|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. februára 2013
Na Slovensko mieri nový reťazec rýchleho občerstvenia
Na slovenský a český trh mieri ďalší reťazec z oblasti rýchleho občerstvenia. Konkrétne ide o americký Broaster Chicken, ktorého názov v Spojených štátoch nesie viac než 10 tis. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 27. februára (WEBNOVINY) - Na slovenský a český trh mieri ďalší reťazec z oblasti rýchleho občerstvenia.
Konkrétne ide o americký Broaster Chicken, ktorého názov v Spojených štátoch nesie viac než 10 tis. prevádzok a ďalších šesť v Poľsku. Na slovenskom a českom trhu sa chce reťazec presadiť formou licencovaných prevádzok na princípe franchisingu.
Český a slovenský "fastfoodový" trh ešte nie je podľa predstaviteľov Broaster Chicken nasýtený a stále ponúka priestor pre ďalších hráčov. "Na českom trhu vidíme potenciál na otvorenie až 150 prevádzok," uviedol Atilla Sadik, majiteľ spoločnosti Etna Distribution, ktorá zastupuje franchisový koncept Broaster Chicken v krajinách strednej a východnej Európy.
Cena licencie pre výhradného zástupcu Broaster Chicken v ČR je 1,5 mil. eur, náklady na zriadenie jednej prevádzky predstavujú 150 tis. eur. Reťazec podľa Sadika plánuje svoje pobočky otvárať v mestách s viac než 50 tis. obyvateľmi.
Spoločnosť Broaster Chicken vznikla v roku 1954 v americkom Wisconsine. Najprv sa orientovala na predaj špecializovaného technologického vybavenia na prípravu jedál, neskôr pripojila aj výrobu ingrediencií, ktorá postupne viedla k vytvoreniu siete s rýchlym občerstvením.
Konkrétne ide o americký Broaster Chicken, ktorého názov v Spojených štátoch nesie viac než 10 tis. prevádzok a ďalších šesť v Poľsku. Na slovenskom a českom trhu sa chce reťazec presadiť formou licencovaných prevádzok na princípe franchisingu.
Český a slovenský "fastfoodový" trh ešte nie je podľa predstaviteľov Broaster Chicken nasýtený a stále ponúka priestor pre ďalších hráčov. "Na českom trhu vidíme potenciál na otvorenie až 150 prevádzok," uviedol Atilla Sadik, majiteľ spoločnosti Etna Distribution, ktorá zastupuje franchisový koncept Broaster Chicken v krajinách strednej a východnej Európy.
Cena licencie pre výhradného zástupcu Broaster Chicken v ČR je 1,5 mil. eur, náklady na zriadenie jednej prevádzky predstavujú 150 tis. eur. Reťazec podľa Sadika plánuje svoje pobočky otvárať v mestách s viac než 50 tis. obyvateľmi.
Spoločnosť Broaster Chicken vznikla v roku 1954 v americkom Wisconsine. Najprv sa orientovala na predaj špecializovaného technologického vybavenia na prípravu jedál, neskôr pripojila aj výrobu ingrediencií, ktorá postupne viedla k vytvoreniu siete s rýchlym občerstvením.