![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
24. mája 2017
Na Slovensku funguje približne 40 call centier
Na Slovensku v súčasnosti pôsobí približne 40 call centier. "Väčšinou ide o call centrá do desať operátorských miest. Iba päť call centier disponuje s vyššou kapacitou ...
Zdieľať

Na otázku, koľkí z klientov si vypočujú ponuku a koľkí zrušia hovor hneď po prihlásení, uviedol: "Reakcie klientov sú rôzne. Niektorí hovor zrušia hneď pri zazvonení, keďže nepoznajú telefónne číslo alebo sú práve zaneprázdnení. Približne 70 percent respondentov hovory zdvihne a už záleží na obchodnej ponuke, či klienta zaujme a rozhodne sa v hovore pokračovať."
Objasnil, že call centrá čerpajú telefónne čísla z verejne dostupných zdrojov. "Ide napríklad o telefónny zoznam, rôzne zoznamy zverejnené na internete, prípadne sa používa náhodne generovaný číselný rad," dodal Pajerský.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR