|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. decembra 2021
Na Slovensku prekvitajú online nákupy, počas pandémie vznikla štvrtina eshopov
Štvrtina slovenských e-shopov vznikla počas pandémie. V predvianočnom období očakávajú nárast obratu tri štvrtiny zo slovenských e-shopov. Zistenia vychádzajú zo záverov šiesteho ročníka prieskumu ...
Zdieľať
11.12.2021 (Webnoviny.sk) - Štvrtina slovenských e-shopov vznikla počas pandémie. V predvianočnom období očakávajú nárast obratu tri štvrtiny zo slovenských e-shopov. Zistenia vychádzajú zo záverov šiesteho ročníka prieskumu E-shop Barometer 2021.
Prieskum uskutočnila spoločnosť KPMG v spolupráci so spoločnosťou ui42. Prieskum prebiehal formou online dotazníka a zúčastnilo sa ho 83 respondentov. Spoločnosti oslovili zástupcov e-shopov na Slovensku, ktorí ponúkajú široké spektrum služieb a tovarov. Informovala o tom spoločnosť KPMG v tlačovej správe.
„Takmer všetci (90 percent) respondenti prieskumu KPMG a ui42 predpokladajú, že priemerná výška nákupu v ich e-shope sa v predvianočnom období zvýši. Približne polovica odhaduje, že tento nárast bude do 15 percent,“ uvádza sa v tlačovej správe.
Kľúčom k udržaniu si zákazníka považuje 78 percent slovenských e-shopov zákaznícky servis.
Vyše polovica slovenských e-shopov vlastní kamennú predajňu. Ďalších 15 percent ju zvažuje otvoriť v roku 2022.
„Rozhodnutie ísť z online aj do offline prostredia prišlo logicky spoločne s myšlienkou byť bližšie k našim zákazníkom a ponúknuť im možnosť si naše jedinečné a veselé kúsky aj vyskúšať. Pandemická situácia však kamenným predajniam nepraje a uvidíme, ako sa bude situácia vyvíjať v ďalšom období,“ informoval sales retail director z Dedoles-u Patrik Paňko.
Zdroj: Webnoviny.sk - Na Slovensku prekvitajú online nákupy, počas pandémie vznikla štvrtina eshopov © SITA Všetky práva vyhradené.
Prieskum uskutočnila spoločnosť KPMG v spolupráci so spoločnosťou ui42. Prieskum prebiehal formou online dotazníka a zúčastnilo sa ho 83 respondentov. Spoločnosti oslovili zástupcov e-shopov na Slovensku, ktorí ponúkajú široké spektrum služieb a tovarov. Informovala o tom spoločnosť KPMG v tlačovej správe.
Kľúčový zákaznícky servis
„Takmer všetci (90 percent) respondenti prieskumu KPMG a ui42 predpokladajú, že priemerná výška nákupu v ich e-shope sa v predvianočnom období zvýši. Približne polovica odhaduje, že tento nárast bude do 15 percent,“ uvádza sa v tlačovej správe.
Kľúčom k udržaniu si zákazníka považuje 78 percent slovenských e-shopov zákaznícky servis.
Pandémia kamenným predajniam nepraje
Vyše polovica slovenských e-shopov vlastní kamennú predajňu. Ďalších 15 percent ju zvažuje otvoriť v roku 2022.
„Rozhodnutie ísť z online aj do offline prostredia prišlo logicky spoločne s myšlienkou byť bližšie k našim zákazníkom a ponúknuť im možnosť si naše jedinečné a veselé kúsky aj vyskúšať. Pandemická situácia však kamenným predajniam nepraje a uvidíme, ako sa bude situácia vyvíjať v ďalšom období,“ informoval sales retail director z Dedoles-u Patrik Paňko.
Zdroj: Webnoviny.sk - Na Slovensku prekvitajú online nákupy, počas pandémie vznikla štvrtina eshopov © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Naďovo ministerstvo investovalo do projektov o 77 miliónov eur navyše, plánuje dve rekonštrukcie
Naďovo ministerstvo investovalo do projektov o 77 miliónov eur navyše, plánuje dve rekonštrukcie
<< predchádzajúci článok
Malacky budú hospodáriť s viac ako 28 miliónmi eur, z rozpočtu sa zaplatia rekonštrukcie ciest či cyklotrasy
Malacky budú hospodáriť s viac ako 28 miliónmi eur, z rozpočtu sa zaplatia rekonštrukcie ciest či cyklotrasy