|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Na zľavových portáloch stúpa záujem o domáce pobyty
Agreagátor ponúk zľavových portálov Odpadnes.sk v roku 2013 sprostredkoval 150 000 výhodných ponúk svojich partnerov za viac ako 6 miliónov eur. 70% predaných zliav tvorili domáce pobyty s wellnessom. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 23. januára (WBN/PR) - Agreagátor ponúk zľavových portálov Odpadnes.sk v roku 2013 sprostredkoval 150 000 výhodných ponúk svojich partnerov za viac ako 6 miliónov eur. 70% predaných zliav tvorili domáce pobyty s wellnessom. Kupujú ich najmä ženy.
„Veľkosťou našej ponuky a tým, že agregujeme ponuky viac ako dvadsiatich najvýznamnejších slovenských zľavových portálov, vieme verne sledovať trendy v slovenskom online priestore,“ vysvetľuje riaditeľ portálu odpadnes.sk Denis Schvarcz. „Priemerná hodnota zľavového kupónu predstavovala v roku 2013 približne 40 euro a 70% nášho obchodu predstavovali domáce pobyty. Ich význam medziročne stúpol o 10%.“ V atraktivite nasledujú s veľkým odstupom rôzne druhy tovarov (14%) a skrášľovacie procedúry (10%)“
Najviac zľavových kupónov sa predáva pred Vianocami (november + december), keď návštevnosť stránky odpadnes.sk (273 225 RU – zdroj AIMmonitor) stúpla v roku 2013 v porovnaní s rovnakým obdobím pred rokom o viac ako polovicu.
V konkrétnej hitparáde predávaných zliav za rok 2013 boli najpredávanejšími wellness pobyty v hoteli Alexandria v Liptovskom Jáne, nasledovali hotel Junior v Jasnej a hotel Hills v Starej Lesnej. V predvianočnom období bodovali Kúpele Lúčky a Predná Hora (oba pobyty boli ponúkané opäť s wellnessom).
„Podľa našich prieskumov, priemerný zákazník zľavového portálu je žena, má 20 - 39 rokov a na domáci predĺžený víkend s wellnesom ide so svojim partnerom alebo kamarátkami. Prípadne v predvianočnom období zakúpi ideálny darček pre rodičov a súrodencov. Pre slovenských hoteliérov sú zľavové portály vynikajúcou príležitosťou, ako mať dosť hostí aj mimo hlavnej sezóny a pokúsiť sa ponúknuť im pridanú hodnotu ďalšími spoplatnenými službami (reštaurácia, masáže...). Je to férový obchod pre obe strany. Preto v tomto roku odhadujeme ďalší rast obratu i počtu predaných kupónov. Potenciál zliav ešte zďaleka nebol naplnený,“ uzatvára Schvarcz.
Len portál odpadnes.sk v roku 2013 priniesol slovenskému cestovnému ruchu viac ako 130 000 osobonocí.
„Veľkosťou našej ponuky a tým, že agregujeme ponuky viac ako dvadsiatich najvýznamnejších slovenských zľavových portálov, vieme verne sledovať trendy v slovenskom online priestore,“ vysvetľuje riaditeľ portálu odpadnes.sk Denis Schvarcz. „Priemerná hodnota zľavového kupónu predstavovala v roku 2013 približne 40 euro a 70% nášho obchodu predstavovali domáce pobyty. Ich význam medziročne stúpol o 10%.“ V atraktivite nasledujú s veľkým odstupom rôzne druhy tovarov (14%) a skrášľovacie procedúry (10%)“
Najviac zľavových kupónov sa predáva pred Vianocami (november + december), keď návštevnosť stránky odpadnes.sk (273 225 RU – zdroj AIMmonitor) stúpla v roku 2013 v porovnaní s rovnakým obdobím pred rokom o viac ako polovicu.
V konkrétnej hitparáde predávaných zliav za rok 2013 boli najpredávanejšími wellness pobyty v hoteli Alexandria v Liptovskom Jáne, nasledovali hotel Junior v Jasnej a hotel Hills v Starej Lesnej. V predvianočnom období bodovali Kúpele Lúčky a Predná Hora (oba pobyty boli ponúkané opäť s wellnessom).
„Podľa našich prieskumov, priemerný zákazník zľavového portálu je žena, má 20 - 39 rokov a na domáci predĺžený víkend s wellnesom ide so svojim partnerom alebo kamarátkami. Prípadne v predvianočnom období zakúpi ideálny darček pre rodičov a súrodencov. Pre slovenských hoteliérov sú zľavové portály vynikajúcou príležitosťou, ako mať dosť hostí aj mimo hlavnej sezóny a pokúsiť sa ponúknuť im pridanú hodnotu ďalšími spoplatnenými službami (reštaurácia, masáže...). Je to férový obchod pre obe strany. Preto v tomto roku odhadujeme ďalší rast obratu i počtu predaných kupónov. Potenciál zliav ešte zďaleka nebol naplnený,“ uzatvára Schvarcz.
Len portál odpadnes.sk v roku 2013 priniesol slovenskému cestovnému ruchu viac ako 130 000 osobonocí.