|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. mája 2010
Na internete v SR nakúpil najviac reklamy Orange
Tagy: reklama na internete
Na slovenskom internete nakúpili zadávatelia za apríl reklamu v objeme viac ako 1,3 mil. eur. Najviac Orange, takmer za 50 tis. eur. Nasledujú Student Agency, Hyundai Motor Czech, ...
Zdieľať
Foto: Orange Slovensko BRATISLAVA 18. mája -
Na slovenskom internete nakúpili zadávatelia za apríl reklamu v objeme viac ako 1,3 mil. eur. Najviac Orange, takmer za 50 tis. eur. Nasledujú Student Agency, Hyundai Motor Czech, Continental Matador Rubber a prvú päťku uzatvára Cígler Software. Vyplýva to z reportov nezávislého monitoringu reklamy Admosphere obsahujúceho dáta zo 71 serverov, 671 zadávateľov a 737 značiek rozdelených do 324 produktových segmentov, ktorý zverejnila spoločnosť Mediaresearch Slovakia. Monitoring pritom predstavuje hrubé ceny na základe dostupných cenníkov jednotlivých internetových médií.
V rámci produktových segmentov smerovalo najviac reklamných prostriedkov do komunikácie spojenej so softwarovými produktmi - aplikačnými a systémovými produktmi a operačnými systémami. Na druhom mieste sa ocitli pneumatiky a za nimi cestovné agentúry, kancelárie a iné rezervačné a súvisiace činnosti, mini a malé automobily a nahrané DVD disky a ostatné záznamové médiá.
Jednotlivé produktové segmenty sa pomerne výrazne líšia konkrétnym počtom zadávateľov v danom segmente. V rámci 16 vybratých produktových segmentov bola najvýraznejšia vnútorná konkurencia v segmente "šport, odevy", kde boli zachytené reklamné aktivity od 24 konkrétnych zadávateľov. Najpoužívanejšou a najviac nakupovanou reklamnou kreatívou bol pritom banner s rozmermi 300x300 pixelov. Práve tento formát absorboval viac ako 330 tis. eur, čo je približne jedna štvrtina všetkých reklamných výdavkov na internete počas monitorovaného obdobia.
Spoločnosti Mediaresearch Slovakia, s.r.o. a jej materská spoločnosť Mediaresearch, a.s. ponúkajú široké portfólio služieb v oblasti realizácie marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýz dát, marketingového poradenstva a vývoja software. V spolupráci s poľskou spoločnosťou Gemius poskytujú meranie návštevnosti internetových stránok a meranie efektívnosti internetových kampaní, monitoring internetovej reklamy a realizujú výskum návštevnosti a sociodemografie internetu AIMmonitor (SR) a NetMonitor (ČR).
SITA
Na slovenskom internete nakúpili zadávatelia za apríl reklamu v objeme viac ako 1,3 mil. eur. Najviac Orange, takmer za 50 tis. eur. Nasledujú Student Agency, Hyundai Motor Czech, Continental Matador Rubber a prvú päťku uzatvára Cígler Software. Vyplýva to z reportov nezávislého monitoringu reklamy Admosphere obsahujúceho dáta zo 71 serverov, 671 zadávateľov a 737 značiek rozdelených do 324 produktových segmentov, ktorý zverejnila spoločnosť Mediaresearch Slovakia. Monitoring pritom predstavuje hrubé ceny na základe dostupných cenníkov jednotlivých internetových médií.
V rámci produktových segmentov smerovalo najviac reklamných prostriedkov do komunikácie spojenej so softwarovými produktmi - aplikačnými a systémovými produktmi a operačnými systémami. Na druhom mieste sa ocitli pneumatiky a za nimi cestovné agentúry, kancelárie a iné rezervačné a súvisiace činnosti, mini a malé automobily a nahrané DVD disky a ostatné záznamové médiá.
Jednotlivé produktové segmenty sa pomerne výrazne líšia konkrétnym počtom zadávateľov v danom segmente. V rámci 16 vybratých produktových segmentov bola najvýraznejšia vnútorná konkurencia v segmente "šport, odevy", kde boli zachytené reklamné aktivity od 24 konkrétnych zadávateľov. Najpoužívanejšou a najviac nakupovanou reklamnou kreatívou bol pritom banner s rozmermi 300x300 pixelov. Práve tento formát absorboval viac ako 330 tis. eur, čo je približne jedna štvrtina všetkých reklamných výdavkov na internete počas monitorovaného obdobia.
Spoločnosti Mediaresearch Slovakia, s.r.o. a jej materská spoločnosť Mediaresearch, a.s. ponúkajú široké portfólio služieb v oblasti realizácie marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýz dát, marketingového poradenstva a vývoja software. V spolupráci s poľskou spoločnosťou Gemius poskytujú meranie návštevnosti internetových stránok a meranie efektívnosti internetových kampaní, monitoring internetovej reklamy a realizujú výskum návštevnosti a sociodemografie internetu AIMmonitor (SR) a NetMonitor (ČR).
SITA
Tagy: reklama na internete