![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
02. novembra 2009
Na UCM v Trnave sa začína týždeň workshopov a prednášok
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave sa v týchto dňoch otvorí študentom i verejnosti. V rámci Týždňa vedy a techniky sa tu oddnes do piatku uskutoční 13 ...
Zdieľať

Účastníci budú môcť napríklad diskutovať s novinárkou zo Spojených štátov, vyskúšať si tvorbu reklamnej kampane, dozvedieť sa o princípoch fungovania spravodajstva či ako vybudovať úspešnú internetovú firmu. Dozvedia sa tiež viac o mediálnom plánovaní, technikách marketingového výskumu, manipulácii publika filmom či lobbingu v Európskom parlamente. Nové poznatky môžu získať aj v oblasti personálneho marketingu a psychológie reklamy. Hlavným podujatím v rámci tohto týždňa je medzinárodná konferencia Nové trendy v marketingu, ktorej témou je úloha marketingu v čase hospodárskej krízy. Uskutoční sa 2. a 3. novembra v Smoleniciach.
Týždeň vedy a techniky na Slovensku je jedným z hlavných projektov prezentujúcich vedu a techniku v spoločnosti. Organizuje ho Ministerstvom školstva Slovenskej republiky od roku 2004. Zámerom podujatia je informovať verejnosť o význame vedy a techniky pre rozvoj spoločnosti a tiež zvýšiť záujem mladej generácie o štúdium. Univerzity sa môžu zapojiť do projektu vlastným programom.
SITA