|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. mája 2009
Na letnú dovolenku v Tatrách chcú lákať aj nižšími cenami
Nižšími cenami, balíčkami služieb a ústretovejšími zamestnancami chcú prilákať Vysoké Tatry návštevníkov počas letnej turistickej sezóny. Až 50 % všetkých príjmov v cestovnom ruchu vo Vysokých ...
Zdieľať
POPRAD 11. mája (WEBNOVINY) – Nižšími cenami, balíčkami služieb a ústretovejšími zamestnancami chcú prilákať Vysoké Tatry návštevníkov počas letnej turistickej sezóny. Až 50 % všetkých príjmov v cestovnom ruchu vo Vysokých Tatrách sa tvoria počas letnej sezóny. Zvyšok pripadá na jarnú a jesennú medzisezónu a zimnú sezónu. Počas zimy zaznamenali poskytovatelia ubytovania vo Vysokých Tatrách o 24 percent menej návštevníkov. Jednodenných návštevníkov bolo 40 percent menej v porovnaní s predchádzajúcou zimnou sezónou. „Robíme všetky kroky pre to, aby letná turistická sezóna dopadla čo najlepšie a prípadne aj vykompenzovala prepad zo zimnej sezóny,“ uviedol pre SITA riaditeľ Združenia cestovného ruchu Vysoké Tatry (ZCR) Peter Chudý.
Pracovníci Združenia cestovného ruchu Vysoké Tatry absolvovali počas zimy 16 veľtrhov a výstav cestovného ruchu. „Avíza z veľtrhov hovoria jednoznačne o tom, že si treba dať pozor na cenovú úroveň, na čo sme v zime doplatili,“ dodal P. Chudý. Vedenie ZCR už dalo odporúčania podnikateľom v cestovnom ruchu, aby ceny pobytov prispôsobili návštevníkom, ktorí budú do Vysokých Tatier v lete prichádzať. Ide najmä o turistov z Českej republiky, Maďarska, Poľska a Slovenska. Motiváciou pre návštevníkov majú byť balíčky služieb, ktoré môžu pomôcť viacerým podnikateľom.
Tretím dôležitým opatrením, na ktoré by nemali podnikatelia v cestovnom ruchu zabudnúť, je výchova vlastných zamestnancov k väčšej ústretovosti a ochote. „Kvalita služieb v cestovnom ruchu je založená na ľuďoch a v personálnej oblasti máme stále veľké rezervy,“ uviedol P. Chudý. Výchova zamestnancov je podľa Chudého oblasť, ktorá prevádzkovateľov stojí ekonomicky najmenej, ale „prínos môže byť podstatný.“
Dovolenka a ubytovanie na Slovensku - chaty, priváty, penzióny, hotely...
SITA