|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. júna 2014
Na otvárací MS zápas šla do predaja ani nie polovica lístkov
Do predaja pre verejnosť sa dostala ani nie polovica vstupeniek na otvárací zápas futbalových majstrovstiev sveta 2014 v Brazílii medzi domácim výberom a Chorvátskom, ktorý je na programe vo štvrtok 12. ...
Zdieľať
SAO PAULO 9. júna (WEBNOVINY) - Do predaja pre verejnosť sa dostala ani nie polovica vstupeniek na otvárací zápas futbalových majstrovstiev sveta 2014 v Brazílii medzi domácim výberom a Chorvátskom, ktorý je na programe vo štvrtok 12. júna.
V nedeľu to potvrdila Medzinárodná futbalová federácia, ktorá väčšinu lístkov musela rezervovať pre svojich obchodných a marketingových partnerov, vysielateľov, miestnych organizátorov a držiteľov špeciálnych balíčkov vstupeniek.
Štadión v Sao Paule má kapacitu 61 600 miest, do verejného predaja išlo iba 25 630 lístkov. Ďalších okolo 10-tisíc vstupeniek mohli fanúšikovia získať v rôznych promosúťažiach. FIFA potvrdila, že 1500 miest rezervovala pre VIP hostí, rovnaký počet pre médiá. Viac ako 13 750 vstupeniek dostali ľudia v rámci programu hospitality, 12 600 putovalo ku komerčným partnerom a zástupcom televízií. Miestni organizátori a futbaloví funkcionári dostali 6600 lístkov.
V nedeľu to potvrdila Medzinárodná futbalová federácia, ktorá väčšinu lístkov musela rezervovať pre svojich obchodných a marketingových partnerov, vysielateľov, miestnych organizátorov a držiteľov špeciálnych balíčkov vstupeniek.
Štadión v Sao Paule má kapacitu 61 600 miest, do verejného predaja išlo iba 25 630 lístkov. Ďalších okolo 10-tisíc vstupeniek mohli fanúšikovia získať v rôznych promosúťažiach. FIFA potvrdila, že 1500 miest rezervovala pre VIP hostí, rovnaký počet pre médiá. Viac ako 13 750 vstupeniek dostali ľudia v rámci programu hospitality, 12 600 putovalo ku komerčným partnerom a zástupcom televízií. Miestni organizátori a futbaloví funkcionári dostali 6600 lístkov.