|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. marca 2009
Na Slovensku odštartovala nová lifestyleová televízia
Na Slovensku a v Čechách odštartovala 1. marca nová lifestyleová televízia Fashion TV. Novovytvorená mutácia rovnomennej svetovej televíznej stanice by mala divákom prinášať novinky a zaujímavosti ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. marca (WEBNOVINY) – Na Slovensku a v Čechách odštartovala 1. marca nová lifestyleová televízia Fashion TV. Novovytvorená mutácia rovnomennej svetovej televíznej stanice by mala divákom prinášať novinky a zaujímavosti z oblasti módy, krásy a životného štýlu. "Našou ambíciou je byť solídnou televíziou bez bulvárneho podtextu,“ uviedla výkonná riaditeľka stanice Zuzana Poláčková.
Tak ako celosvetová, aj slovenská Fashion TV vysiela 24 hodín denne a sedem dní v týždni. Približne 30 percent produkcie zabezpečia domáci reportéri, zvyšok bude prevzatý. Program je rozdelený do desiatich pravidelných rubrík: F Destination, F Party, F Models, F People, Photographers, Now in store, Hair & Make up, Backstage, Designers a Fashion Event. Cieľovou skupinou sú ženy vo veku od 21 do 44 rokov s vyšším stupňom vzdelania a príjmom a žijúce najmä v mestách.
Základy Fashion TV položil v roku 1997 podnikateľ Michel Adam na podnet svetoznámej modelky Naomi Campbell. Odvtedy sa postupne vypracovala na jednu z troch najväčších káblových televízií sveta. Zastúpená je v 202 krajinách piatich kontinentov a pokrýva viac ako 340 miliónov domácností.
SITA
Tak ako celosvetová, aj slovenská Fashion TV vysiela 24 hodín denne a sedem dní v týždni. Približne 30 percent produkcie zabezpečia domáci reportéri, zvyšok bude prevzatý. Program je rozdelený do desiatich pravidelných rubrík: F Destination, F Party, F Models, F People, Photographers, Now in store, Hair & Make up, Backstage, Designers a Fashion Event. Cieľovou skupinou sú ženy vo veku od 21 do 44 rokov s vyšším stupňom vzdelania a príjmom a žijúce najmä v mestách.
Základy Fashion TV položil v roku 1997 podnikateľ Michel Adam na podnet svetoznámej modelky Naomi Campbell. Odvtedy sa postupne vypracovala na jednu z troch najväčších káblových televízií sveta. Zastúpená je v 202 krajinách piatich kontinentov a pokrýva viac ako 340 miliónov domácností.
SITA