Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

27. februára 2013

Na Slovensko mieri nový reťazec rýchleho občerstvenia



Na slovenský a český trh mieri ďalší reťazec z oblasti rýchleho občerstvenia. Konkrétne ide o americký Broaster Chicken, ktorého názov v Spojených štátoch nesie viac než 10 tis. ...



Zdieľať
broaster chicken BRATISLAVA 27. februára (WEBNOVINY) - Na slovenský a český trh mieri ďalší reťazec z oblasti rýchleho občerstvenia.


Konkrétne ide o americký Broaster Chicken, ktorého názov v Spojených štátoch nesie viac než 10 tis. prevádzok a ďalších šesť v Poľsku. Na slovenskom a českom trhu sa chce reťazec presadiť formou licencovaných prevádzok na princípe franchisingu.

Český a slovenský "fastfoodový" trh ešte nie je podľa predstaviteľov Broaster Chicken nasýtený a stále ponúka priestor pre ďalších hráčov. "Na českom trhu vidíme potenciál na otvorenie až 150 prevádzok," uviedol Atilla Sadik, majiteľ spoločnosti Etna Distribution, ktorá zastupuje franchisový koncept Broaster Chicken v krajinách strednej a východnej Európy.

Cena licencie pre výhradného zástupcu Broaster Chicken v ČR je 1,5 mil. eur, náklady na zriadenie jednej prevádzky predstavujú 150 tis. eur. Reťazec podľa Sadika plánuje svoje pobočky otvárať v mestách s viac než 50 tis. obyvateľmi.

Spoločnosť Broaster Chicken vznikla v roku 1954 v americkom Wisconsine. Najprv sa orientovala na predaj špecializovaného technologického vybavenia na prípravu jedál, neskôr pripojila aj výrobu ingrediencií, ktorá postupne viedla k vytvoreniu siete s rýchlym občerstvením.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Ruská firma Rosnefť má záujem o úver z Číny
<< predchádzajúci článok
Nezamestnanosť v Írsku v štvrtom kvartáli klesla