|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. októbra 2009
Na Zlatého Slávika 2009 si môžete staviť
V pondelok 5. októbra odštartoval dvanásty ročník ankety Slávik 2009 o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby. Tohtoročnou novinkou Slávika 2009 je možnosť si reálne staviť na ...
Zdieľať
BRATISLAVA 13. októbra (WN/PR) - V pondelok 5. októbra odštartoval dvanásty ročník ankety Slávik 2009 o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby. Tohtoročnou novinkou Slávika 2009 je možnosť si reálne staviť na víťazov v každej kategórii. Od pondelka 12. októbra je možne na pobočkách Tipsport SK, a.s. a cez www.tipsport.sk tipnúť reálnu kurzovú stávku, kto získa najviac hlasov v jednotlivých kategóriách. Okrem toho sa môžete zapojiť do vernostného programu spoločnosti Tipsport SK. Po registrácii na internete má každý nový hráč možnosť získať vstupný bonus až 100 €! Navyše z každej stávky Tipsport SK vracia do hry až 20 %! Všetky výhody môžete využiť aj na 500 pobočkách na celom území
Anketa Slávik 2009 sa vyhlasuje v troch hlavných kategóriách: spevák, speváčka a skupina. Okrem toho budú dekorovaní aj Skokan roka, Objav roka a Rádioslávik pre najvysielanejšieho domáceho interpreta. Aj v tomto ročníku vyhlásil denník Nový Čas anketu o Hit roka 2009. Zahlasovať o Zlatého Slávika 2009 bude možné prostredníctvom hlasovacích kupónov uverejnených v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Žurnál, Život, Nový Čas Nedeľa a v mesačníkoch IN, Rebecca. Aj v tomto ročníku prebieha paralelne hlasovanie na stránkach www.forza.sk, www.azet.sk/slavik a SMS hlasovanie, ktoré výrazne zvyšujú počet hlasov a oslovujú ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety. Aj tento rok bude prebiehať i hlasovanie prostredníctvom korešpondenčných lístkov na pobočkách Slovenskej pošty.
Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 28. novembra 2009 o 20.00 hod. Taktiež počas galavečera sa verejnosť dozvie meno výhercu štýlového osobného automobilu KIA SOUL od Produkčného domu Forza, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development - projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio - zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS Mediálni partneri: Nový Čas, Radio Expres, azet.sk, Markíza, Slovenská pošta, Život, Nový Čas Nedeľa, IN, Rebecca, Žurnál, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA
Anketa Slávik 2009 sa vyhlasuje v troch hlavných kategóriách: spevák, speváčka a skupina. Okrem toho budú dekorovaní aj Skokan roka, Objav roka a Rádioslávik pre najvysielanejšieho domáceho interpreta. Aj v tomto ročníku vyhlásil denník Nový Čas anketu o Hit roka 2009. Zahlasovať o Zlatého Slávika 2009 bude možné prostredníctvom hlasovacích kupónov uverejnených v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Žurnál, Život, Nový Čas Nedeľa a v mesačníkoch IN, Rebecca. Aj v tomto ročníku prebieha paralelne hlasovanie na stránkach www.forza.sk, www.azet.sk/slavik a SMS hlasovanie, ktoré výrazne zvyšujú počet hlasov a oslovujú ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety. Aj tento rok bude prebiehať i hlasovanie prostredníctvom korešpondenčných lístkov na pobočkách Slovenskej pošty.
Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 28. novembra 2009 o 20.00 hod. Taktiež počas galavečera sa verejnosť dozvie meno výhercu štýlového osobného automobilu KIA SOUL od Produkčného domu Forza, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development - projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio - zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS Mediálni partneri: Nový Čas, Radio Expres, azet.sk, Markíza, Slovenská pošta, Život, Nový Čas Nedeľa, IN, Rebecca, Žurnál, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA
Súvisiace články:
ZLATÝ SLÁVIK: Slovenskí interpreti dávajú prednosť odovzdávaniu doma (7. 10. 2009)