|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. mája 2012
Na internete sa predáva najmä oblečenie a knihy
V prvom kvartáli tohto roku nakupovali Slováci na internete najmä oblečenie, knihy a bielu techniku. Skúsenosti s nákupom odevov, doplnkov a obuvi má pritom až 36 percent ľudí nakupujúcich online. Knihy ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. mája (WEBNOVINY) - V prvom kvartáli tohto roku nakupovali Slováci na internete najmä oblečenie, knihy a bielu techniku. Skúsenosti s nákupom odevov, doplnkov a obuvi má pritom až 36 percent ľudí nakupujúcich online. Knihy kupuje 33 percent z nich a bielu techniku 29 percent ľudí využívajúcich služby e-shopov.
Vyplýva to z prieskumu nezávislého portálu heureka.sk, ktorý porovnáva už takmer štyritisíc e-shopov, ich tovary a ceny. Prieskumu sa zúčastnilo dvetisíc ľudí.
V prvej desiatke sa umiestnili aj televízory a video (24 percent), kozmetika (23 percent), mobilné telefóny a vreckové počítače (21 percent), segment auto-moto (19 percent), detský tovar a hračky (18 percent), športové vybavenie (17 percent) či dovolenka a ubytovanie (16 percent).
"Hlavným dôvodom online nakupovania sú pre 51 percent respondentov nižšie ceny oproti kamenným obchodom. Zhruba 27 percent opýtaných preferuje úsporu času a pohodlie a asi 10 percent oceňuje širší sortiment,“ uviedol projektový manažér heureka.sk Kamil Demuth.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová z agentúry Fusion.
Vyplýva to z prieskumu nezávislého portálu heureka.sk, ktorý porovnáva už takmer štyritisíc e-shopov, ich tovary a ceny. Prieskumu sa zúčastnilo dvetisíc ľudí.
V prvej desiatke sa umiestnili aj televízory a video (24 percent), kozmetika (23 percent), mobilné telefóny a vreckové počítače (21 percent), segment auto-moto (19 percent), detský tovar a hračky (18 percent), športové vybavenie (17 percent) či dovolenka a ubytovanie (16 percent).
"Hlavným dôvodom online nakupovania sú pre 51 percent respondentov nižšie ceny oproti kamenným obchodom. Zhruba 27 percent opýtaných preferuje úsporu času a pohodlie a asi 10 percent oceňuje širší sortiment,“ uviedol projektový manažér heureka.sk Kamil Demuth.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová z agentúry Fusion.