|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. augusta 2009
Na poštu aj o polnoci
Poštové služby sú pre Bratislavčanov dostupné už aj v noci alebo v skorých ranných hodinách. Slovenská pošta, a.s. to umožnila predĺžením otváracích hodín Pošty Bratislava 3 na Tomášikovej 54 v ...
Zdieľať
BRATISLAVA 7. augusta (WN/PR) - Poštové služby sú pre Bratislavčanov dostupné už aj v noci alebo v skorých ranných hodinách. Slovenská pošta, a.s. to umožnila predĺžením otváracích hodín Pošty Bratislava 3 na Tomášikovej 54 v nočných hodinách. Nočná služba pokračuje po skončení bežnej prevádzky o 19:00 h vo vybavovaní klientov od 19:30 do 06:00 h ráno nasledujúceho dňa.
„Predĺžením otváracích hodín sme vyhoveli požiadavkám občanov a magistrátu hlavného mesta. Prvé ohlasy na tento krok zo strany klientov sú pozitívne, či už ide o fyzické osoby alebo podnikateľov. Klienti doteraz najviac využívali listové a balíkové služby (62 %), ako aj peňažné služby (38 %),“ hovorí Mária Hromadová zo Slovenskej pošty, a.s.
V nočných hodinách sú klientom pošty k dispozícii dve priehradky na vyberanie zásielok a predaj. V tomto čase pošta prijíma poštové peňažné poukazy, platby SIPO (okrem posledného dňa v mesiaci), listové zásielky a balíky. Zároveň je v prípade potreby možné na pošte kúpiť poštové ceniny, kolky a tovar POSTshopu.
Z dôvodu zvýšenia bezpečnosti zamestnancov a ochrany majetku sú zákazníci po 22:00 hodine vpúšťaní do haly pre verejnosť po zazvonení na zvonček pri vchodových dverách.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody’s udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001 a STN EN ISO 14001:2005.
Pre viac informácií kontaktujte odbor komunikácie:
Juraj Danielis
PR manager
Slovenská pošta, a.s., Úsek generálneho riaditeľa
Tel.: +421 2 260 10 15 30
e-mail: juraj.danielis@slposta.sk
www.posta.sk
„Predĺžením otváracích hodín sme vyhoveli požiadavkám občanov a magistrátu hlavného mesta. Prvé ohlasy na tento krok zo strany klientov sú pozitívne, či už ide o fyzické osoby alebo podnikateľov. Klienti doteraz najviac využívali listové a balíkové služby (62 %), ako aj peňažné služby (38 %),“ hovorí Mária Hromadová zo Slovenskej pošty, a.s.
V nočných hodinách sú klientom pošty k dispozícii dve priehradky na vyberanie zásielok a predaj. V tomto čase pošta prijíma poštové peňažné poukazy, platby SIPO (okrem posledného dňa v mesiaci), listové zásielky a balíky. Zároveň je v prípade potreby možné na pošte kúpiť poštové ceniny, kolky a tovar POSTshopu.
Z dôvodu zvýšenia bezpečnosti zamestnancov a ochrany majetku sú zákazníci po 22:00 hodine vpúšťaní do haly pre verejnosť po zazvonení na zvonček pri vchodových dverách.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody’s udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001 a STN EN ISO 14001:2005.
Pre viac informácií kontaktujte odbor komunikácie:
Juraj Danielis
PR manager
Slovenská pošta, a.s., Úsek generálneho riaditeľa
Tel.: +421 2 260 10 15 30
e-mail: juraj.danielis@slposta.sk
www.posta.sk