|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. augusta 2009
Na Slovensku štartuje nová televízna stanica DOMA
Televízia Markíza vytvorila pre ženy novú televíznu stanicu s názvom DOMA.
Zdieľať
Televízia Markíza sa pre nový projekt venovaný nežnejšiemu pohlaviu rozhodla z viacerých dôvodov. "Prvým je marketingová pripravenosť a tiež dostatočné káblové pokrytie," vysvetlil Mika. Novú televíziu bude mať podľa jeho slov možnosť sledovať viac ako 55% divákov. Doplnkový kanál k plnoformátovej TV Markíza bude vysielať 24 hodín denne. Programové typy v rovnakých časových slotoch sa budú navzájom alternovať, takže sa nebudú navzájom prekrývať na obidvoch staniciach. Zaujímavosťou je, že populárne telenovely sa stanú doménou už len televízie DOMA.
Tvorcovia TV DOMA rozvrhli fungovanie stanice do troch etáp. Prvá, spojená so úvodnými mesiacmi po spustení, je určená pevnými vysielacími časmi, kedy budú programovú štruktúru tvoriť predovšetkým akvizičné formáty. V druhej etape plánujú tvorcovia do vysielania zaraďovať vlastné formáty spravodajsko-publicistického charakteru a zábavné žánre. Programová riaditeľka TV DOMA Silvia Porubská pripúšťa aj uvedenie nových ľudí na televíznu obrazovku. "Ja si myslím, že tá tendencia je priviesť nové tváre, hoci je priskoro o tom hovoriť," povedala v rozhovore pre agentúru SITA Porubská. Tretia etapa vývoja programovej štruktúry je zameraná na postupné pridávanie vlastných formátov z oblasti hranej tvorby. "Pripravujeme aj koncept vlastného seriálu," prezradil riaditeľ TV Markíza.
Generálny riaditeľ Markízy naznačil aj možnosť vzniku ďalších staníc, ktoré budú, na rozdiel od televízie DOMA zameranej na cieľovú skupinu, zamerané žánrovo. "Máme ambíciu spustiť športový či filmový kanál, ale to všetko ukáže až čas," uzavrel Mika.