|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Na Slovensku začala osvetová kampaň o džúsoch a pyré
Nová reklamná a vzdelávacia kampaň Asociácie Národnej únie výrobcov džúsov s názvom KUPS "Džúsy a pyré - vitamíny v SMART forme” je trojročným programom, ktorý vzdeláva rodičov o praktickosti ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. mája (WBN/PR) - Nová reklamná a vzdelávacia kampaň Asociácie Národnej únie výrobcov džúsov s názvom KUPS "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je trojročným programom, ktorý vzdeláva rodičov o praktickosti podávania ovocných a zeleninových džúsov a pyré. Tie predstavujú pohodlný spôsob obohatenia výživy rodiny o vitamíny. Kampaň sa objaví na piatich trhoch: v Poľsku, Českej republike, Litve, Rumunsku a u nás, na Slovensku.
Cieľ kampane:
Hlavným cieľom kampane "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je vzdelávať rodičov a deti o džúsoch a pyré, ktoré môžu byť výborným spôsobom doplnenia každodennej výživy o vitamíny a minerály. Najnovšie štúdie ukazujú, že spotreba džúsov na spomínaných trhoch výrazne zaostáva za európskym priemerom. Silný nepomer sa prejavuje v porovnaní s krajinami západnej Európy. Ako ukazuje AIJN prieskum trhu z roku 2014 (AIJN 2014 Liquid Fruit, Market Report) priemerný Slovák vypije približne 3,5 litrov džúsu, čo je v priemere necelých 10 ml džúsu na človeka denne. Odporúčaný denný prísun džúsov podľa výživového odborníka je však 200 ml.
Myšlienka kampane:
Kampaň "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je založená predovšetkým na myšlienke "smart riešení”, to znamená riešení, ktoré sú aj moderné, ale hlavne, pohodlné. Džúsy a pyré sú vitamíny v pohodlnej forme, ich praktický obal z nich robí ovocie v modernej podobe. Spotrebiteľ si ich tak môže vychutnať kdekoľvek a kedykoľvek.
Koho má kampaň osloviť?
Kampaň je nasmerovaná predovšetkým na matky, keďže prvotné rozhodnutie s ohľadom na výživu detí robia práve ony. Kampaň je podporená televíznou reklamou, online aktivitami, novou webovou stránkou ako aj na Facebooku.
Kto kampaň realizuje?
O popularizáciu džúsov a pyré ako takých, ako aj o osvetu smerom k vyváženému zdravému stravovaniu usiluje Asociácia Národnej únie výrobcov džúsov (KUPS). Kampaň "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” nadväzuje na predchádzajúce aktivity tohto združenia na podporu návykov zdravého stravovania, predovšetkým prostredníctvom aktivít programu súvisiacich s myšlienkou "5 zeleninových, ovocných chodov alebo džúsu”.
Viac informácií o kampani nájdete na www.dzusyapyre.eu a na facebookovej stránke "Žite SMART”.
Cieľ kampane:
Hlavným cieľom kampane "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je vzdelávať rodičov a deti o džúsoch a pyré, ktoré môžu byť výborným spôsobom doplnenia každodennej výživy o vitamíny a minerály. Najnovšie štúdie ukazujú, že spotreba džúsov na spomínaných trhoch výrazne zaostáva za európskym priemerom. Silný nepomer sa prejavuje v porovnaní s krajinami západnej Európy. Ako ukazuje AIJN prieskum trhu z roku 2014 (AIJN 2014 Liquid Fruit, Market Report) priemerný Slovák vypije približne 3,5 litrov džúsu, čo je v priemere necelých 10 ml džúsu na človeka denne. Odporúčaný denný prísun džúsov podľa výživového odborníka je však 200 ml.
Myšlienka kampane:
Kampaň "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je založená predovšetkým na myšlienke "smart riešení”, to znamená riešení, ktoré sú aj moderné, ale hlavne, pohodlné. Džúsy a pyré sú vitamíny v pohodlnej forme, ich praktický obal z nich robí ovocie v modernej podobe. Spotrebiteľ si ich tak môže vychutnať kdekoľvek a kedykoľvek.
Koho má kampaň osloviť?
Kampaň je nasmerovaná predovšetkým na matky, keďže prvotné rozhodnutie s ohľadom na výživu detí robia práve ony. Kampaň je podporená televíznou reklamou, online aktivitami, novou webovou stránkou ako aj na Facebooku.
Kto kampaň realizuje?
O popularizáciu džúsov a pyré ako takých, ako aj o osvetu smerom k vyváženému zdravému stravovaniu usiluje Asociácia Národnej únie výrobcov džúsov (KUPS). Kampaň "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” nadväzuje na predchádzajúce aktivity tohto združenia na podporu návykov zdravého stravovania, predovšetkým prostredníctvom aktivít programu súvisiacich s myšlienkou "5 zeleninových, ovocných chodov alebo džúsu”.
Viac informácií o kampani nájdete na www.dzusyapyre.eu a na facebookovej stránke "Žite SMART”.