnom ceremoniáli 11. júna. Medzinárodná porota, zložená zo siedmich členov, rozhodne o víťazovi v každej sekcii. Zlatého Žobráka súťažnej sekcie môže získať program z ktorejkoľvek kategórie, ktorý obsahuje silnú novinársku výpoveď, je originálny a odráža pochopenie potrieb lokálneho diváka.