|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 27.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Filoména
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. júna 2009
Na Slovenskej pošte sa predávajú parfémy
Štátom vlastnená Slovenská pošta predáva na svojich pobočkách parfémy, ktoré denník Nový čas označil za imitácie známych značiek. V ponuke tak možno nájsť značky ako Lacrosse alebo Esscade za ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. júna (WEBNOVINY) - Štátom vlastnená Slovenská pošta predáva na svojich pobočkách parfémy, ktoré denník Nový čas označil za imitácie známych značiek. V ponuke tak možno nájsť značky ako Lacrosse alebo Esscade za sumu približne 10 eur. V drogériách a parfumériách sa pritom predávajú názvom aj obalom veľmi podobné parfémy svetoznámych značiek ako Lacoste alebo Escada, avšak za niekoľkonásobne vyššie ceny. "Na poštách ponúkame tovar bežnej spotreby v nižších cenových kategóriách," povedal pre Nový čas hovorca Slovenskej pošty Juraj Danielis.
Podobné výrobky, ako na pošte možno nájsť aj na trhoviskách. Ako píše ďalej Nový čas, podľa hovorkyne Slovenskej obchodnej inšpekcie Danuše Krkoškovej je napodobňovanie zaregistrovaných značiek protizákonné. “Je však veľmi ťažko dokázať, či sa takýto tovar svojím zložením alebo názvom snaží napodobniť nejakú známu značku,“ dodala podľa denníka Krkošková.
Tovar ponúka Slovenská pošta aj na internete. Cez internetový Post Shop ponúka v sekcii aj parfémy značiek Bluss alebo DCNA. "Výnosy z predaja nám každý rok rastú o niekoľko desiatok percent," vysvetlil hovorca pošty Danielis. Okrem toho však pošta predáva aj PC príslušenstvo, bielu a čiernu techniku, alebo autodoplnky.
Slovenská pošta, a.s. vznikla ako štátny podnik 1. januára 1993. Na akciovú spoločnosť sa pretransformovala v októbri 2004, eviduje základné imanie v prepočte 214,30 mil. eur. Jej 100-percentným vlastníkom je štát prostredníctvom Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR. Slovenská pošta zabezpečuje zo zákona tzv. univerzálnu službu, čo znamená, že je povinná doručovať zásielky do všetkých sídiel minimálne jedenkrát denne a za primeranú cenu.
SITA
Podobné výrobky, ako na pošte možno nájsť aj na trhoviskách. Ako píše ďalej Nový čas, podľa hovorkyne Slovenskej obchodnej inšpekcie Danuše Krkoškovej je napodobňovanie zaregistrovaných značiek protizákonné. “Je však veľmi ťažko dokázať, či sa takýto tovar svojím zložením alebo názvom snaží napodobniť nejakú známu značku,“ dodala podľa denníka Krkošková.
Tovar ponúka Slovenská pošta aj na internete. Cez internetový Post Shop ponúka v sekcii aj parfémy značiek Bluss alebo DCNA. "Výnosy z predaja nám každý rok rastú o niekoľko desiatok percent," vysvetlil hovorca pošty Danielis. Okrem toho však pošta predáva aj PC príslušenstvo, bielu a čiernu techniku, alebo autodoplnky.
Slovenská pošta, a.s. vznikla ako štátny podnik 1. januára 1993. Na akciovú spoločnosť sa pretransformovala v októbri 2004, eviduje základné imanie v prepočte 214,30 mil. eur. Jej 100-percentným vlastníkom je štát prostredníctvom Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR. Slovenská pošta zabezpečuje zo zákona tzv. univerzálnu službu, čo znamená, že je povinná doručovať zásielky do všetkých sídiel minimálne jedenkrát denne a za primeranú cenu.
SITA