|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24. mája 2017
Na Slovensku funguje približne 40 call centier
Na Slovensku v súčasnosti pôsobí približne 40 call centier. "Väčšinou ide o call centrá do desať operátorských miest. Iba päť call centier disponuje s vyššou kapacitou ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 24. mája (TASR) - Na Slovensku v súčasnosti pôsobí približne 40 call centier. "Väčšinou ide o call centrá do desať operátorských miest. Iba päť call centier disponuje s vyššou kapacitou ako 70 operátorov," uviedol dnes pre TASR generálny manažér spoločnosti eCall Slovakia Ľuboš Pajerský.Na otázku, koľkí z klientov si vypočujú ponuku a koľkí zrušia hovor hneď po prihlásení, uviedol: "Reakcie klientov sú rôzne. Niektorí hovor zrušia hneď pri zazvonení, keďže nepoznajú telefónne číslo alebo sú práve zaneprázdnení. Približne 70 percent respondentov hovory zdvihne a už záleží na obchodnej ponuke, či klienta zaujme a rozhodne sa v hovore pokračovať."
Objasnil, že call centrá čerpajú telefónne čísla z verejne dostupných zdrojov. "Ide napríklad o telefónny zoznam, rôzne zoznamy zverejnené na internete, prípadne sa používa náhodne generovaný číselný rad," dodal Pajerský.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR