![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
03. mája 2012
Na internete sa predáva najmä oblečenie a knihy
V prvom kvartáli tohto roku nakupovali Slováci na internete najmä oblečenie, knihy a bielu techniku. Skúsenosti s nákupom odevov, doplnkov a obuvi má pritom až 36 percent ľudí nakupujúcich online. Knihy ...
Zdieľať

Vyplýva to z prieskumu nezávislého portálu heureka.sk, ktorý porovnáva už takmer štyritisíc e-shopov, ich tovary a ceny. Prieskumu sa zúčastnilo dvetisíc ľudí.
V prvej desiatke sa umiestnili aj televízory a video (24 percent), kozmetika (23 percent), mobilné telefóny a vreckové počítače (21 percent), segment auto-moto (19 percent), detský tovar a hračky (18 percent), športové vybavenie (17 percent) či dovolenka a ubytovanie (16 percent).
"Hlavným dôvodom online nakupovania sú pre 51 percent respondentov nižšie ceny oproti kamenným obchodom. Zhruba 27 percent opýtaných preferuje úsporu času a pohodlie a asi 10 percent oceňuje širší sortiment,“ uviedol projektový manažér heureka.sk Kamil Demuth.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová z agentúry Fusion.