|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. novembra 2009
Na UCM v Trnave sa začína týždeň workshopov a prednášok
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave sa v týchto dňoch otvorí študentom i verejnosti. V rámci Týždňa vedy a techniky sa tu oddnes do piatku uskutoční 13 ...
Zdieľať
TRNAVA 2. novembra (WEBNOVINY) – Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave sa v týchto dňoch otvorí študentom i verejnosti. V rámci Týždňa vedy a techniky sa tu oddnes do piatku uskutoční 13 workshopov, prednášok a seminárov. „Kreatívne dielne umožnia načrieť priamo do kuchyne reklamnej či spravodajskej tvorby,“ uviedol dekan fakulty Jozef Matúš.
Účastníci budú môcť napríklad diskutovať s novinárkou zo Spojených štátov, vyskúšať si tvorbu reklamnej kampane, dozvedieť sa o princípoch fungovania spravodajstva či ako vybudovať úspešnú internetovú firmu. Dozvedia sa tiež viac o mediálnom plánovaní, technikách marketingového výskumu, manipulácii publika filmom či lobbingu v Európskom parlamente. Nové poznatky môžu získať aj v oblasti personálneho marketingu a psychológie reklamy. Hlavným podujatím v rámci tohto týždňa je medzinárodná konferencia Nové trendy v marketingu, ktorej témou je úloha marketingu v čase hospodárskej krízy. Uskutoční sa 2. a 3. novembra v Smoleniciach.
Týždeň vedy a techniky na Slovensku je jedným z hlavných projektov prezentujúcich vedu a techniku v spoločnosti. Organizuje ho Ministerstvom školstva Slovenskej republiky od roku 2004. Zámerom podujatia je informovať verejnosť o význame vedy a techniky pre rozvoj spoločnosti a tiež zvýšiť záujem mladej generácie o štúdium. Univerzity sa môžu zapojiť do projektu vlastným programom.
SITA
Účastníci budú môcť napríklad diskutovať s novinárkou zo Spojených štátov, vyskúšať si tvorbu reklamnej kampane, dozvedieť sa o princípoch fungovania spravodajstva či ako vybudovať úspešnú internetovú firmu. Dozvedia sa tiež viac o mediálnom plánovaní, technikách marketingového výskumu, manipulácii publika filmom či lobbingu v Európskom parlamente. Nové poznatky môžu získať aj v oblasti personálneho marketingu a psychológie reklamy. Hlavným podujatím v rámci tohto týždňa je medzinárodná konferencia Nové trendy v marketingu, ktorej témou je úloha marketingu v čase hospodárskej krízy. Uskutoční sa 2. a 3. novembra v Smoleniciach.
Týždeň vedy a techniky na Slovensku je jedným z hlavných projektov prezentujúcich vedu a techniku v spoločnosti. Organizuje ho Ministerstvom školstva Slovenskej republiky od roku 2004. Zámerom podujatia je informovať verejnosť o význame vedy a techniky pre rozvoj spoločnosti a tiež zvýšiť záujem mladej generácie o štúdium. Univerzity sa môžu zapojiť do projektu vlastným programom.
SITA